Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen leikkimökki lapsellasi on?

Vierailija
20.02.2011 |

Mitkä ovat sen sisämitat, ja paljonko maksoi? Entä leikkivätkö lapsesi siellä mielellään? Nyt olisi haussa kahdelle pienelle pojalle leikkimökki, ja olen selaillut netistä eri malleja. Melko kalliita ovat heti jos huonekorkeus on sellainen että siellä isompikin lapsi voi seistä suorana. :-/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi n 600e. + maalita ja kattohuovat, ja terassia vähän suurennettiin.

Kesät leikkivät siellä, 2 tyttöä ja 1 poika.

170 x 170 lattiapinta-ala muistaakseni + se kuisti ulkopuolella.

Vierailija
2/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 cm x 150 cm? Korkeus on sellainen että harjakohdassa minä voin ainakin seistä suorana. (170 cm)

Pojat nyt 9 v, 13 v ja 16 v joten eivät kyllä käytä enää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

210cm kanttiinsa + terassi. 7cm paksusta hirrestä tehty, hyväkuntoinen, vasta homekäsitelty ja maalattu mökki maksoi 500e. Kuljetus piti tietysti maksaa erikseen. Meillä se maksoi 150e. Tuotiin nosturi autolla.

Vierailija
4/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseltiin valmiita, mutta ne oli aivan heikkolaatuisia. Yhtään ei varmaan tullut halvemmaksi. Leveys n.1,5m, pituus n.1,8m. Terassi edessä n. 70cm. Ovi on terassin oikeassa reunassa ja ikkunoita 3lla seinällä että valoa riittäisi. Lisäksi on lattialuukku!

Kaikki pinnat on maalattu. Ja siihen saakin varata aikaa ja rahaa. Puunsuojaa, maalia, oksalakkaa jne. Ikkunapokat tehtiin itse, ja lasit on pleksiä paikallisesta lasiliikkeestä.