Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Australian mamma, säästyittekö myrskytuhoilta?
Kommentit (2)
asutteko muulla alueella?
kun aina sataa lokaa niskaan ja ruvetaan nimittelemaan.
suomalainen uskaltaa vastata mihinkään tällä palstalla, jos pelkää kyseistä asiaa?!
Helvetti paskaa on satanut niiden niskaan ketkä esim. kärsivät viime kesän Astoista ja Veeroista ym. ja nyt tuli kaikki nämä lumisydemmat. Ja löytyy paljon muutakin, jos ei hermo kestä niin turhaa sitä on tulla sitten tosiaa pamisee mitään!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kun aina sataa lokaa niskaan ja ruvetaan nimittelemaan.