Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette korvakoruista vauvoilla?

Vierailija
04.02.2011 |

Kiinnostaa kaikenlaiset mielipiteet.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle laitatimme korvikset 6kk ikäisenä. Ilmekkään ei värähtänyt hänellä niitä laittaessa ja mitään ongelmia ei ole ollut.Tyttö nyt 1v8kk. Minä suomalainen ja mieheni ruotsista.

MIKSI ?

MIKSEI?

Vierailija
22/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle laitatimme korvikset 6kk ikäisenä. Ilmekkään ei värähtänyt hänellä niitä laittaessa ja mitään ongelmia ei ole ollut.Tyttö nyt 1v8kk. Minä suomalainen ja mieheni ruotsista.

MIKSI ?

MIKSEI?

Miksi haluat pilata lapsesi täydellisen kauniit korvat rihkamalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ?

MIKSEI?

Mun lapseni korvat ei todellakaan ole pilalla vaikka hänellä pienet kultaiset korvakorut onkin.

Ja kyllä kauniit korvat hänellä on ilman koruja ja korujen kanssa.

Vierailija
24/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ?

MIKSEI?

Mun lapseni korvat ei todellakaan ole pilalla vaikka hänellä pienet kultaiset korvakorut onkin.

Ja kyllä kauniit korvat hänellä on ilman koruja ja korujen kanssa.

Halusiko 6kk lapsi itse laittaa ne reiät? Kysyitkö vai päätitkö itsekkäästi asian itse? No?

Vierailija
25/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ?

MIKSEI?

Mun lapseni korvat ei todellakaan ole pilalla vaikka hänellä pienet kultaiset korvakorut onkin. Ja kyllä kauniit korvat hänellä on ilman koruja ja korujen kanssa.

Halusiko 6kk lapsi itse laittaa ne reiät? Kysyitkö vai päätitkö itsekkäästi asian itse? No?

No mitäs luulet?

Kyllä me kaksi aikuista yhdessä se päätös tehtiin.

Ja lupaan tulla tänne kertomaan jos ilmenee että tästä on jotakin traumoja tyttärelleni syntynyt.

Mua todella ihmetyttää tää ainainen kauhistelu tällä asialla.Miksi suomessa ollaan niin ahdasmielisiä.

Niinkuin joku tuolla jo aikaisemmin mainitsi on monta maata jossa tämä on ihan normaali käytäntö,ja monesti korvikset laitatetaan jo synnärillä.

Vierailija
26/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua todella ihmetyttää tää ainainen kauhistelu tällä asialla.Miksi suomessa ollaan niin ahdasmielisiä.

Niinkuin joku tuolla jo aikaisemmin mainitsi on monta maata jossa tämä on ihan normaali käytäntö,ja monesti korvikset laitatetaan jo synnärillä.

Koska Suomessa on ollut tapana kunnioittaa ruumiillista koskemattomuutta.

Lapsi voi laittaa korut sitten kun on niin vanha, että itse ymmärtää niistä jotain ja itse haluaa ja itse huolehtii. Ei ennen.

Vierailija
27/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeastiko joku vertaa korvakorujen laittoa ympärileikkaukseen? Korvakorut rei'itetään ja ne voi ottaa milloin vain pois. Mitään peruuttamatonta ei mielestäni ole silloin tapahtunut. Mutta ympärileikkauksessa lapsen sukuelimet silvotaan. Onko kaksi eri asiaa?

Vierailija
28/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeastiko joku vertaa korvakorujen laittoa ympärileikkaukseen? Korvakorut rei'itetään ja ne voi ottaa milloin vain pois. Mitään peruuttamatonta ei mielestäni ole silloin tapahtunut. Mutta ympärileikkauksessa lapsen sukuelimet silvotaan. Onko kaksi eri asiaa?

No on eri asioita, mutta molemmissa loukataan ruumiillisen koskemattomuuden periaatetta.

Vierailija
29/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loysatkaa pipoa!

Vierailija
30/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täysi-ikäiseksi tultuaan ottakoon niin paljon kuin haluaa lävistyksiä ja tatuointeja.

Vierailija
31/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nätit kyllä,ei siinä mitään.

Itselleni laitettiin korvakorut 7-8-vuotiaana ja taistelin niiden kanssa sen 10 vuotta ja ne reiät laitettiin neljästi että sain vihdoin parantuneet reiät.Paljon oli ongelmia,kipua ja itkua tolla välillä.

Joten ei kävisi mielessäkään pienelle lapselleni laittaa...

Vierailija
32/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vauvan ilmekään värähtänyt korviin reikiä tehdessä! Muistaahan sen nyt itsekin että kyllä se vaan sattui, mä olin 10v kun sain korvikset.

Just tuon kivun takia en laittaisi vauvalle korviksia. Muutoin tykkään kyllä laittaa vähän pinniä ja pikkuruista rannekorua jne juhliin :)

Vierailija
33/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on isompien juttuja. Omasta mielestä mieluiten niin, että lapsi on väh. teini, tai ainakin osaa itse jo niitä haluta.

Vierailija
34/34 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan