Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Turun Sanomat pienistä iloista suuriin uutisiin!
Onko sut saatettu raskaaksikin housut jalassa vai ootko sä vaan muuten ihan palikka???? Jos kyselet tollaisia niin jätä ne seksihommelit kokonaan pois ettet vaan joudu synnyttää pillu paljaana... Vai annatko sä sun miehellekkin aina pimeessä ja peiton alla! Se sinunkaan värkki ei varmaan kovin kiihottavalta näytä siinä vaiheessa kun vauva on syntymässä ja jos hyvällä tuurilla vielä sattuu pahasti repeämään niin sithän on emätin ja p.reikä yhtä samaa reikää!! Pidä vaan aina housut jalassa niin säästyt moiselta vaivalta! Huh Huh! Kaikkee se peruna elättää!!!
Jos tulee muita eritteitä ponnistaessa, vaikka se kauhee kakka vahingossa, niin kukaan ei huomaa, siellä on ja pysyy.
niin se kakka on helpompi sitten ottaa kädellä kiinni, jos sellaiseen on tottunut. Katsos, synnyttäessä ihminen toimii vaistonvaraisesti ja toteuttaa opittuja käyttäytymismalleja joten se käsi saattaa sitten kopata sen kakan ihan automaattisesti. Suosittelen treenaamaan toimenpidettä ennen synnytystä. Laita vaikka mollamaija vasempaan punttiin, pingistä kakka pihalle ja koita ottaa koppi niin ettei mukelo sontaannu. Harjoitus tekee tässäkin asiassa mestarin, joten treenaa ahkerasti.
Jatkossa suosittelen sinulle, tai lapsesi isälle jos hänet tiedät, kastraatiota. Toki voit sitten seuraavan vauvakuumeilusi aikana kuivaharjoitella em. tavalla.
sen sisällä on kuin teltassa eikä kukaan pervertikko pääse käyttämään hyväksi.
Ja kuten joku jo mainitsi, nämä samat pervot harrastaa seksiäkin alapää paljaana, yököttävää. Siis kuka normaalijärjellä varustettu ihminen muka antaa miehensäkään katsoa SINNE? Ei hyvänen aika, SE on yksityistä aluetta, ei SITÄ saa näytellä kellekään.
Haluan sinne synnyttämään seuraavan! Ekassa synnytyksessä kätilö katto mua JUST SINNE ja sanoi että hyvältä näyttää (!!), kohta saat ponnistaa. Meinasin huutaa sille että mene muualle lesboilemaan senkin pervertikko, en mä ole mikään sun märkä päiväuni, mut en niiltä kivuilta pystynyt. :( Oispa ihanaa, jos seuraavan kerran salissa ois vaan sokeaa henkilökuntaa. Mä voisin oikeastaan kirjoittaa sen toiveena tohon synnärille menvään lappuun. En vaan tiennyt tätä ennen et tällainen käytäntö jossain on.
uimahalleissa tai uimarannoilla, koska en pidä että ihmiset näkevät minu vähissä vaatteissa. Siksi tuo synnytys erityisesti jännittää, mistä voin olla varma että ne kätilöt ja lääkärit käyttää niitä huppuja ja burkhia? Siksi ajattelin, että lainaisin mieheni märkäpukua ja leikkaisin siihen vaan pienen vauvan menevän aukon ja yrittäisin olla levittelemättä paljoa sitten itse synnytyksessä. Silleen kukaan ei näkisi ainakaan paljon mun alapäätä. Mutta jos ne kieltää sen, en tiedä mitä teen :(
Ahdistaa :(
keisarinleikkaus.
Ai niin, sehän ei ole synnyttämistä. Mutta siinä ei ole pimpero keskipisteessä.
etten edes hankkiudu raskaaksi vaan kävelen muina naisina Kätilöopistolle ja valkkaan kauneimman vauvan.
Siis mikään pakkohan ei ole itse synnyttää ja olla kenties kamalien pervojen kätilöiden orjana.
Sekoittamalla nämä kaksi osoitat tietämättömyytesi, ja kannattaa nyt välittömästi korjata asianlaita ottamalla uudestaan yhteyttä synnytysosastolle ja tuomalla esiin asiantuntemuksesi. Luultavasti siellä jo kahvipöydässä kulkee juoru synnyttäjästä joka on tyhmä kuin saapas. Jos joudut synnyttämään korjaamatta tätä kätilöiden luuloa, he tuskin pystyvät suhtautumaan sinuun kunnioituksella.
Eli otapa nyt heti yhteyttä osastolle, tai viimeistään synnyttämään mennessäsi. Synnytyshuppu, josta tässä on puhuttu, on vähän tuollainen puhekielinen termi, hoitoslangia. Soita laitokselle joko nyt tai sitten kun koittaa H-hetki, ja mainitse että toivot kaikille osastolla liikkuville synnytyslakkia päähän jo etukäteen, ettei vahingossa kukaan näe alapäätäsi. Uskon että kätilöt suhtautuvat sinuun synnyttäjänä sen jälkeen erittäin hyvin, kun tuon hoitoslangitermin luontevasta käytöstä he heti ymmärtävät sinun olevan vähän niin kuin sisäpiiriä, ja erittäin hyvin perillä moderneista hoitokäytännöistä. Voi sanoa että puhuit synnytyslakeista jossakin hetkellisessä mielenhäiriössä, joka johtui esimerkiksi hapenpuutteessa.
Synnytyslakki siis on se mikä on saatavilla ÄIDILLE synnytyksen ajaksi. Muistelen että siitäkin on ollut täällä edistyksellisellä palstalla puhetta.
uimahalleissa tai uimarannoilla, koska en pidä että ihmiset näkevät minu vähissä vaatteissa. Siksi tuo synnytys erityisesti jännittää, mistä voin olla varma että ne kätilöt ja lääkärit käyttää niitä huppuja ja burkhia? Siksi ajattelin, että lainaisin mieheni märkäpukua ja leikkaisin siihen vaan pienen vauvan menevän aukon ja yrittäisin olla levittelemättä paljoa sitten itse synnytyksessä. Silleen kukaan ei näkisi ainakaan paljon mun alapäätä. Mutta jos ne kieltää sen, en tiedä mitä teen :( Ahdistaa :(
kerrankin hauska ketju,eikä ainaista kinastelua!
Haluan sinne synnyttämään seuraavan! Ekassa synnytyksessä kätilö katto mua JUST SINNE ja sanoi että hyvältä näyttää (!!), kohta saat ponnistaa. Meinasin huutaa sille että mene muualle lesboilemaan senkin pervertikko, en mä ole mikään sun märkä päiväuni, mut en niiltä kivuilta pystynyt. :(
Oispa ihanaa, jos seuraavan kerran salissa ois vaan sokeaa henkilökuntaa. Mä voisin oikeastaan kirjoittaa sen toiveena tohon synnärille menvään lappuun. En vaan tiennyt tätä ennen et tällainen käytäntö jossain on.
Mitä perverssejä, yök! Siis miten kehtas kattoo sinne ja vielä kehua?? nyt äkkiä yhteys potilasasiamieheen!
Sekoittamalla nämä kaksi osoitat tietämättömyytesi, ja kannattaa nyt välittömästi korjata asianlaita ottamalla uudestaan yhteyttä synnytysosastolle ja tuomalla esiin asiantuntemuksesi. Luultavasti siellä jo kahvipöydässä kulkee juoru synnyttäjästä joka on tyhmä kuin saapas. Jos joudut synnyttämään korjaamatta tätä kätilöiden luuloa, he tuskin pystyvät suhtautumaan sinuun kunnioituksella.
Eli otapa nyt heti yhteyttä osastolle, tai viimeistään synnyttämään mennessäsi. Synnytyshuppu, josta tässä on puhuttu, on vähän tuollainen puhekielinen termi, hoitoslangia. Soita laitokselle joko nyt tai sitten kun koittaa H-hetki, ja mainitse että toivot kaikille osastolla liikkuville synnytyslakkia päähän jo etukäteen, ettei vahingossa kukaan näe alapäätäsi. Uskon että kätilöt suhtautuvat sinuun synnyttäjänä sen jälkeen erittäin hyvin, kun tuon hoitoslangitermin luontevasta käytöstä he heti ymmärtävät sinun olevan vähän niin kuin sisäpiiriä, ja erittäin hyvin perillä moderneista hoitokäytännöistä. Voi sanoa että puhuit synnytyslakeista jossakin hetkellisessä mielenhäiriössä, joka johtui esimerkiksi hapenpuutteessa.
Synnytyslakki siis on se mikä on saatavilla ÄIDILLE synnytyksen ajaksi. Muistelen että siitäkin on ollut täällä edistyksellisellä palstalla puhetta.
Siis nimenomaan toivot kaikille SYNNYTYSHUPPUA päähän, älä missään tapauksessa enää toista samaa virhettä ja pyydä synnytyslakkeja muille kuin itsellesi!
Se oma mies todellakin kannattaa pitää siellä synnytyssalissa koko ajan vierellä vartiossa,nimittäin omalla kohdallani kävi niinkin kamalasti että kun kätilöt olivat aikansa sitä alapäätäni vahtailleet,ja lapsi oli syntynyt,niin mieheni meni sitten kätilövartiosta pois kylvettämään vauvaamme, niin kätilö käytti heti tilanteen hyväkseen ja tunki sormensa peräreikääni ja sanoi että kokeilee mukamas vain että onko repeämiä..vaikka hän ei oikesti pystynyt vastustamaan enää kiusausta! Ne kätilöt on kyllä kunnon perverssejä,eli kannatan myös tätä sukkahousu synnytystä.
ei ny helevetti tätä ketjua! :'D ihan parasta! kiitos päivän nauruista. Ja kuka nyt oikeesti luulee että täällä on kukaan tosissaan??
ja sielläkin puhuttiin tästä ketjusta kaiketi. Eikö ne keksi kirjoittamista tai puhumista, kun pitää av-mamman arkipäivän ongelmia repostella? Onhan tämäkin nyt ongelma ;-)
olin ilman housuja synnytyksessä ja pervo lääkäri saattoi mut raskaaksi siinä samalla=( arvaa nolottiko kertoa miehelleni miten oli päässyt käymään,hän ei siis ollut synnytyksessä mukana.
Ei todellakaan tarvitse synnyttää alapää paljaana! Ihanaa lukea teidän valveutuneiden ja uusista synnytyskäytännöistä tietoisten ihmisten kommentteja.
Olen kuitenkin kätilönä syvästi loukkaantunut, että kaikkia ammattikuntani jäseniä yleistetään pervoiksi tirkistelijöiksi. Osa meistä toki on hakeutunut alalle vain katsellakseen ja kosketellakseen paljaita pimpsoja, mutta joukossa on myös meitä muita. Itse en suostu edes hoitamaan synnyttäjiä, jotka haluavat toosaansa esitellä, vaan vaadin vähintään noiden synnytyssukkahousujen käyttöä. Olen toki kokeillut silmälappuja ja synnytyspäähinettä, mutta ne eivät poista tietoisuutta paljastelevasta synnyttäjästä.
Ette usko kuinka paljon on niitä synnyttäjiä, jotka todellakin haluavat paljastella ja pyytävät kätilöä työntämään sormensa heidän pyhimpäänsä. Ja pitävät sitä jotenkin luonnollisena! Ottakaa naiset selvää asioista ja hankkikaa synnytysburkhanne ennen kuin tulette sairaalaan paljastelemaan tai pyytäkää ainakin joku niistä pervoista kätilöistä hoitamaan synnytystänne!
Minä en ainakaan suostunut kaikkeen mihin kätilö pyysi! Mitä sekin on kun hokivat vain että kolmelle sormelle auki?? Tuommosestahan ihminen menee ihan lukkoon! Ei kukaan halua tietää että oma toosa on ku helsingin messuhalli. Minä ja mieheni harrastetaan seksiä kerran kuukaudessa ja pimeässä koska en halua että ukkokaan näkee alapäätäni, ja toisaalta, kuka mies haluaisikaan mitään vanhan kalkkunan näköistä otusta katsellakaan?
Heheheh..kyllä ne käyttävät sua hyväkseen..hihih..varohan vaan....huih..ja ehottomasti piä HOUSUT jalassa....ja tosiaan oikeen tiukkikset vielä....ja koklaahhan et mitenkäs se synnytys onnistunee...tuut sit kertoo miten sun kävi...=))
Kannattaa pukeutua isoon mekkoon ja synnyttää jakkaralla kyykyssä niin että kätilö ottaa vain kopin. Silloin lapsi tulee mukavasti painovoiman avulla ulos ja paikat pysyy piilossa.