Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?

Vierailija
04.02.2011 |

Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?

Kommentit (826)

Vierailija
221/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua mä repeennnn......................

tämähän se joskus on ongelma, kun jos synnytyksessä repeää, tarvii repeämät ommella. Hyvä kätilö tosin osaa tehdä sen käsikopelolla niin, ettei tuijottele suoraan sinne alapäähän. Aloittelijakätilöille joutuu tuossa tapauksessa joko paljastamaan koko komeuden tai vaihtoehtoisesti ompelemaan itse itsensä. Suosittelen jälkimmäistä.

Vierailija
222/826 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttää maitoaltaassa, problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/826 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tämän viestiketjun poistaa???

Vierailija
224/826 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin sinulle sellaista luonnonmukaista synnytystä, eli kaikessa rauhassa itse kotosalla tai synnytyssalissa sanot että ylimääräiset menevät pois jotta saat itse mietiskellä yksiksesi ja totuttautua tilanteeseen. Minulla on nimittäin niin paha kammo alastomuudesta että olen suunnitellut oman synnytykseni tarkalleen valmiiksi, ja kätilöt lupasivat noudattaa toivettani! Eli itse olen pyytänyt vain yrttejä kivunlievitykseksi ja oma joogaohjaajani tulee mukaan, sillä hänellä oli myös tälläinen synnytys.

Meidän mielestämme sellaiset eivät edess ole oikeita äitejä jotka saastuttavat lapsensa kaikenmaailman puudutteilla sun muilla! Sitten vielä ihmetellään miksi nykyaikana kaikki on niin paljon sairaampia.. mutta tämä olkoon sinulle vinkkinä ystäväni, kannattaa kokeilla joogaa ja hypnoterapiaa!

Vierailija
225/826 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin synnyttämässä esikoistani:

sammutin vain valot synnytyssalista! Eikä kukaan enää tuijottanut etupyllyäni!

Kyllä ne taitavat kätilöt osaavat tehdä työnsä myös sokkona, eikä vauvakaan säikähdä kun ei synny kirkkaassa valossa. Kun vauva oli ulkona, vedin äkkiä mekon helman alas ja käärin vauvan pyyhkeeseen ja annoin luvan laittaa valot!

Siinä sitten katselin mitä sukupuolta vauva on :)

Suosittelen!

Vierailija
226/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken vitutti, ei enää:):):)

Vierailija
227/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain hullun paperit kun nauroin kaksinkerroin yleisellä paikalla näille vastauksille :D

Vierailija
228/826 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herranjumala päivännaurut.com xD kiitos!

Vierailija
229/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pimpan levittelyn jälkeen se vauva laitetaan imemään tissiä. Hulluja nuo kätilöt, ja pervoja kaikki!

Vierailija
230/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kamala tilanne maata siinä tuntea itsensä pelkäksi seksiobjektiksi! :(

Ehkä mä tosiaan teen hänestä valituksen, niin hänetkin voidaan sokaista. :)

28

Vierailija
231/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten varmistaa, ettei vastasyntynyt näe äitinsä pimppiä? Olen ymmärtänyt, että sukupuolielinten liian aikainen näkeminen traumatisoi lasta?!

Vierailija
232/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani asian herättämästä vahingoniloisuudesta. Kätilönä voin kertoa, että synnytystilanteessa pyritään aina kuuntelemaan synnyttävää äitiä ja tekemään synnytystilanne mahdollisimman pitkälle äidin toiveita kuunnellen. Synnytys on aina yksityinen, eikä salissa ramppaa vieraita ihmisiä vaan useimmiten lääkärit ja kätilöt pyritään pitämään tuttuina, onhan tilanne henkilökohtainen. Kenelläkään hoitohenkilökunnasta ei ole oikeutta häväistä sinua millään tavalla, ja he noudattavat vaitiolovelvollisuutta ja ammattietiikkaa aivan uin missä tahansa hoitotilanteessa.

Sinun kannattaa puhua näistä asioista oman kätilösi ja terveydenhoitajan kanssa jo etukäteen, niin voitte yhdessä miettiä miten saisit olosi tuntumaan luonnolliselta tilanteessa, jota se todella on.! :) Kätilön työssä on oleellista, että hän kykenee tarkkailemaan lapsen syntymistä tiheästi ja tästä syystä housut on pidettävä poissa, samoin hyvän synnytysasennon ylläpitämiseksi vaatteet olisivat tiellä. Toivottavasti tästä oli sinulle apua ja lähdet rohkein mielin synnytykseen, kun sen aika on! :)

Vierailija
233/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mä putosin

ROFL

Vierailija
234/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa oliko kamalaa kun mulle tehtiin sektio, niin ne näki mun sisuksia! MUN sisuksia.

Vierailija
235/826 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kyllä pelasti muuten niin kurjan päivän. Epäilys kyllä on että aloittaja vain halusi herättää keskustelua=)?? Ei kait kukaan voi tosissaan tuollaista kysyä..eihän?=)

Vierailija
236/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten varmistaa, ettei vastasyntynyt näe äitinsä pimppiä? Olen ymmärtänyt, että sukupuolielinten liian aikainen näkeminen traumatisoi lasta?!

Vierailija
237/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervo kätilö halusi väkisin antaa peräruiskeen ja sit mukamas ei saanut sitä laitettua neitseelliseen pebaani vaan joutui monta kertaa tökkimään ja pökkimään sitä niin että persreikää jomottaa vieläkin. Että olkaa varovaisia, niille kaikille ei pimpin kopelointi riitä vaan myös b-rappu kiinnostaa.

Vierailija
238/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani asian herättämästä vahingoniloisuudesta. Kätilönä voin kertoa, että synnytystilanteessa pyritään aina kuuntelemaan synnyttävää äitiä ja tekemään synnytystilanne mahdollisimman pitkälle äidin toiveita kuunnellen. Synnytys on aina yksityinen, eikä salissa ramppaa vieraita ihmisiä vaan useimmiten lääkärit ja kätilöt pyritään pitämään tuttuina, onhan tilanne henkilökohtainen. Kenelläkään hoitohenkilökunnasta ei ole oikeutta häväistä sinua millään tavalla, ja he noudattavat vaitiolovelvollisuutta ja ammattietiikkaa aivan uin missä tahansa hoitotilanteessa. Sinun kannattaa puhua näistä asioista oman kätilösi ja terveydenhoitajan kanssa jo etukäteen, niin voitte yhdessä miettiä miten saisit olosi tuntumaan luonnolliselta tilanteessa, jota se todella on.! :) Kätilön työssä on oleellista, että hän kykenee tarkkailemaan lapsen syntymistä tiheästi ja tästä syystä housut on pidettävä poissa, samoin hyvän synnytysasennon ylläpitämiseksi vaatteet olisivat tiellä. Toivottavasti tästä oli sinulle apua ja lähdet rohkein mielin synnytykseen, kun sen aika on! :)

Vierailija
239/826 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies arveli, että tämä synnyttäjä oli ymmärtänyt väärin. Että kätilö oli vain tarkoittanut, että synnytys etenee hyvin. Hassuja nuo miehet, toisaalta tämäkin yksilö ollut mukana kolmessa synnytyksessä, joten ehkä luulee tietävänsä jotain. Oli vähän tohkeissaan tosta pervoepäilystä...

Haluan sinne synnyttämään seuraavan! Ekassa synnytyksessä kätilö katto mua JUST SINNE ja sanoi että hyvältä näyttää (!!), kohta saat ponnistaa. Meinasin huutaa sille että mene muualle lesboilemaan senkin pervertikko, en mä ole mikään sun märkä päiväuni, mut en niiltä kivuilta pystynyt. :(

Oispa ihanaa, jos seuraavan kerran salissa ois vaan sokeaa henkilökuntaa. Mä voisin oikeastaan kirjoittaa sen toiveena tohon synnärille menvään lappuun. En vaan tiennyt tätä ennen et tällainen käytäntö jossain on.

Vierailija
240/826 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi olla tosissas ei oo niinku normaalii aatellakaa tommosta. miten sä oikeen meinaisit vauvan sinne punttiin pyöräyttää tai muuta. josset haluu alasti synnyttää kannattaa olla tarkkana siinä kohtaa kun muksus alkaa kohdussas pääalaspäin kääntyä, niin estä se ---> vauva on perätilassa, keisarinleikkaus on siinä kohtaa suositeltava ratkaisu. tai sit vedä joku komplikaatio itelles ni sitki sut leikataan ilomielin ja onhan se mukavampaa kantaa loppuelän ajan mahassa kamalaa mahdollisesti tulehtuvaa leikkausarpea, kuin antaa lääkärin ja kätilön nähdä sun römpsäs.

ja tuskin lääkäreitä kiinnostaa edes että miltä sun synnytyksessä venyvä alapääs näyttää, kun on niilläki muuta elämää.

ja voithan sä sit semmostki koittaa et synnytät ihan vaan kotonas kaksin sun miehes kans.