Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Suosittelisin pitämään sukkahousut jalassa. Vauva tuntee olonsa turvalliseksi syntyessään sukkahousuihin. Vauva tulee maailmaan ikään kuin suoraan kapaloituna! Kätevää ja hygieenistä!
jotka herkästi saattaa tulla kopeloimaankin synnyttäjän alapäätä, vaan etenkin yliopistollisissa sairaaloissa ongelmana on kiimaiset lääkäriopiskelijat, jotka ihan avoimesti tuijottaa synnyttävien naisten alapäitä, jos peittämistä ei tehdä huolella.
Tosiaan, kaikille vähintään oma mies mukaan synnytykseen, eikä päästetä ketään huoneeseen jos mies ei ole paikalla ja vahtimassa tilanteen säädyllisyyttä. Tuskissaan oleva nainen ei välttämättä itse osaa seurata, onko alapäänsä peitettynä ja kuka sitä ronkkii, joten miehen on huolehdittava siitä ettei kukaan vieras pääse sitä aluetta näkemään.
Nykyään kun aletaan synnytykseen suhtautua enenevissä määrin synnyttäjälähtöisesti, on käsittääkseni useissa sairaaloissa siirrytty niistä synnytysteltoista ennemminkin siihen, että synnytyssalissa on hämärää, ja kaikille muille huoneessa käyville annetaan synnytyshuppu, joka peittää kasvot tai koko pään. Näin äidin itsemääräämisoikeus ja asema aktiivisena synnyttyjänä korostuu, ja hän saa kaikki voimavaransa käyttöön, kun voi halutessaan vaikka ottaa housut pois ilman pelkoa hyväksikäytöstä. Tarvittaessa myös isälle voidaan huppu asentaa, vaikkakin tällöin täytyy muistaa että hänen mahdollisuutensa tarkkailla muiden ihmisten hupullisuutta heikkenee.
saa kyllä syyttää vaan itseään, jos jotain tapahtuu. Ihmisiä ne kätilötkin vaan on!
mä synnytin ihan alasti. oli niin kuuma etten voinut pitää mitään vaatteita päällä.
Tällaiset itsensä esittelijät saa kyllä syyttää vaan itseään, jos jotain tapahtuu. Ihmisiä ne kätilötkin vaan on!
mä synnytin ihan alasti. oli niin kuuma etten voinut pitää mitään vaatteita päällä.
Kehtaakin antaa ymmärtää muttei sitten ymmärräkään antaa.
olet päättänyt että haluat lapsestasi insinöörin, kannattaa pukea päälle synnytyseen läppähousut, kun vauva on syntynyt peräreiästäsi, niin läppää raotettua saat vauvan kaikkien ihailtavaksi niin ettei kukaan näe intiimejä paikkojasi.
Haluan sinne synnyttämään seuraavan! Ekassa synnytyksessä kätilö katto mua JUST SINNE ja sanoi että hyvältä näyttää (!!), kohta saat ponnistaa. Meinasin huutaa sille että mene muualle lesboilemaan senkin pervertikko, en mä ole mikään sun märkä päiväuni, mut en niiltä kivuilta pystynyt. :(
Oispa ihanaa, jos seuraavan kerran salissa ois vaan sokeaa henkilökuntaa. Mä voisin oikeastaan kirjoittaa sen toiveena tohon synnärille menvään lappuun. En vaan tiennyt tätä ennen et tällainen käytäntö jossain on.
Ekassa synnytyksessä kätilö katto mua JUST SINNE ja sanoi että hyvältä näyttää (!!), kohta saat ponnistaa. Meinasin huutaa sille että mene muualle lesboilemaan senkin pervertikko, en mä ole mikään sun märkä päiväuni, mut en niiltä kivuilta pystynyt. :(
Just tuollaisia ne kätilöt on, kauheita pervessejä. Sitä tuntee olonsa niin haavoittuvaksi...
Eipähän tarvii sitten enää ihmetellä, miksi monessa sairaalassa ajellaan synnyttäjän toosa posliiniksi! Pervojen kätilöiden takia!! :D
Eipähän tarvii sitten enää ihmetellä, miksi monessa sairaalassa ajellaan synnyttäjän toosa posliiniksi! Pervojen kätilöiden takia!! :D
että jossain sairaaloissa synnyttäjä pakotetaan pukeutumaan pitsisiin tai lateksisiin seksiasuihin?
Ekassa synnytyksessä kätilö katto mua JUST SINNE ja sanoi että hyvältä näyttää (!!)
Etkö sä tehnyt siitä oikeusjuttua?! Hirvee perverssi, siltä lähtis varmaan lääkärilupa samantien jos juttu pääsis leviään. Soita Iltsikkaan tai Seiskaan ja anna se ilmi!
hyi vittu, miten joku kehtaa tälläsiä kysellä?
pidä alapääs omana tietonas ja synnytä kotona pimeässä komerossa housunlahkeeseen!
Siis kätilöillä. Se silmäaukko on vaan jätetty pois, ei siis ole edes sitä ristikkoa vaan ihan umpinainen.
Synnyttäjä puolestana voi verhota alapäänsä esim. sitomalla kantoliinan jalkojen väliin, siis vähän sumopainijatyyliin. Tällöin vauva humpsahtaa sinne eikä tippumisen vaaraa ole ja kukaan ei pääse kurkkimaan :) Jos haluaa antaa lapselle pehmeän laskun maailmana, kannattaa parit ekat päivät liinailla tällä tyylillä niin pikkuinen joudu heti erkanemana kovin kauas syntysijoiltaan ja luonnollisen symbioottinen suhde äitiin säilyy.
Tää on sentään av-helmi, ihan parasta av-tasoa.
mut siis onko noi huput, joista joku kertoi, niitä synnytyslakkeja? Niistä oli täällä puhetta ja kysyin OYS:n osastolle tutustumisen yhteydessä että saako osastolta synnytyslakin jos haluaa sitä käyttää, mut he eivät tienneet!
Kätilö sanoi ette ole koskaan kuullut et äidit ois käyttäneet synnytyslakkia, mut jos se onkin kätilöille, niin sehän tavallaan selittää asian. Oishan se pitänyt tajuta, että Pohjois-Pohjanmaalla ollaan ihan kivikautisia tässäkin hommassa! Tää on niin taantumuksellinen paikka että ihan hävettää - naisia alistetaan ja sorretaan muutenkin joka paikassa, ja sit pitää vielä synnyttääkin niin ettei kätilö viitsi edes synnytyslakkia käyttää!
Ei tarvitse olla huolissaan yleisimmin synnytyssairaaloissa on lääkäreinä sokeita eunukkeja jotka ensinäkään eivät kykene käyttämään tilaisuutta hyväkseen eivätkä he edes näe. Millä tavalla he voisivat siis käyttää sinua hyväkseen?
Meilläpäin on kaikki kätilöt miehiä ja kyllähän ne siihen työhön on hakeutunu juuri sen takia että näkee naisten alapäät.
Päivittäin tulee juttuja julki että kätilöt on raiskanneet synnyttämään tulleita naisia.
Eipä niillä oikeasti ole edes mitään syytä kokeilla käsin " vauvan päätä" tai " kohdunkaulan tilannetta" niin kun itse sanovat vaan ihan vaan haluavat päästä tunkemaan käsiään naisten alapäähän-
Meilläpäin on kaikki kätilöt miehiä ja kyllähän ne siihen työhön on hakeutunu juuri sen takia että näkee naisten alapäät.
Päivittäin tulee juttuja julki että kätilöt on raiskanneet synnyttämään tulleita naisia.
Eipä niillä oikeasti ole edes mitään syytä kokeilla käsin " vauvan päätä" tai " kohdunkaulan tilannetta" niin kun itse sanovat vaan ihan vaan haluavat päästä tunkemaan käsiään naisten alapäähän-
ja kyllä se vauva sieltä putkahtaa, oli kohdunkaula miten auki tahansa ja pää paikallaan tai ei. Tekosyitä, sanon minä!
Etupylly-ketjussa oli ko. paikan nimityksenä myös lintu ja mikäs se haikara on, jos ei lintu. Ennen vanhaan sitä oltiin sentään asiallisia, oli hommassa vielä mukana jotain HÄPYÄ. Haikaran kyydissä tänne ollaan tultu.
Minä synnytin synnytyslakanan läpi. Siihen voi sitten kirjailla kaikki sen lakanan reiän läpi syntyneet lapset. Pojallani oli niin iso pää, että meinasi perintölakana mennä piloille, mutta kyllä se saatiin siitä läpi ujutettua. Lakanan alla voi kätevästi myös pukea lapsen.
Eipä kyllä varmaan tee kenelläkään mieli "sillä lailla" kun kattelee sitä värkkiä kun lapsi on syntymässä. Silloin vittu on ku verinen saappaan varsi, että sori vaan niille, jotka luulevat synnytyshenkilökunnan hekumoivat värkeillänne, HAA HAA sanon minä....
Tästä se perjantaihepuli taas lähtee :D