Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Siis ei voi olla totta!!!!!!
Jotkut todella laittavat lapsensa alulle vaatteet päällä ja pimeässä... vähän vaan raottavat et siitin löytää jotenkuten perille...
Ootkohan itse edes koskaan katsonut itseäsi "sinne"? tai miehesi??
Lääkärit ja kätilöt on nähneet jo niin monta alapäätä paljaana, ettei ne todellakaan kattele sua "silleen" tai käytä sua tai tilannetta hyväksi...
Vai onko niin, että kaikki kirjoitettu on "vakavaa asiaa". Missä medialukutaito???
Ei sinun tarvitse pelätä. Lääkäri hoitaa asian varmaankin ammatillisesti ja siinä ei ole aikaa niin sanotusti katsella ihmisten alapäitä "sillä silmällä". Hoitajana en ole koskaan kuullut/lukenut, että tällaisessa tilanteessa olisi hyväksikäyttöä tapahtunut.
Ole rauhallisin mielin.
Alapää verhotaan erityiseen synnytystelttaan ja silmälapuin varustettu kätilö avustaa käsikopelolta. Tämä on välttämätön varotoimi, koska kätilöiksi ja synnytyslääkäreiksi valikoituu enimmäkseen tosi perverssiä porukkaa. Isähän on mukana synnytyksessä sen takia, etteivät miespuoliset lääkärit tai kätilöt pääse käyttämään tilaisuutta hyväkseen ja työntämään penistään synnyttäjän vaginaan.
Etkä ole ap todella kuullut tästä synnytysteltasta? Jossain sairaaloissahan synnytyksiä hoitava henkilökunta myös sokaistaan.
:DDDDDD. Samaa mieltä, perverssejä on xD
tähän nauruun!!!!!tää on ihana ketju!!!
Itse synnytin mieheni pieruverkkareihin.
Kun olin synnyttänyt, olin päästänyt myös maailmaan toisenkin pikku nyytin. Sitten kun annoin luvan nostaa housunpunttia ja ottaa vauva varovasti ulos, säikähdin pirusti ukon kanssa, kun kätilö kapaloi vahingossa housunpuntissa olleen kakkakikkareen ja huudahti VAUVA SULAA KÄSILLE!!!!
Nimenomaan käyttävät hyväkseen. He ottavat kuvia synnyttäjien alapäistä , ne laitetaan kahvihuoneen seinälle ja niistä äänestetään TOP10-lista.
On nyt kyllä sen verran daijua settiä että...
seuraava kysymys lienee että, onko vauvan saadakseen pakko näyttää paljasta tavaraa...
Ja jotta tulisi tarpeeksi selväksi niin kirjoittajalle suosittelen ettei lisääntyisi ikinä!
tuo yltiötosikkous. Se ei todellakaan ole aloittaja, joka täällä on idiootti.
Voihan sitä pyytää, että synnytys osastolla työskentelis vain homoja, niin ketään ei kiinnostais siellä minkälainen alapää synnyttäjällä on
obvious troll is obvious
jäikö sulla huumorintaju jääkaappiin... Lukisit koko ketjun.
Ootko tosissas et alapää paljaana ei synnytetä......???? T: ei lapsia.
Ootko tosissas et alapää paljaana ei synnytetä......???? T: ei lapsia.
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Milläs sen lapsen sit suojaa niiltä hyväks käyttäjiltä? Työnnät potkupuvun alakautta sisään vai? kun lapset (ainakin omani) syntyivät alasti :D :D :D :D
Vaimolle ja minulle haikara toi lapsen. Ei kai siellä nyt mitään vehkeitä tarvitse näyttää. Kun siittäminenkin kävi sillain synnittömästi. Itse en ole vaimoni elintä nähnyt enkä koskettanut. Vaimo sanoi että jumala hoitaa asian. Vai vielä alapää paljaana, hyi sinua. Hanki tietoa ja usko.