Auttakaa naiset minua:)
olen tavanannut ihanan miehen ja kipinöitä sinkoilee edestakaisin:) Mutta , mutta, mies on minua 10 cm lyhyempi....itse olen 180 pitkä ja luullut aina että en voisi ajatellakaan minua lyhyempää misestä (ainakaan näin paljon) mutta tunteet ovat mysteerisiä ja nyt olen kuin teinityttö ihastunut ja hurmaantunut hänestä. Onko kenelläkään kokemusta pituuserosta parisuhteesta?
Kommentit (5)
on näkemys- ja mielipide-eroista, erilaisten arvomaailmojen ja mieltymysten yhteensovittamisesta, mutta ei kyllä pituuseroista uhkana suhteelle :D
Etsi jostain netistä kuvia esim Leena Harkimosta miehineen tai vaikka Tomppa Cruisesta ja Nicole Kidmanista. En usko että pituusero tuhosi viimemainittujen liiton, vaan ihan muut syyt.
Jos itse saisi valita, keneen rakastuu, niin kyllä mieluummin valitsisin itseäni pidemmän. Mutta kun se ei mene niin... Kuten huomaat itsekin. Pituus on se vähiten merkittävä tekijä, kun jalkoja viedään alta. :) Yritä vaan päästä sen yli (heh), älä anna sen häiritä - sitten huomaat, ettei se häiritsekään, ja ajatuskin siitä, että olisit jättänyt kortit katsomatta jonkun niin vähäpätöisen seikan takia, tuntuu käsittämättömältä.
Anna palaa, onnea ihastukseen! :)
tapasin tosi ihanan itseäni 3 cm lyhyemmän miehen, mutta lopetin tapailut, koska arvelin, että en vaan pysty olemaan hänelle uskollinen koko elämääni sen pituuden takia.
Sitten tapasin toisen miehen, joka on 20cm pidempi kuin minä. Juuri sopiva! :)
ja tapaillut lyhyempää (169cm) miestä. Miehelle oli hirveä ongelma pituuteni. Olin myös hänen mukaansa hirveän lihava, koska pituuteni vuoksi en voi olla sitä 50kg. Voit kuvitella että loppui suhde lyhyeen...
pinnallinen on, jos ulkonäöllä on sinulle jotain merkitystä vielä silloinkin, kun kolahtaa.