Täällä lasten pituusennuste laskuri. Voitte summittaisesti saada lastenne aikusipituuden tietoon.
http://xestia.net/testit/pituusennuste.php
toki on vain ennuste, eikä vältämättä toteudu. Meidän poika tulis olemaan 181cm ja tyttö 170cm
Kommentit (137)
mutta sentinkin mittavirhe neuvolapituudessa näytti tuovan paljon heittoja aikuispituuteen.
192-senttinen poika näemmä tulossa
Vierailija kirjoitti:
181cm tyttö ja 197,3cm poika
Toivon että poika jäisi 190-195cm ja tyttö 175-180cm.
Tytöstä 180cm on kyllä aikas pitkä
Yöunien määrä lapsena sekä teininä aloitettu tupakointi vaikuttavat pituuteen. Kasvuhormoni erittyy nukkuessa. Ruokavalio tietenkin. Geenien lisäksi.
Poika,ennuste 176cm
aika pätkä on tulossa? Mistä tuollainen tumppi löytää edes tyttöystävää.
t.m
Meillä molemmat jäivät melkein 10 cm ennusteistaan. Olivat urheilullisia, hoikkia ja terveet elämäntavat omaavia nuoria, muttei heistä tullut 172- ja 192-senttisiä vaan 163 ja 183-senttiset.
minusta tulisi tuon mukaan 191.9 isoveljestäni 201.9 ja pikkusiskoni 186cm
Pojasta tulisi ton mukaan 188,7 eli isänsä pituinen. Minä 158. Ei taatusti tule.. Nlan arvioissa 180.
181 cm pojalle. Ottaa päähän. Jos olisi kasvanut syntymämittojen mukaan, olisi 187 cm ennusteena.
Mutta siinä teille ihan käytännön esimerkkiä huonosti syövästä lapsesta.
vanhin poika 205 toinen poika 202 ja tyttö 178😃
Miksi? Minulle on ihan sama, minkä pituinen lapsistani tulee. Neuvola seuraa kasvua, se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
181 cm pojalle. Ottaa päähän. Jos olisi kasvanut syntymämittojen mukaan, olisi 187 cm ennusteena.
Mutta siinä teille ihan käytännön esimerkkiä huonosti syövästä lapsesta.
Miksi ottaa päähän? Ihan hyvä pituushan tuo pojalle/miehelle on. Toiseksi, ennuste on vain ennuste.
meidän poika on nyt 16 ja hän on 197 ja ennustettiin 172 cm pitkä ja itse olen 162,5 ja mieheni 167 ja älkää ihmetelkö miksi on niin pitkä kun hänellä on joku kasvu juttu
Vierailija kirjoitti:
toi ennustaa meidän tytöstä 173 cm pitkää. Ei siinä mitään mutta olisi vain 5 cm isäänsä lyhyempi ja 11 cm minua pitempi jos toteutuu.
Vanha ketju, mutta tunnistan oman kirjoitukseni... Tänään mitattu tuo edellä mainittu lapsi juurikin 173 cm pitkäksi ja nyt ennuste samalla laskurilla on jo 177 cm. Ikää kesällä 14. Ennuste saattaa siis ajan myötä muuttua.
179cm. vielä suurempi hah hah
Noihan on kaikki törkeästi yläkanttiin!