Mikähän mun vasemmassa tississä on? Kierukka värkissä, joten ei hormonaalisia
vaihteluita. Tunnustellessa ei tunnu mitään erityistä kipeää kohtaa, nännin päältä kun painaa niin koskee. Tuntuu vähän samalta kun silloin kun maito nousee, mutta tissi on ihan normaalin pehmeä. Kauankohan tätä uskaltaa katsella?
Kommentit (5)
Mulla ainakin ovat kipeät ennen kuukautisia viikon-pari.
Tietty jos sulla oireilee pelkästään toinen, eikä kipu vaihtele kierron mukaan, niin sitten vois käydä lääkärillä tsekkaamassa.
Ei sen nyt teitty mitään syöpää tartte olla, esim. kystia on rinnoissa usein.
Menee vähän OT, mutta kuka sinulle ressukalle on sanonut, ettei hormonaalisia vaihteluita ole kun on kierukka? Progestiinia sisältävä kierukka ei vaikuta pätkän vertaa estrogeeniaineenvaihduntaasi, joka siis toimii ihan kuin aina ennenkin. Ja estrogeenihan se rintoihin vaikuttaa. Että ei siitä yleissivistyksestäkään koskaan haittaa ole.
kipua mikä tuntui smalta kuin maito nousisi rintaan. Lääkräi laittoi ulrtaan ja mammoon mutta ei sieltä mitään löytynyt.
Mikä lie jomottanut. Tuota kesti vuoden verran nyt ei ole pitkään aikaan enää koskenut.
Käyt toki lääkrissä että saat mielenrauhan.
ultrassa löytynyt mitään. Sitten oli vuoden hiljainen tauko ja nyt on alkanut samassa rinnassa samanlainen polttelu ja jomotus mutta pahempana kuin aiemmin. Olen tuntevani myös kyhmyn :(. Täytyy mennä mammoon taas...
Kierukka ollut jo nelisen vuotta, eli jos olis jotain hormonaalisia vaihteluita niin luusisin että olisin huomannut ne jo.
Taidan maanantaina tilata lääkärin jos ei helpota
kipua mikä tuntui smalta kuin maito nousisi rintaan. Lääkräi laittoi ulrtaan ja mammoon mutta ei sieltä mitään löytynyt.
Mikä lie jomottanut. Tuota kesti vuoden verran nyt ei ole pitkään aikaan enää koskenut.
Käyt toki lääkrissä että saat mielenrauhan.