Täällä lasten pituusennuste laskuri. Voitte summittaisesti saada lastenne aikusipituuden tietoon.
http://xestia.net/testit/pituusennuste.php
toki on vain ennuste, eikä vältämättä toteudu. Meidän poika tulis olemaan 181cm ja tyttö 170cm
Kommentit (137)
Minustakin ennustettiin aika pitkää, koska kasvoin lapsena nopeasti, mutta sitten se kasvu vaan loppui ja jäin "vain" 168 senttiseksi... Joten tulevaisuus kertoo totuuden :)
arvonnoissa joku voittaa, nämäkin ennusteet toki mäihällä jonkun kohdalla pitävät paikkansa.
175.5 cm.
Minä 174 cm ja isä 189 cm.
vilkas, energinen, liikunnallinen ja sairastaa normaalisti eikä juuri koskaan mitään hengityselintauteja (vähän nuhaa tai yskää, yleensä kuumeilee vaan ja vähän yskii), niin voiko sen älyttömän pieni koko johtua esim. jostain ilmanlaatuongelmasta kotona? Huomaako sellaiset muustakin kuin koosta?
molempien pituusennuste oli 10 cm erilainen kuin kasvukäyrän antama.
Pojan ennuste 192 cm, tytön 173 cm
Äiti 165 cm, isä 187 cm
heistä ennusteet olivat: poika 189 (on 182) ja tyttö 169 (on 162) eli ei ihan kyllä pitänyt paikkansa.
tyttö 171cm
poika 184,2cm
Hassua ajatella, kun itse olen pätkä. ;D Tietysti mies on aika pitkä! Taitaa myöhemmin äiti olla porukasta lyhin..... :D
Ja nuorempaa poikaa 189.6 cm. Isä onkin pitkä, 189cm ja minä 170cm.
Meillä minä 175 ja mies 189 ja poikien pituusennuste vain 185... Isänsäkin "spurttasi" vasta 15-vuotiaana.
tulisi tuon mukaan 191,7cm (neuvolan vastaava sillon joskus vuonna nakkisota 193cm) ja kakkonen ois 188,9cm (neuvolan en muista)
tyttö 7 v 126 cm ja vähän päälle 24 kg sai pituudekseen 170 cm, poika, lähes 9 v, 128 cm ja 24 kg sai 177. Vaikea kuvitella, että ero olisi noin suuri, kun tyttön selkeästi on aina ollut pitempi kuin isoveljensä suhteessa siis veljen pituuteen saman ikäisenä. Mulla ja miehellä pituuseroa 2 cm.
178.1 cm, kokeilin sekä 1v., että 1,5 v mitoilla. Voipi pitää hyvinkin paikkansa :)
tulisi tolla ennusteella 190.1cm pitkä noh isä on 176cm ja äiti 170cm et luultavasti tulee pitkä jäppinen mut toivottavasti ei sentään noin pitkä :)
Poika on jo 195 cm.
Eli meillä on isä vain 173 cm mutta silti pojasta tuli tosi pitkä. En kyllä tajua tuota laskuria..
Poika on jo 195 cm.
Eli meillä on isä vain 173 cm mutta silti pojasta tuli tosi pitkä. En kyllä tajua tuota laskuria..
Hoidoilla jotka lyhentävät on kai nykytutkimusten mukaan haittaa lapsensaannille, eli voi olla vaikeaa saada lasta jos hoidot aloitetaan, näin olen ymmärtänyt. Ei sekään kivaa.
Meidän pojasta enneustetaan 182,4cm ton ennuste sivun mukaan. Ite oon 160cm ja mies 180cm.
Ihan realistinen ennuste.