Päästäisitkö 8-luokkalaisen bileisiin
yöksi?
Ellet pääästäisi yöksi, mihin aikaan hakisit kotiin?
Meidän tämän päivän probleema. Murkku myrkkynä kun en anna jäädä yöksi mutta minulle aivan vieraita nuoria, ei siis vanhaa kaveripiiriä vaan tuoreen poikakamun tuttavapiiriä.
"kaikki muut saa jäädä eikä kenenkään muun äidit
Kommentit (13)
Kotiin hakisin 23 maissa. Kyllä siinä jo ehtii bilettää.
la-aamuna on kuitenkin taas riparijuttuja
Mä en niin hyvällä katsois edes tuonikäisten seurustelua..
Kotiin haettais varmaan klo 23
Sen jälkeen ei kuitenkaan tapahdu mitään, mistä paitsi jääminen olisi vahinko. Lapsesi arvostaa sinua, kun on hieman vanhempi ja pääsee murkkuiästä ohi.
Terkuin yläasteen ope ja entinen nuorisohuligaani
Sen jälkeen ei kuitenkaan tapahdu mitään, mistä paitsi jääminen olisi vahinko. Lapsesi arvostaa sinua, kun on hieman vanhempi ja pääsee murkkuiästä ohi. Terkuin yläasteen ope ja entinen nuorisohuligaani
mutta ehkä viimeistään siinä vaiheessa ymmärtää kun on omia lapsia
Ja tota seurusteluakin katsoisin vähän perään. Onko samanikäinen poikakamu? Ja kyselisin vähän sen seksielämän suhteenkin asioita.
ei ole vielä moista kysynyt, mutta en kyllä antaisi lupaa olla yötä. Haettaisiin ennen puoltayötä kotiin. Tosin mulla on poika ja hänen kaveripiirinsäkin aika vakiintunut ja turvallinen - voisin soittaa melkein kenen tahansa kaverin äidille ja kysellä bileistä ja siitä, miten muut perheet tässä toimisivat.
Ja tota seurusteluakin katsoisin vähän perään. Onko samanikäinen poikakamu? Ja kyselisin vähän sen seksielämän suhteenkin asioita.
enkä seurustelusta ole innoissani mutta ei se kieltämällä lopu. Koulussa näkevät ja koulun jälkeen, viimeinen bussi kotiin tulee 18.30.
ap
ei ole vielä moista kysynyt, mutta en kyllä antaisi lupaa olla yötä. Haettaisiin ennen puoltayötä kotiin. Tosin mulla on poika ja hänen kaveripiirinsäkin aika vakiintunut ja turvallinen - voisin soittaa melkein kenen tahansa kaverin äidille ja kysellä bileistä ja siitä, miten muut perheet tässä toimisivat.
Kukaan muu vanhempi ei kuulemma soittele yökyläpaikan vanhemmille ja tsekkaa, se on tytön mielestä NIIIN noloo =)
Toiset nuoret vaan eivät puhu siitä eikä välttämäti aikuisetkaan mainosta. ja se on nuoresta noloa. Mutta kaikista nuorista, ei vaan sinun lapsestasi.
Bailuista pitää hakea nuori pois ihan viim 24.00. Ei missään nimessä yöksi.
Itse olin ns. kiltti tyttö ja kuitenkin sain kinuttua kasilla, että vanhempani lähtisivät pois ja saisin järjestää "tyttöjen kestit". Suunniteltiin näitä bileitä viikkotolkulla ja puoli tienootahan sinne tuli. Överiksi meni ja itkua väänsin, kun aamulla siivosin yrjöjä sieltä sun täältä.
En kyllä luota tulevaisuudessa pätkääkään, mitä omat lapset säveltävät illanvietoista...
ja olen päästänytkin.
Meidän teinit ovat aina olleet hyvin luotettavia ja olen tiennyt porukat, missä liikkuvat.
Tilanne olisi toinen, jos olisi tuttu perhe, jonka aikuiset tuttuja ja kotona.
Mihin aikaan menossa bileisiin?
Haku klo 23 tai 24?