Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet 18-vuotiaasta

Vierailija
03.02.2011 |

Joka on raskaana? Nainen käy koulua, ja saa lapsen kun on jo täyttänyt 19 vuotta. Tällä naisella jää koulu kesken äititysloman takia mutta hän meinaa palata takaisin kouluun kun lapsi on tarpeeksi vanha..

Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lukio, toivoa ehkä vähän on

lapsi saa lapsen, toivottavasti ei joudu isovanhemmat hoitamaan

tod näk tytön äiti ei ole vielä edes 40 v

Jos tytön äiti on alle 40. Eli siis korkeintaan 39 vuotias. Niin silloin hän on saanut tämän tytön suunnilleen 21 vuotiaana. Onko paljon eroa 19-21 vuotiaan äitiydessä? Kumma kun silloin noin 20 vuotta sitten 20vuotiaat äidit eivät olleet lapsia..

Vierailija
22/23 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliittoon menin miehen kanssa 16-vuotiaana ja kihloista tulee vuosi täyteen 14.2. Nyt seurustelua kertynyt tasan kaksi vuotta tänään. Toiminimen perustin 17-vuotiaana, ja käyn samaan aikaan koulussa sekä oman alani töissä tuolivuokralaisena.

Meillä vauva oli toivottu ja uskon että tulemme pärjäämään todella hyvin vauvan kanssa. Ei se ikä välttämättä kerro ihmisestä mitään. Olen minäkin nuori ja silti hyvin pärjännyt elämässä, eikä lähipiirissäni kukaan ole ihmetellyt vauvauutisia.

Ei siis pidä mitenkään aliarvioida ihmistä iän perusteella. Uskoisin että tuo kyseinen 18-vuotias nainen voisi pärjätä ihan hyvin vauvan kanssa, miksi ei. Riippuu tietysti ihan ihmisestä. Monet ikäiseni ovat hyvin vastuuntunnottomia, eivätkä ole valmiita äiteinä oloon. Ikä on kuitenkin pelkkiä numeroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v raskaaksi, 19v kun vauva syntyi. Asuin mieheni kanssa. Meillä oli raha-asiat hyvin. Raskausaikana ehdin aloittaa toisen ammatin opiskelun.

Nykyään on siis 2 ammattia, ikävä kyllä työpaikkaa ei ole tullut. Pieni kylä, liikaa työttömiä.

Uuden ammatin opiskelu taas edessä vaikka olisin valmis jo työelämään.

Ja toivon mukaan töitä tiedossa sitten.

Nyt olen 23v ja 3 lasta. Tai no kohta kolme lasta.

Kyllä olen itse saanut kauhisteluja osakseni, mutta kun en vaan ole välittänyt kommenteista, niin ne on loppunutkin. Ehkäpä sen takia kun huomasivat ettei meillä mieheni kanssa menekään huonosti :) Kuopus ei ole koskaan ollut hoidossa muualla, esikoinen on pari kertaa. Jos ei lasketa sitä että miehen isä hakee välillä pojan pariksi tunniksi mukaansa :)

Hyvin se kuule menee :) Kunhan uskoo itseensä.