Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tetrasykliiniä tms. akneen syöneet

Vierailija
03.02.2011 |

ihotautilääkärin määräämänä olen syönyt 1,5kk tetrasykliiniä eikä ole auttanut. olisiko pitänyt jo tehota? lääkäri sanoi, että syön vielä toiset 1,5kk mikäli näppyä vielä (ja sitä on leuka täynnä). Voiko tuo oikeesti edes tehota jos ei ole vielä mitään tapahtunut?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tetrasykliini - http://euroclinix.net Sain tilаukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Vierailija
62/73 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tetrasykliinistä ei ollut juurikaan hyötyä. Söin sitä monia kuukausia eikä akne lähtenyt. Sen sijaan sain avun Diane Nova e-pillereistä ja näpyt lähtivät käytännössä lähes kokonaan pois. Diane Novaahan voi syödä, vaikka ei olisi mitään tarvetta ehkäisyyn. Siitä saa vielä Kela-korvauksenkin, kun on "sairauden hoitoon".

Tetrasykliini auttoi hyvin - kolme kuukautta söin lääkkeitä, mutta kun kuuri loppui niin alkoi uudestaan. Sain Diane Novat ja auttoi ja iho-ongelmat katosi ja kuurin loputtuakin kolmen kuukauden jälkeen enää en kärsinyt samassa mittakaavassa iho-ongelmista. Pillerit laukaisivat kuitenkin kroonisen migreenin, joten jos nyt saisin valita, niin en olisi pillereit ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut täällä ja rakastan sitä ne eivät vaadi lääkärin reseptiä.

http://amedix.net/buy-sumycin-fi.html

Vierailija
64/73 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan suositella sinulle seuraavasta osoitteesta: http://medicineronline.net Sieltä löydät kaikki tiedot Sumycin,

Vierailija
65/73 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin tetrasykliiniä 3 kk + 3 kk, minkä jälkeen iho alkoi olla siisti, eikä moneen vuoteen ole ollut akne kiusana. Mahakin kesti tuon ihan hyvin. Vaste voi tulla hitaasti. 

Vierailija
66/73 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni söin sitä 2x 3kk kuurin siten, että noiden kahden kuurin välissä oli joku pidempi aika, ja myöhemmin vielä 6kk putkeen. Turhaa ja ajanhukkaa - ihon kunto parani kuurin ajaksi, mutta räjähti ennalleen heti kuurin lopettamisen jälkeen. Lisäksi noiden kuurien ajan mulla oli koko ajan rasvaiset hiukset ja kiiltävä, rasvainen iho, ilmeisesti joku sivuvaikutus siis.

Silti mä nyt ehkä kokeilisin syödä sitä noi toiset 1,5 kk, mutta sen jälkeen kokeilisin suosiolla jotain muuta ratkaisua.

Vierailija
67/73 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut akne 12-vuotiaasta saakka, e-pillerit piti jotenkuten kurissa. Söin roaa yli vuoden ja ihoni oli aivan mahtavassa kunnossa, elin elämäni onnellisinta aikaa. Uskomaton lääke. Kunnes jouduin vaihtamaan minipillereihin ja ihoni räjähti huonompaan kuntoon kuin koskaan teinivuosinani, olen nyt siis 25. En enää katso edes peiliin koska itkushowhan siitä tulee, peitin kaikki asuntoni peilit :D Huomenna maksakokeet, jos kaikki ok alkaa toinen kierros roaa. Kai tämä on sitten elämän mittainen vaiva, vuorotellen roalla ja ilman lopunikää.

Vierailija
68/73 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vajaa pari kk. Alkuun naama rauhoittui, mutta sitten alkoi rintakehään ilmestyä todella pieniä punaisia näppyjä. Lisää. Lisää ja lisää. Sitten myös yläselkään ja hartioihin. Ihoa pisteli niiltä alueilta paljon. Oli pakko lopettaa, koska tuo lääkekokeilu vain laajensi alkuperäistä ongelmaa eikä todellakaan kiinnostanut jäädä odottelemaan jatkoa että paljonko ne näppylät kasvaisivat ja valtaisiko ne naamankin, jättäisikö arpia myös rintakehään ym.

Vierailija
69/73 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi ihoon ihan hyvin 2kk kuuri tetrasykliiniä, mutta sain kovia närästyskipuja ja ruokatorven haavauman, joka ei ole vieläkään parantunut. Otin kyllä mielestäni lääkkeet runsaan veden kanssa, mutta en näköjään tarpeeksi kuitenkaan. Eli erittäin tärkeää että paljon vettä päälle, sillä tämä kipu on jotain aivan järkyttävää

Vierailija
70/73 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa tetrasykliini ilman ennalta reseptiä et heidän online-kuuleminen tämä apteekki on lisensoitu Britannian hallitus http://www.goodrxtabs.com

Vierailija
71/73 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt itse monta kuuria ja on aina auttanut. Nyt kuitenkin iho on parantunut kun sain käyttöön iholleni paremmin sopivan kosteusvoiteen ja olen lisännyt vedenjuontia todella paljon. Selässä on ajoittain isoja finnejä mutta sekin nyt rauhoittunut

Vierailija
72/73 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut minua. Sitten tuli roaccutan ja akne hävisi täysin eikä tullut enää takaisin.

Vierailija
73/73 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi tetrasykliini aikuisiän akneen. Söin lääkettä 4kk ja lisäksi käytin muistaakseni Skinoren-voidetta. Akneni oli sellainen vaihteleva. Isoja finnejä siellä täällä (kymmeniä kuitenkin). Akne ikäänkuin kierteli naamassa. Jos finnejä oli ollut otsassa, ne siirtyivät siitä poskiin ja sitten leukaan. Arpeuttavaa aknea ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi