kertokaa millainen on vesimies-mies? luonne ja rakkaus asioissa?
Kommentit (13)
yllättävän paljon riippuu. Vesimies-miehet on sellaisia vapaita sieluja, joita ei pysty kahlitsemaan. Sun täytyy näyttää sellaiselle, ettet halua kahlita häntä, niin silloin on kiltisti rinnallasi. Jos alat liikaa määräilemään, häviää mies hyvin pian...
Tää kuvaa niin hyvin (astron sivuilta lainaus)
" Sinun kannaltasi saattaa tuntua raskaalta elää hänen uusien normiensa ja yleisen käsityksen välissä. Raskasta se on hänellekin; aivan riittävän raskasta ilman sinun jatkuvaa väliintuloasikin. Toteuttaakseen taistelunsa vanhoja arvoja, vanhaa moraalikäsitystä ja vanhoja vallanpitäjiä vastaan paramman tulevaisuuden pulesta hän tarvitsee sinulta vain yhtä asiaa: vapautta. Anna hänelle vapautensa, hyväksy hänen uudistumieliset ajatuksensa ja ennen kaikkea, älä ole hänestä riippuvainen, ellet halua hänen äitiään kohtaan tuntemaansa katkeruutta päällesi. Rikkaampaa ja värikkäämpää elämää voi tuskin mikään muu merkki tarjota, kunhan vain osaat sen oikein ymmärtää."
Ihanasta, huumorintajuisesta, hyväntuulisesta vesimiesmiehestä on arjen paineissa tullut jääkylmä sadisti.
olen vesimies itse. Huumori ,musiikki Rehellisyys, ja monta muuta hyvää on meissä..että olisin jääkylmä sadisti en kyllä ole.tosin arki
tuntuu paskalta monesti..työ on paskaa ja meihin kohtuva kiorous..maailmassa. niin mikä kiorous ..pankkijen korot .mieletön verotus..bensan hinta.parkkisakot..kaikki rosvous..siinä on vähän peremista ,,onko kukaan samaa mieltä..ja on se tuo talviki aika paska...
yllättävän paljon riippuu. Vesimies-miehet on sellaisia vapaita sieluja, joita ei pysty kahlitsemaan. Sun täytyy näyttää sellaiselle, ettet halua kahlita häntä, niin silloin on kiltisti rinnallasi. Jos alat liikaa määräilemään, häviää mies hyvin pian...
" Sinun kannaltasi saattaa tuntua raskaalta elää hänen uusien normiensa ja yleisen käsityksen välissä. Raskasta se on hänellekin; aivan riittävän raskasta ilman sinun jatkuvaa väliintuloasikin. Toteuttaakseen taistelunsa vanhoja arvoja, vanhaa moraalikäsitystä ja vanhoja vallanpitäjiä vastaan paramman tulevaisuuden pulesta hän tarvitsee sinulta vain yhtä asiaa: vapautta. Anna hänelle vapautensa, hyväksy hänen uudistumieliset ajatuksensa ja ennen kaikkea, älä ole hänestä riippuvainen, ellet halua hänen äitiään kohtaan tuntemaansa katkeruutta päällesi. Rikkaampaa ja värikkäämpää elämää voi tuskin mikään muu merkki tarjota, kunhan vain osaat sen oikein ymmärtää."
Itse en horoskoopeista perusta, mutta pelottavan hyvin tämä kuvasi minun vesimies-miestäni O_o
Itse en horoskoopeista perusta, mutta pelottavan hyvin tämä kuvasi minun vesimies-miestäni O_o
täydellisesti kuvaa minun miesystävääni.
Sitkeyttä ja sietämistä vaatii tällaisen ihmisen kanssa parisuhde, normien läpi katsomista, mutta kun kaikkeen tähän kykenee, saakin paljon.
horoskoopin mukaan miestä itselleen etsikään,
mutta noista usein saa paljon irti ihmisen luonteenominaisuuksista.
Esim. minä tiedän nyt, että jos Härkä-mies on kyseessä, katson tarkkaan, onko samanlainen kuin ne Härät, joiden kanssa suhde on epäonnistunut.
Kannattaa lisäksi selvittää tarkempi syntymäaika niin nouseva merkki selviää siinä samalla. Joillakin kun nousumerkki on vahvempi kuin se oma aurinkomerkki ja silloin vaikuttaa luonteenpiirteisiin enemmän. Tästä selittyy se että jotkut väittävät etteivät ole lainkaan horoskooppimerkkinsä kaltaisia - ei ihme jos on vaikka syntynyt Leijonan aikaa mutta on vahva Skorpioni nousumerkiltään.
Lisäksi kuumerkki vaikuttaa rakkaussuhdeasioihin paljon. Eli karttaa tekemään!
Se on sellainen mies joka ei pelkää sukaltaa syviinkään vesiin, eikä pelkää kastua arjen sateissa. Kas kun se on vedestä tehty. Kun se on vetinen, niin se voi olla myös vaikeasti hallittavissa. Ja myrskyisinä aikoina saattaa vesimies yltyä tsunamiksi joka raivaa kaikki esteet edestään.
Vesimies myös on usein virran mukana vietävissä, joten vesimiehen kanssa kannattaa pitää varansa kun luotettavuus saattaa olla välillä hankalaa.
Ps. vesimies nauttii vesisängystä.
Se on sellainen mies joka ei pelkää sukaltaa syviinkään vesiin, eikä pelkää kastua arjen sateissa. Kas kun se on vedestä tehty. Kun se on vetinen, niin se voi olla myös vaikeasti hallittavissa. Ja myrskyisinä aikoina saattaa vesimies yltyä tsunamiksi joka raivaa kaikki esteet edestään.
Vesimies myös on usein virran mukana vietävissä, joten vesimiehen kanssa kannattaa pitää varansa kun luotettavuus saattaa olla välillä hankalaa.Ps. vesimies nauttii vesisängystä.
Apua! Tää on niin totta!! Just tollanen on vesimies-mies! Mahtava luonnehdinta! UGh! Kerro vielä millanen on vesimies-nainen??
vesimies-nainen on aallokoissa viihtyvä valtamerien sankaritar. Voi olla äkkipikainen luonne, tyyni vedenpinta voi muuttua hetkessä rajuksi aallokoksi.
Puolisona vesimies-nainen on usein hankalasti aloillaan pysyvä, eikä kauaa uomissaan pysy. Mutta jos pysyy samalla aallolla vesimies-naisen kanssa voi suhde olla hyvinkin menestykäs.
Vesimies-naisen elämässä on useita erilaisia ajanjaksoja, nousu- ja laskuvesiä.
Ps. kosteusvauriot ovat yleisiä vesimies-naisissa. Niitä ei kannata pelästyä, johtuvat vain liiaallisesta kosteudesta joka pääsee rakenteisiin.
täytyy alkaa noita kosteusvaurioita varoa :)
Ihmisen luonne ei todellakaan riipu horoskooppimerkistä niin sitten tippaakaan.