Onko ylipaino este parisuhteelle?
Olen 161 cm ja 85 kg 21 vuotias nainen. Hoikat kaverini seurustelevat, vaikka ovat kasvoiltaan ihan taviksia, toisin kuin minä. Nätiksi on ainakin kehuttu.
T. Pullukka kaunotar
Kommentit (17)
Ei ole. Mun ylipainoinen sisko on jo monta vuotta ollut naimisissa hoikan ja urheilullisen miehen kanssa.
Ei ole. Minulla on yksi serkku joka oli nuorenakin todella sairaaloisen lihava siis oikeasti todella lihava, ja sillä aina riitti vientiä, meni aika nuorena sitten naimisiinkin. Ja sehän siinä oli outoa, ettei ollut mitenkään nätti naamasta tai mitään, sellainen tynnyrin mallinen. Mutta se luonne. Hän on tullut aina miesten kanssa toimeen, siinä se juttu kai sitten on.
Jotkut miehet tykkää vähän muhkummista.
Riippuu millaisia miehiä itse haet. Jos haluat pitkiä ja komeita miesmalleja, niin sitten sinun ylipaino este.
Itse haluan aktiivisen naisen, joka pystyy liikkumaan. Tiedän, että moni tulee kertomaan kuinka ylipaino ei ole este. No, kokemukset kertoo kyllä jotain ihan muuta tosielämästä. Kaikki toki väittää olevansa kiloista huolimatta uskomattomassa tikissä, mutta sitten kun pitää lähteä oikeasti ulkoilemaan ja pikkuisen lenkkiä tekemään ei se onnistukkaan.
Ulkonäön suhteen en ole pinnallinen, haluan vain jonkun jonka kanssa voin viettää täyspainoista elämää, ilman liikuntarajoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan aktiivisen naisen, joka pystyy liikkumaan. Tiedän, että moni tulee kertomaan kuinka ylipaino ei ole este. No, kokemukset kertoo kyllä jotain ihan muuta tosielämästä. Kaikki toki väittää olevansa kiloista huolimatta uskomattomassa tikissä, mutta sitten kun pitää lähteä oikeasti ulkoilemaan ja pikkuisen lenkkiä tekemään ei se onnistukkaan.
Ulkonäön suhteen en ole pinnallinen, haluan vain jonkun jonka kanssa voin viettää täyspainoista elämää, ilman liikuntarajoitteita.
Olen itse todella ylipainoinen, mutta harrastan myös ilma-akrobatiaa ja vaellusta. Olisiko hypoteettisesti minunkaltaiseni läski sinulle sopiva kumppani vai olisiko ehkä kuitenkin myös joku ulkonäkörajoite? Jos lenkillä tarkoitetaan juoksemista, niin sitä en harrasta, mutta Kevon 63km onnistuu kyllä!
Toki olen siis naimisissa, etten sinun kanssasi yritä pariutua, joten lähinnä teorisoin. Itsekään en usko, että haluaisin parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka ei halua vaeltaa - se kuitenkin vie omasta vapaa-ajasta ja lomista paljon aikaa. Mutta en myöskään purematta niele sitä, etteikö pullukoiden kanssa voi päästä ulkoilemaan, koska kaiken kokoista kansaa tulee kyllä Lapin tuntureilla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Noilla kriteereillä en kelpaisi kellekkään vaikka olen 165cm ja 58kg. En pysty mihinkään ihmeelliseen liikuntaan, pulssi ei saa nousta. On siihen lääkkeetkin mutta joudun tyytymään kävelyyn ja kaikkeen arki aktiivisuuteen
Me ollaan miehen kanssa molemmat ylipainoisia, parisuhde on onnistunut oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse todella ylipainoinen, mutta harrastan myös ilma-akrobatiaa ja vaellusta. Olisiko hypoteettisesti minunkaltaiseni läski sinulle sopiva kumppani vai olisiko ehkä kuitenkin myös joku ulkonäkörajoite? Jos lenkillä tarkoitetaan juoksemista, niin sitä en harrasta, mutta Kevon 63km onnistuu kyllä!
Toki olen siis naimisissa, etten sinun kanssasi yritä pariutua, joten lähi
Pelkkä kävely ei riitä, liikun ja urheilen monipuolisesti ja vaikka moni kivenkovaan väittää ylipainosta huolimatta pystyvänsä vaikka mihin, ei se pidä paikkaansa kun lähdetään oikeasti urheilemaan. Ja siihen olisi kiva saada rinnalle, ok kunnossa oleva normaalipainoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki olen siis naimisissPelkkä kävely ei riitä, liikun ja urheilen monipuolisesti ja vaikka moni kivenkovaan väittää ylipainosta huolimatta pystyvänsä vaikka mihin, ei se pidä paikkaansa kun lähdetään oikeasti urheilemaan. Ja siihen olisi kiva saada rinnalle, ok kunnossa oleva normaalipainoinen nainen.
No musta tuo jolle vastasit olisi sopiva kumppani sulle, jos ei olisi varattu. Hän on selkeästi urheilullinen ja hyvässä kunnossa vaikka ei juuri nyt harrastakaan juoksua. Hänhän voisi aloittaa sen juoksuharrastuksen. Tuolla kunnolla ei menisi kauaakaan että hän pysyisi sun vauhdissasi. Mutta joo, pidä vaan mielikuvasi, missä ainoastaan normaalipainoiset voivat olla urheilullisia.
Ei ole ylipaino este parisuhteelle. Mutta se hankaloittaa kyllä parisuhteen löytymistä, jos ylipaino vaikuttaa itsetuntoon niin, että uskoo, ettei kelpaa parisuhteeseen.
Ei varmasti ole. Olen nähnyt elämäni aikana todella monia pullukoita seksipommeja. Farkkujen alta törröttävät luut ei ole kovin seksikästä.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ylipaino este parisuhteelle. Mutta se hankaloittaa kyllä parisuhteen löytymistä, jos ylipaino vaikuttaa itsetuntoon niin, että uskoo, ettei kelpaa parisuhteeseen.
Tuo totta ,jos itsetunto ok eikä mieti kilojaan ei todellakaan oo este.Se oma asenne ratkaisee.
Mä löysin elämäni hienoimman parisuhteen sinä aikana kun olin lihonut merkittävän ylipainon puolelle. Parisuhde jatkuu edelleen, eikä miehen suhtautuminen, rakkaus tai halut ole mitenkään riippuneet siitä paljonko olen painanut. Se on minusta ihana tietää. Olen nykyään normaalipainoinen, mutta on kiva tietää ettei miehen rakkaus lopu siihen jos jossain kohtaa elämääni saan lisää painoa. On järkyttävää ajatella, miten monen rakkaus on siitä kiinni.
Ei ainakaan minulle. Ihan ok mitat.
M30 178cm/99kg