uimakoulu
Minkä ikäisenä lapsesi aloitti uimakoulun? Ja te joiden ei ole uimakoulussa ollut ei tarvitse vaivautua vastaamaan, ei koskaan, ei oo uimakoulussa jne.
Kommentit (28)
joka oli sinänsä yhtä tyhjän kanssa kun tyttö ei suostunut laittamaan päätä veteen.
6v kävi alkeisuimakoulun (joo olis ehkä pitänyt viedä uudestaan uimakouluun jo aiemmin), koko syksyn kerran viikossa ja nyt osaa jo auttavasti uida n. 5-10 metriä ja sukeltelee hyvin.
uimakoulussa oli 4-vuotiaat? Mä olen törmännyt vain sellaisiin järjestäjiin, joilla on 5-vuotta ehdottomana alarajana.
kävi ensin vesipeuhun, sitten toisen vesipeuhun minkä jälkeen ope suositteli uimakoulua. Poika meni uimakouluun 3 1/2 vuotiaana, 5 vuotiaana suoritti uimakandidaatin.
Veljensä aloitti 5 vuotiaaana ja lopetti 2 kerran jälkeen:( Joo yritettiin lahjoa ja kiristää. Poika "ui" mielellään ja tykkää vedestä, mutta uusi ryhmä ei vain toiminut.
Suositeltiinko teille tuota ikää vai onko ne jotenkin alkaen 4-vuotiaille ? ajattelin kun kaikilla sama ikä :)
että vesipeuhuissa yms. voi myös oppia uimaan, mutta onko siis ihan uimakouluja jo 4-vuotiaille?
t. lainatun viestin kirjoittaja
Minkä järjestäjän uimakoulussa oli 4-vuotiaat? Mä olen törmännyt vain sellaisiin järjestäjiin, joilla on 5-vuotta ehdottomana alarajana.
olemme käyneet ihan pienestä asti paljon uimassa, mutta aika meni sukellellessa. Nyt on oppinut kahdessa uimakoulukerrassa kroolaamaan ja uimaan myös selkää. Sukeltaa 3 metriin, hyppää 3 metristä, altaan reunalta pää edellä ja ui avustavasti myös koiraa...
joku suositella espoossa hyvää uimakoulua tai juurikin jotain tällaista vesipeuhun tyylistä?
Cetus
tämä on siis seura, joka järjestää vesipeuhuja ja uimakouluja ym. juuri Espoossa.
Täytyykin tutkia tarkemmin tuota, kiitti
Espoossa toimii Folkhälsan, jonka uinneissa me ollaan käyty ja tykätty.
t. #6
juuri, että Folkhälsanin vesipeuhut onkin Helsingin puolella. Muita uinteja on kyllä Espoossakin.
vanhempi aloitti muistaakseni 5-vuotiaana.
Nuorempi aloitti 4-vuotiaana, mutta muutaman kk jälkeen kieltäytyi lähtemästä uimakouluun. Toinen uimakoululainen oli kulkenut uimakoulun ajan lapsen perässä, töninyt häntä, kaatanut veteen ja painanut päätä veden alle :(
Yritetään ensi syksynä uudestaan.
sivuillahan onkin kaikki selkeesti :) Mietin noita halleja.. Kai niissä kaikissa samat "olotilat" on että tuskin toinen on toista parempi? Tuosta listaltakin kun kolme hallia on ihan meidän lähellä.
Cetukseen on nimittäin törkeät jonot..
Kuopus on ainoa joka ei ole käynyt yhtäkään uimakoulua, osaa uida nyt 7-vuotiaana 10 metriä isossa altaassa.
Muut ovat osanneet saman 5-7-vuotiaana.