Hitsi, että minä nautin!
Meillä on viikonloppuna juhlat ja olen vähitellen juhlia laittanut, mutta minä niin tiedän että taas on kälyn naama on norsun vitulla, kun olen muutamalla eurolla saanut kodin juhlavaksi.
Huvitti kun kälyllä oli vastaavat juhlat ja hänellä oli 9 erilaista partylite kynttilähässäkkää kahvipöydässä sekä siihen lisäksi vielä joku jouluvaloviritys.
Koko perhe oli puettu M&I-vaatteisiin. Varmasti monta sataa oli polttanut rahaa, eikä silti ollut edes tyylikästä.
Voin kuvitella että taas tutkii minun kynttiläasetelmaa että sinäkin olet ostanut partylitea ja minä saan sitten sanoa, että enhän minä niin kalliita raski ostaa, Tiimarin alekortista löysin.
Taidampa laittaa vielä muutaman tavallisen tuikun tukkivien muovikippoon niin saan nokittaa siitäkin. Halvallakin voi saada nättiä aikaiseksi, vähemmän on enemmän!
Kommentit (34)
ei kai se muuten niitä tutkisi.
Viimeksi tutki lasteni vaatteita, että minkä mertkkisiä olivat, luuli m&i vaatteiksi
ei kai se muuten niitä tutkisi. Viimeksi tutki lasteni vaatteita, että minkä mertkkisiä olivat, luuli m&i vaatteiksi
Tiimarin ja PartyLiten kynttilöiden eron huomaa kauas, samoin somisteiden.
Sinun kälysi saattaa haluta olla vain kohtelias, kun kysyy ovatko vaatteet me&i -merkkisiä... Tai sitten pyyhkii sun nenääsi tarkoituksella siihen, kun joudut sanomaan että ei ne ole XD Niin minä tekisin, jos minulla olisi noin pahansuopa käly kuin sinä olet
kateellisesta ja muusta katkeruudesta kumpuavia aloituksia!
Ettekö te mieti yhtään? Etkö ap tajua, miten ääliömäisen ja inhottavan, sekä MATERIALISTISEN kuvan annat itsestäsi tällaisella jutulla?
Tänään tulee taas mieleen, että onko av:n pointti se, että täällä saa nolata itsensä vaikka miten pahasti, koska kukaan ei kuitenkaan tunnista?
miksi ap järjestää juhlia. Huoh.
Mitä muuten tarkoittaa "Taidampa(!) laittaa vielä muutaman tavallisen tuikun tukkivien muovikippoon ..."?
Tuikun tukkiva muovikippo?
partylitessa on 1 nolla perässä enemmän ja idiootit luulee ostavansa jotain erityisen laadukasta.
Ja vaikka laadussa olisi eroa niin mitä hiton väliä sillä on, molemmissa poltetaan kynttilää, ne nököttää pöydällä ja jos putoaa lattialle niin molemmat särkyvät.
miksi ap järjestää juhlia. Huoh. Mitä muuten tarkoittaa "Taidampa(!) laittaa vielä muutaman tavallisen tuikun tukkivien muovikippoon ..."? Tuikun tukkiva muovikippo?
Aapee änkeää tavallisen halpistuikun PartyLiten Tuikkivat (TM) muoviseen kippoon. Luulee raukka sillä peittävänsä huonon makunsa. Muovinen kippo on nätimpi kuin ruma alumiininen, sillä läpinäkyvä muovinen kippo päästää valonkajon nätisti läpi.
voi vittu noi partylitet on täysin turhia. esim. ihan ikeasta saa paljon tyylikkäämpiä perusjuttuja, joilla saa kattaukseen tyyliä.
Jotain ihan kamalaa järkkyä halpispaskaa:
"Kynttilävalon pehmeästi valaisemat ihastuttavat uutuushahmot toivottavat kevään tervetulleeksi puutarhaan. Käsin yksityiskohtaisesti maalatut somisteet levittävät iloa ympärilleen. Tarkoitettu käytettäväksi Tuikkivien (myydään erikseen) kanssa. Saatavana ainoastaan Emännän/Isännän Varauslahjana. Kysy lisää Konsultiltasi."
kuten muutkin parafiinikynttilät
kun kynttilä on poltettu niin jää tyhjä kuppi. Tavallisen tuikun kun ottaa pois metallikuoresta ja laittaa muovikippoon niin kynttilän palaessa ei edes erota että kynttilä ei olekaan tuikkiva
miksi ap järjestää juhlia. Huoh. Mitä muuten tarkoittaa "Taidampa(!) laittaa vielä muutaman tavallisen tuikun tukkivien muovikippoon ..."? Tuikun tukkiva muovikippo?
partylitessa on 1 nolla perässä enemmän ja idiootit luulee ostavansa jotain erityisen laadukasta. Ja vaikka laadussa olisi eroa niin mitä hiton väliä sillä on, molemmissa poltetaan kynttilää, ne nököttää pöydällä ja jos putoaa lattialle niin molemmat särkyvät.
Tieto lisää tuskaa. Kokeiltuani savuttamattomia PartyLite -kynttilöitä, en suostu muita enää kotiini ottamaan. Pysyy valkoiset somisteet (ja valkoiset seinät) valkoisina, ja ikkunat puhtaina. Kyse on siis kynttilöistä.
Mutta jokainen tekee niin kuin haluaa. Niinhän on muissakin asioissa. Joku ajaa Audilla tai Mersulla ja säälii riisikupin kötyyttäjiä - mutta on tarpeeksi älykäs ettei tule tänne siitä suutansa soittamaan ja sanomaan että pisti Mersun johtotähden tojotan nokkaan ja nyt käly luulee että mepä ajellaan mersulla XD
parilla eurolla kun idiootit maksavat partyliten samanlaisista 11€.
Huvitti, kun ostin Prismasta Havin pilarikynttilän ale hyllystä 5€:lla anoppi oli ostanut pienempiä partyliten pilarikynttilöitä ja hinta oli jotain parin kympin luokkaa.
Näki että anopilla harmitti,että oli niitä kalliita kynttilöitä ostanut.
5€:lla olisi saanut myös myrkyttömiä soijakynttilöitä
Aapee änkeää tavallisen halpistuikun PartyLiten Tuikkivat (TM) muoviseen kippoon. Luulee raukka sillä peittävänsä huonon makunsa. Muovinen kippo on nätimpi kuin ruma alumiininen, sillä läpinäkyvä muovinen kippo päästää valonkajon nätisti läpi.
Mua vois heittää päähän jollain partylitetavaroilla enkä niitä tunnistaisi :)
niin tiedätkö, että volkkari ja skoda ovat terkniikaltaan sama auto?
sama juttu se on noissa partyliteissakin. Samaa paskaa kuin muut, kyseessä on vain pyramidihuijaus.
Akat hypistelee kahvittelun lomassa kynttilöitä ja kuuntelevat aivopesuluennon siitä kuin erinomaisia ne tuotteet on. Kilpaa sitten ostavat niitä ja joka ei osta saa sitten paheksuvia katseita ja haukut selän takana.
parin sentin kynttilä maksaa monta kymppiä, kun jokainen talo organisaatiopyramidissa ottaa hinnasta osansa.
tuikkuja ja kynttiöitä voi ostaa kaupasta?
niin tiedätkö, että volkkari ja skoda ovat terkniikaltaan sama auto?
sama juttu se on noissa partyliteissakin. Samaa paskaa kuin muut, kyseessä on vain pyramidihuijaus.
Akat hypistelee kahvittelun lomassa kynttilöitä ja kuuntelevat aivopesuluennon siitä kuin erinomaisia ne tuotteet on. Kilpaa sitten ostavat niitä ja joka ei osta saa sitten paheksuvia katseita ja haukut selän takana.
parin sentin kynttilä maksaa monta kymppiä, kun jokainen talo organisaatiopyramidissa ottaa hinnasta osansa.
Sun kälys mielestä sun asetelmat näyttää ihan p--seestä olevalta, kun niistä paistaa halpuus ja Tiimarin mauttomuus ihan kilometrien päähän. Hän varmaan vähän säälii sinua, kun on pitänyt niin halvalla kaikki laittaa.
Tämä vaan siksi että tajuaisit, miten erilaisia makuja ihmisillä on.
Ootsä hei kade niistä PartyLiteistä?
Itse en suostu enää yhtään savuttamaan kotini seiniä Tiimarin halpiskynttilöillä. Mullon muutakin tekemistä kuin ikkunoiden ja seinien pesu.