Hitsi, että minä nautin!
Meillä on viikonloppuna juhlat ja olen vähitellen juhlia laittanut, mutta minä niin tiedän että taas on kälyn naama on norsun vitulla, kun olen muutamalla eurolla saanut kodin juhlavaksi.
Huvitti kun kälyllä oli vastaavat juhlat ja hänellä oli 9 erilaista partylite kynttilähässäkkää kahvipöydässä sekä siihen lisäksi vielä joku jouluvaloviritys.
Koko perhe oli puettu M&I-vaatteisiin. Varmasti monta sataa oli polttanut rahaa, eikä silti ollut edes tyylikästä.
Voin kuvitella että taas tutkii minun kynttiläasetelmaa että sinäkin olet ostanut partylitea ja minä saan sitten sanoa, että enhän minä niin kalliita raski ostaa, Tiimarin alekortista löysin.
Taidampa laittaa vielä muutaman tavallisen tuikun tukkivien muovikippoon niin saan nokittaa siitäkin. Halvallakin voi saada nättiä aikaiseksi, vähemmän on enemmän!
Kommentit (34)
Ovat todella kauniita, mutta en väitä etteikö tiimaristakin saa ihan yhtä hyvännäköistä tavaraa. Siitähän se on kiinni miten ne koristeet laittaa. Onkos sinun pakko kilpailla sen kälysi kanssa?
kuten eivät halvat tuikkukynttilätkään, joten niiden kanssa kannattaa olla tosi varovainen. Esim. meidän naapurikunnan palomestarin vaimo (!!) sytytti kolme kertaa halvoilla tuikuilla tulipalon heillä kotona.
kuten eivät halvat tuikkukynttilätkään, joten niiden kanssa kannattaa olla tosi varovainen. Esim. meidän naapurikunnan palomestarin vaimo (!!) sytytti kolme kertaa halvoilla tuikuilla tulipalon heillä kotona.
Joo, on kai niissä riskinsä, mut hei kamoon - KOLME kertaa...?
se oikein innostaa näkemään hieman vaivaa!
Ymmärsit sen mitä hain takaa, että varmasti käly saisi aikaiseksi nätin kattauksen, jos ei laittaisi koko mallistoa yhtäaikaa esille.
Ottaisi vaikka yhden esineen jonka ympärille rakentaisi kattauksen.
Minulla on yksi kynttiläasetelma josta olen ottanut sävyt kukkiin ja tekstiileihin.
Nuo palomestarin vaimojutut on partylite-konsulenttien myyntipuheita vain. Pitäähän se jollakin selittää, miksi pitäisi ostaa ylihintaisia parafiinikynttiöitä, jotka valmistetaan öljyteollisuuden jätteestä jolloin raaka-aine on edullisempaa kuin steariini, ne aiheuttavat vielä syöpääkin.
sanonko mihin saat tunkea kynttiläasetelmas?
mutta hyvä että sullakin on jotain mistä nauttia...
Iloa tunnetaan, jos itse menestytään jonkun toisen kustannuksella ja vahingoniloa, jos joku toinen epäonnistuu. Juhlista tulee siis onnistunut ap:n mielestä, jos hänen kattauksensa "pieksee" kälyn vastaavan? Voi luoja, mistä moinen kilpailuasetelma?
Miksi Suomessa yleensäkin korostuvat: a) kateellisuus toisen omaisuudesta, menestyksestä, puolisosta tms. ja b) vahingonilo negatiivisena koetun ihmisen (joskus ihan ystävienkin) epäonnistumisesta?
En ehkä vain ymmärrä, kun en ole koskaan ollut juurikaan kateellinen tai vahingoniloinen ketään kohtaan.
sanonko mihin saat tunkea kynttiläasetelmas?
No, laita huutonettiin niitä kynttilöitä myyntiin, ehkä joku niitä ostaa... Voin vinkata kälylleni :)
Nautin monista asioista, mutta etenkin kälyni kiusaamisesta!
siitä kun tulee helposti raskaaksi...
haaveilee sisustussuunnittelijaksi ryhtymisestä, omasta mielestäni teen vain palveluksen hänelle kun näytän ettei se tyylikkyys tule krääsämäärästä, oli se krääsä sitten miten kallista tahansa.
enpä kehtaisi itse mainostaa... Tosin en kyllä kehtaisi mitään partyliteakaan, mikä se edes on???
kauneimmat juhlien koristeet ovat olleet ihan ilmaisia, se vaatiin vain silmää ja luovuutta että löytää edullisesti kaunista.
Ja sitten ei saisi nauttia / olla iloinen siitä kun tulee helposti raskaaksi...
Mutta hyvin monen suomalaisen mielestä se menee näin:
-"Jos en itse tule helposti raskaaksi, niin vihaan kaikkia, joilla käy parempi tuuri".
-"Vittu tolla naapurilla on suurempi koti kun meillä, millä avuilla se looseri on sen hankkinut?On varmaan perinyt."
-"Miten noilla naapureilla voi olla varaa kahteen autoon, jos meillä ei ole. Vitun pröystäilijät, mitä ne luulee olevansa?"
-"Mä en ainakaan laita lapsia tarhaan, oikein naurattaa se Virtasten pariskunta, joiden lapsesta tuli tarhassa käyttäytymisongelmainen. Ihan oikein niille pelleille."
Erittäin lapsellinen ja istetuntovajaa ajattelutapa toki.
Iloa tunnetaan, jos itse menestytään jonkun toisen kustannuksella ja vahingoniloa, jos joku toinen epäonnistuu. Juhlista tulee siis onnistunut ap:n mielestä, jos hänen kattauksensa "pieksee" kälyn vastaavan? Voi luoja, mistä moinen kilpailuasetelma?
Miksi Suomessa yleensäkin korostuvat: a) kateellisuus toisen omaisuudesta, menestyksestä, puolisosta tms. ja b) vahingonilo negatiivisena koetun ihmisen (joskus ihan ystävienkin) epäonnistumisesta?
En ehkä vain ymmärrä, kun en ole koskaan ollut juurikaan kateellinen tai vahingoniloinen ketään kohtaan.
...mutta tuo kälyn nokittaminen otti vähän silmiin. Älä kilpaile, vaan nauti siitä että nautit juhlista ja niiden laittamisesta.
Vähemmän on enemmän. Jos asut rivarissa tai okt:ssä, saat pihalle kivan asetelman jäädyttämällä tulppaaneja. Ne voi jäädyttää ihan siltään, kunhan on pakkasta. sit vaan tökit niitä hankeen tai vaikka ruukkuun johon oot kasannut eka lunta.
et sinäkään kauhean mukavalta ihmiseltä kuulosta..
hiton partyliteä ja meandi???