G: Kuinka paljon harrastat liikuntaa viikossa? ov
Onko täällä paljon löllöpyllyjä vai reippailijoita? :) Itse käyn joka päivä tunnin reippaalla vaunukävelyllä ja kerran vkossa lihaskuntojumpassa. Vauva 3 kk.
Kommentit (29)
Liikun 6-7 päivänä viikossa, 1-3 h riippuen siitä mitä teen. Lenkkeilen kävellen, pyrin juoksemaan vähintään pari kertaa viikossa, pyöräilen ja jumppaan kotona pari krt viikossa. Talvisin hiihdän. Hyötyliikuntaa tulee joka päivä, samoin töissä olen lähes koko ajan jaloillani.
Hyötyliikuntaa harrastan. Siivoilua, lenkkeilyä esikoisen tahdissa pienemmän ollessa vaunuissa. En vain pysty muuhun tällä hetkellä. Ei tukiverkostoa, pienet lapset sekä mies jolla erikoiset työajat.
kiinnostaa. Kesällä tulee sitten ehkä vähän käveltyä lasten ja miesten kanssa mutta siihen jää meikän liikkuminen.
kiinnostaa. Kesällä tulee sitten ehkä vähän käveltyä lasten ja miesten kanssa mutta siihen jää meikän liikkuminen.
mulla nyt mahtoi olla kun laitoin tuon miehen monikkoon =D Eli vain yksi mies löytyy =D
Käyn kävelyillä, uimassa, vesijuoksussa, pelaamassa sulkapalloa, kuntosalilla, pyöräilen, teen lihaskuntoharjoitteita, ym... Vaihtelevasti eri lajeja siis. Usein tulee liikuttua useammankin kerran päivässä
reipas kävelylenkki koiran kanssa 30-45 min kerrallaan, noin 5-7 krt/vko. Nyt talvella lumityöt on hyvää hyötliikuntaa.
Käyn kävelyillä, uimassa, vesijuoksussa, pelaamassa sulkapalloa, kuntosalilla, pyöräilen, teen lihaskuntoharjoitteita, ym... Vaihtelevasti eri lajeja siis. Usein tulee liikuttua useammankin kerran päivässä
Saanko kysyä, että eikö sua stressaa se hiustenpesu ja meikkaaminen jatkuvasti vai etkä käytä meikkiä ja pystyt ajoittamaan noi kaikki siten ettei mene turhaa aikaa?
Mulle yksi 50min bodypump tms. kerta vie aikaa n. 3 tuntia. Pitää ensin matkustaa ko. paikkaan etukäteen varaamaan paikka (että tunnille varmasti pääsee), sitten suihkut, meikit, pitkien hiusten kuivaus (jos menossa vielä illalla jonnekin) ja matka-aika. Onko toi nyt ihan normaalia? Tuon takia en todellakaan ainakaan kahta kerta päivässä harrasta mitään liikuntaa.
paljon kävelyjä ja lisäksi 1-2 kertaa vikossa painonnostoa.
M41
Mä käyn 4-5 krt/vko spinningissä ja body pumpissa ja hyötyliikun portaat ja teen lumityöt ja mitä näitä nyt on. Käyn töissä ja lapset 2 v. ja 4 v. Enemmänkin tekisi mieli urheilla, mutta ei oikein aikataulut anna myöten.
Olen kyllä ylipainoinenkin, joten kai se näkyy.
En ole koskaan pitänyt liikunnasta. Töissä olen jaloillani. Muun ajan olen joko pitkälläni tai istun koneella.
Ja olen mielestäni ihan ok.
työnnän rattaita ja isompaa seisontalaudassa n.40min. Poljen ellipsikoneella tunnin viikosssa ja sunnuntaisin 10km kävelylenkki, 1.5 tuntia. Tämä riittää nyt minulle ja kunto on hyvä.
fillarilla töissä säiden salliessa
kohta alkaa treenaus toukokuussa juostavaan 20 km juoksuun, eli kohta myös juoksu, niinkuin aina keväisin ja kesäisin
en urheile lasten kanssa
Vihaan oikein itseäni kun olen niin väsynyt ja laiska iltaisin. Haluaisin liikkua. Tanssin kerran viikossa 4h kerrallaan treeneissä. Ehkä reipasta kävelyä kerran pari viikossa. En muuta :(
lihon noin 1kg kuussa. Ehkä syön ja juon väärin. En tiedä. Ainakaan liikunnalla ei laihduteta. Ruokavalio on ilmeisesti se juttu.
Kamala nälkä kokoajan.
Lisäksi koiranulkoilutuslenkit n. 5 krt/vko.
Kävelen aina portaat enkä käytä hissiä :)
salilla 2 kertaa viikossa ja lisäksi jos ehdin niin kerran jumpassa. Joskus voin käydä neljästikin viikossa mutta jollain viikolla taas vain kahdesti, riippuu aikataulusta. Lisäksi kerran viikossa koko perheen kanssa uimahallissa jolloin uin 500m-1000m, riippuu miten ehtii. Lenkillä käyn muutaman kerran viikossa ja yleensä menen salille/jumppaan ja takaisin kävellen, matkaa sinne on 1,5km. En ole kotiäiti, ajoitan liikunnan myöhäiseen iltaan kun lapset menneet nukkumaan, ja viikonloppuna käyn usein lasten päiväuniaikaan. Aika harvoin otan aikaa liikuntaan lasten kanssa oloajasta. Lenkillä kyllä käymme yhdessä koko perhe, esim lapset istuu pulkassa tai kesällä isompi pyöräilee vieressä ja pienempi kärryssä. Se aika mikä menee liikuntaan on pois tv-ajasta, kaikkea kun ei ehdi. Olen huomannut että itse jaksaa paremmin kun liikkuu eikä katsele telkkaria. En siis juurikaan katso tv:tä, kun en ehdi.
Käyn erilaisissa jumpissa (pilates, pump jne), joskus sauvakävelyllä. Enempään en yksinkertaisesti ehdi; 3 lasta (11v, 10v ja 5v). Vuorotyön hyvänä puolena pääsen iltavuoropäivinä aamuisin, joten urheilu ei ole perheeltä pois ;)
pyrin käymään salilla nostelemassa painoja n. 3 kertaa viikossa.
ja n. 3 kertaa viikossa käyn vähän yli tunnin reippailla kävelylenkeillä.
töissä olen koko ajan jaloillani.
nainen, 20v.