Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko fb:ssä piilottaa vain osan joltain tietyltä hlö:ltä

Vierailija
02.02.2011 |

mistä tiedän onko minulta piilotettu jokin kuva-albumi tai julkaisut kaverin seinällä? epäilen että eräs joka itse pyysi kaveriksi ei näytä kaikkea..mistä sen siis tietää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse rajata kuva-albumeidesi näkyvyyden, eli mikä näkyy kenelle ja mikä ei, rajauksen voit tehdä vaikka jokaisen ihmisen kohdalla erikseen.

Ja jos joku peittää sinulta jotain, et voi sitä mitenkään tietää. Paitsi arvaamalla ja loogisella päättelyllä, eli kaverisi puhuu kuvista jotka ovat facebookissa, mutta et itse näe niitä..

Vierailija
2/2 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkihan sitä varmaan tekeekin, ei kaikkea viitsi kaikille näyttää. Mullakin on useampi ryhmä, jokaisen jutun mietin, että kelle kaikille menee näkyviin. Ei mun mielestä siinä mitään pahaa ole, enkä itse loukkaannu, jos saan tietää etten itse näe kaikkea joltain (en varmasti näekään, ihan luonnollista). Vain läheisimmät ystävät näkee mulla kaiken, mutta sitten esim. jotkut naapurit ja muut "puolitutut" näkee vaan osan. En viitsi heidän kaveripyyntöjään kuitenkaan hylätäkään, jos ovat pyytäneet, senhän takia tuo ryhmittely tuolla on mahdollista. Kaikki mun fb-kaverit on kuitenkin sellaisia, jotka tunnen jotenkin henk.koht., tuntemattomia en hyväksy kavereiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän