Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ehtii juttelemaan ummet ja lammet lääkärissä ja neuvolassa?

Vierailija
01.02.2011 |

Jotkut kaverini kertovat usein neuvolakäynneistään ja lääkärikäynneistään ja mielenkiintoisista keskusteluista joita he ovat samalla käyneet terkkarin ja lääkärin kanssa. Mä olen aina vähän ihmeissäni, koska itse en ole tainnut koskaan varta vasten jutella kummassakaan tilanteessa, vaan käynnit on olleet nopeita, asiallisia ja ystävällisiä. Toisaalta ei ole tullut pieneen mieleenkään keskustella esimerkiksi neuvolan th:n kanssa lapsen kasvatukseen tai perushoitoon liittyvistä asioista koska niissä ei ole ollut mitään ongelmia.

Miten te muut; paljonko juttelette niitä näitä tai ihan asiaakin lääkäri-ja neuvolakäyntien yhteydessä? Pitäiskö siinä jutella? Minusta aina tuntuu että terveyspuolella on sen verran kiirusta, että parempi mennä heti asiaan ja keskittyä olennaiseen. Mut olenkohan mä sitten tyly ja umpimielinen asiakas neuvolan ja lääkäreiden mielestä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan istuvat tyynesti vastaanotolla paljon yli oman aikansa. Nii nettä meile muille jää sit se 2 minuutin asiankeskutelun tiivistelmä.

Vierailija
2/3 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juttelimme toimenpiteiden lomassa vaikka politiikasta ja taiteesta ja sosiaalisista ilmiöistä. Aikaa kului se normaali vartti tai puoli tuntia mikä oli varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla jopa tunti 5-vuotistarkastukseen. Siinä ehtii höpötellä.

Meillä oli äitiysneuvolan terkka oikea puppugeneraattori, siellä minä usein sanoin, että sulla taitaa olla seuraava odottamassa ja aloin tekemään lähtöä oma-aloitteisesti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi