Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onnistuuko karppaus jos juo kaakaota jossa on 1 tl sokeria?
01.02.2011 |
kaksi kertaa päivässä? se sokeri on siellä joukossa valmiina. :(
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tarvitse olla niin ehdoton
mutta taidan katella jostain kaakaota jossa ei ole sokeria, tuo on vain niin hyvää. ap.
se onkin juuri niin terveellistä kuin karppiruoka muutenkin :D!
päivän mittaan. Eli olet nyt tarkkana muissa päivän syömisissäsi. T. karppi joka söi eilenkin jogurttirusinoiota
Alue: Aihe vapaa
Osta kaakaota, joka makeutettu makeutusaineella.