PIKKU2 HELMIKUU
Kommentit (99)
NöpönÄiti: pahoittelut tädistä. :(
pomena: testaan vasta ensi lauantaina jolloin dpo14. Tosin tuskin tarvitsee sitä paljon jännäillä, lämmöt laskee kuin lehmän häntä ja olen varmaakin varmempi ettei tärppiä ole käynyt.
Mitenhän sitä osaisi ajatella jotain muutakin älillä, kuin vaan pelkästää vauvajuttuju!?
Olin valmistautunut, että yritykseen menee aikaa... olihan minulla ollut kierukka lähes kuusi vuotta ja kuukautisiakaan ei ollut tullut viiteen vuoteen, epäilin että kierron tasoittumiseen menisi aikaa! Mutta kun se tärppi kävikin samantien, niin olin ihan onneni kukkuloilla, samalla kuitenkin aivan varma että tämä onni meiltä viedään, että saimme sen liian helposti!? Kun keskenmeno sitten tuli, jotenkin olin osannut odottaa sitä, mutta silti se repi sydämen!
Keskenmenon jälkeen en ole osannut kahtteen kuukauteen muuta miettiäkään kuin lämpöjenmittailuja, vatsan vihlaisujen seurantaa, päivien laskemista yms...
Nyt on KP 15/25-28 ja eilen koin elämäni kaameimmat oviskivut, vaikeroin sohvalla kaksin kerrin ja tippa ihan tuli linssiin. Tänään pompsahti lämmöt 37.2 eli taisi olla tämä ovis tässä!? Nyt vaan siis jännäilemään, että riittikö tuo sunnuntai aamuinen...
Tänään aamulla vielä "varmisteltiin", mutta se teki jotenkin häijyä... Onko muilla ollut sellaista, että oviksen jälkeen ässäilyt tekee kipeetä?!?
Miina: en oo havainnu tota kipuilua...mut en oo havainnu mitään muutakaan?
ON: En tajua, voiko olla etten ovuloi enää ollenkaan ilman jotain lääkettä? Nyt menossa kp21 eikä ovis tikkuun oo tullu muutakun pari haamua ja nekin aamupissasta? Kokeilin iltapäivällä uudestaan ihan ohjeiden mukaan ja puhdas nega oli. Tänään oli tuntemuksia, jonkinlaisia, mut on tää outoa ton km. jälkeen. Ihan jonkun muun käsissä tää homma kyllä... Saa nähdä miten kierto venyy...
Voit muute Roma muuttaa ton mun kierron vaikka 28-35 kun on ollu sen 42 ja viimeks kai 36? katotaa mitä on nyt...
NöpönÄiti: pahoittelut tädistä!
ON: Kolmatta päivää ihmeellistä paineen tunnetta alavatsalla. Sitä alkaa heti elätellä toiveita, vaikka varmaan johtuu vaan pitkästä kierrosta tuntemukset. Nää on mun mielestä niin tuskastuttavia nää päivät - piinaa nimenomaan. Kun kuitenki aina toivoo ja samalla yrittää ajatella järjellä ettei tulisi niin iso pettymys taas.
NöpönÄiti.............. 3/28.....yk3
Pienitoive.............. 9/26-30.....yk5
Horsmankukka.... 14/24-28.....yk8
Miina84................. 16/25-28.....yk3
Vacsuli75.............. 16/28-34.....yk2
Kastehelmi82...... 20/35.....yk2
Taide80................. 22/28-35....yk3
Tatjuska................ 26/26-29.....yk16
Tsu-ku................... 28/30.....yk10
Roma.................... 28/25-29.....yk15
Iippulainen........... 34/30-32.....yk4
Pomena................ 36/33.....yk1
Nauruprinsessa.. 38/28.....yk1
Horsmankukka....luomuilua
Iippulainen..........luomuilua + ovistikut
Kastehelmi82.....luomuilua + ovistikut
Miina84.................luomuilua + ovistikut
Nauruprinsessa..
NöpönÄiti..............luomuilua
Pienitoive..............luomuilua
Pomena................luomuilua + ovistikut
Roma....................Arimidex + Pregnyl + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. 01/11
Taide80................luomuilua + ovistikut
Tatjuska................Terolut
Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut
Vacsuli75.............luomuilua
Iippulainen: toivottavasti on tärppi käynyt. :)
ON: täällä ei ole. Tuhrua tulee vaikka luge-kuuri päällä. Ottaa niin paljon päähän etten edes sanoiksi osaa pukea.
Olen niin kovin pahoillani puolestasi! Voin vaan kuvitella, kuinka paljon sinua harmittaa ja surettaa. Mä olin niin ajatellut, että josko meillä molemmilla olisi tässä kierrossa tärpännyt. Mutta jos sitten ensi kuussa! Miten teillä on suunnitelmat jatkon suhteen? Alatteko suunnitella uutta inssiä?
Roma: kurjaa että näyttää huonolta :(
ON: kp36/33 ja testi negaa. Esikoisen kohdalla sain plussan tässä vaiheessa. Alkaa tuntua kyllä siltä että kierto on sekasin tuon imetyksen takia. Tätiä ei näy mutta eipä olokaan tunnu siltä että olisin raskaana.
Roma.................... 1/25-29.....yk16
NöpönÄiti.............. 4/28.....yk3
Pienitoive.............. 10/26-30.....yk5
Horsmankukka.... 15/24-28.....yk8
Miina84................. 17/25-28.....yk3
Vacsuli75.............. 17/28-34.....yk2
Kastehelmi82...... 21/35.....yk2
Taide80................. 23/28-35....yk3
Tatjuska................ 27/26-29.....yk16
Tsu-ku................... 29/30.....yk10
Iippulainen........... 35/30-32.....yk4
Pomena................ 37/33.....yk1
Nauruprinsessa.. 39/28.....yk1
Nauruprinsessa..
Roma....................Arimidex + Pregnyl + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. 01/11
Pomena: pahoittelutnegasta. :( Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu.
Iippulainen: pahoittelut myös negasta. :( Mielellään olisin sun kanssa nyt plussannut mutta toisin kävi, ainakin mun suhteen. Toivottavasti täti ymmärtää pysyä sun luota pois ja testi muuttuu positiiviseksi.
ON: tosiaan, kp1 ja yk16 (!!!). Huomenna alkaa taas hormoonihoito, nyt kaksinkertaistetulla annoksella. Inssiin siis on tarkoitus taas suunnata. Aion kyllä lääkärin kanssa puhua nyt pitkään ja hartaasti jatkosta, ei näistä insseistä näytä yhtään mitään tulevan eikä noi lugetkaan näytä enää vuotoa poissa pitävän. Kyllä se on rankemmat hoidot nyt vain otettava vakavaan harkintaan, ei voi muuta.
Pahoittelut negoja testanneille! Erityisesti Romalle tsemppihalit täältä.
Niin, ja kp 4 on jo, listassa on 3. :) Mies sanoi, että eihän sitä vauvaa kuulunutkaan vielä kuulua kun tässä kuussa on kaikkia juhlia, juhlitaan ne nyt ensin ja sit ens kuussa... :) Miehet.
En osaa kuin arvata harmituksesi määrää :(
Toivottavasti tuplasatsi toimisi.
Lippulainen: Toivottavasti sulla nega tuo muuttuisi positiiviseksi.
Mua ei hirveesti harmita toi negailu, jos syynä on toi imetys. Aijon kuitenkin jatkaa imetystä siihen asti kun vauva täyttää yksi, ja sit alan hiljalleen lopetella. Mä vetäydyn taustalle imettämään, jos tätiä ei ala kuulumaan kun kp:t menee yli 40.
Kitos kannustuksesta, mutta eipä oo pelkoa että plussaksi muuttuisi. Tuhru alkanut.
Yrittäminen on raskasta kun pettyy joka kuukausi. Itsellä vielä alussa taival mutta muistelen tuota esikon tekemistä. Koettakaa jaksaa!
ON: Meillä menee varmaan tää kierto ohi. Limojen mukaan ovis vois olla käsillä ehkä tai sit vasta tulossa. Mies menee yö vuoroihin huomenna (lue ei pouuhailua), tänään riitaa ja väsyä mulla (lue ei puuhailua), jos olis pitkä kierto että ehtis myöhemminkin, niin mies lähtee ens viikolla reissuun joten se siitäkin mahiksesta.
Roma.................... 2/25-29.....yk16
NöpönÄiti.............. 5/28.....yk3
Pienitoive.............. 11/26-30.....yk5
Horsmankukka.... 16/24-28.....yk8
Miina84................. 18/25-28.....yk3
Vacsuli75.............. 18/28-34.....yk2
Kastehelmi82...... 22/35.....yk2
Taide80................. 24/28-35....yk3
Tatjuska................ 28/26-29.....yk16
Tsu-ku................... 30/30.....yk10
Iippulainen........... 36/30-32.....yk4
Pomena................ 38/33.....yk1
Nauruprinsessa.. 40/28.....yk1
Nauruprinsessa..
No jopas on nyt hankalassa saada plussaa tänne!! :( Pahoitteölut kaikille joille tämäkään kierto ei ollut SE kierto!! Ja tsemppiä uuteen puristukseen...
KP 18/25-28 dpo 4? ja väsymys on tosiaan luonamme! Vatsaa kipristää ja välillä oikein kunnolla vihlaisee. Lämmöt nousivat eilen 37.4. aamulla taas olivat pudonneet 36.4 mutta nyt taas ovat nousseet 37.3. Päässä ja "naamassa" kipeä olo! Eilen huomasin himoitsevani KAIKKEA mahdollista ruokaa ja hermostuvani samantien kun ei ollut oikeanlaista tarjolla. Tissejä alkoi kihelmöimään myös.
HUS, kaikki kuvitteelliset oireet, en tahdo nyt jo ruveta stressaa....
Tänään testasin ClearBluella ja selvä nega tuli.
Tätiä edeltäviä oireita ei ole, joten olen varmaankin mennyt takaisin imetyshorrokseen.
Mä lähden tästä taka-alalle ja palailen kun täti suvaitsee tulla kylään säännollisesti.
Hirveesti tsemppiä Romalle! Ja toivottavasti te muutkin kuumeilijat olette jo siirtyneet odottajiin.
ps. Roma, voitko poistaa mun "tiedot" listalta, kiitos :)
täti se täälläkin kyläilee. Tässä kierrossa keskityttiinkin sairastamiseen eli ei ollut oikein toivetakaan muusta.
Romalle tosi, tosi isot pahoittelut. Olisin niin toivonut, että teille olisi plussa tullut. Toivon mukaan lisähormoonit auttaa! Tsemppiä niihin rankempiin hoitoihin.
Myös muille tädin/negan kohdanneille pahoittelut. Jospa tuo tulossa oleva kevät saisi meidän hormoonit hyrräämään ja alkaisi niitä plussiakin ilmestymään.
Pomena: tervetuloa takaisin sitten kun siltä tuntuu.
Onneksi viikon päästä on talviloma tiedossa, jotain positiivista odotettavaa siis :)
Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia!
NöpönÄiti.............. 2/28.....yk3
Pienitoive.............. 8/26-30.....yk5
Horsmankukka.... 13/24-28.....yk8
Miina84................. 15/25-28.....yk3
Vacsuli75.............. 15/28-34.....yk2
Kastehelmi82...... 19/35.....yk2
Taide80................. 21/28-30....yk3
Tatjuska................ 25/26-29.....yk16
Tsu-ku................... 27/30.....yk10
Roma.................... 27/25-29.....yk15
Iippulainen........... 33/30-32.....yk4
Pomena................ 35/33.....yk1
Nauruprinsessa.. 37/28.....yk1
Nauruprinsessa..