Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko? Tai edes loukkaantuisitko?

Vierailija
01.02.2011 |

Mieheni sanoi ettei aio järjestää synttäreikseen (tasavuosia) mitään ihmeellistä. Niimpä minä ajattelin sitten yllättää pienesti mieheni ja suunnittelin jo vaikka mitä.

Eilen tuli TEKSTARINA kutsu hänen järjestämiinsä synttärijuhliin, oli sitten päättänyt varata ravintolan ja kaikki. Juhlat 2 viikon päästä. Olin ihan että TÄH, eikö tällaisesta voisi puhua etukäteen kanssani eikä vaan ilmoittaa samalla kun kutsuu muutkin! Ja plus että mun suunnitelmant meni nyt mönkään :(

Mies loukkaantui syvästi tai oikeammin raivostui kun kehtasin huomauttaa että olisi ollut kiva kuulla asia edes vähän ennen kuin kaikki muutkin. Itse keskustelen aina jokaisesta jututsta etukäteen mieheni kanssa.

Mies raivostui, ilmoitti että olen jo pilannut juhlat ja että hän nyt peruu koko homman ja että minä olen kusipää jne jne.. Vaatii anteeksipyyntöä kolmen päivän sisällä.

Myös minä olen möksällään tästä koko jutusta. En kuitenkaan raivona kuten mies. Olinko oikeasti kohtuuton kun möksähdin tuosta koko jutusta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tällaisissa tilanteissa pitää toimia ja purkaa epävarmuutensa sinuun.

Vierailija
22/27 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisit kertonut, että aiotkin järjestää juhlat, koska minä olin jo valmistellut sinulle yllätyskemuja.

Minun on aika vaikea sanoa, kumpi teistä suuttui asiasta, kun en tiedä, miten sinä miestäsi ripitit. Ilmeisesti et kuitenkaan kovin helläkätisesti, miehesi rajusta reaktiosta päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta kovin aikuiselta teidän suhde, ei..

Vierailija
24/27 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö hän sinun syntymäpäiväsi ajankohdan?

Vierailija
25/27 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasavuosijuhlat yllätyksenä.

Siinä mielessä ymmärrän miestäsi. Mutta en sitä, että hän on haukkunut sinua kusipääksi. Mutta kun en tiedä miten olet oman alkuperäisen palautteesi muotoillut niin hankala sanoa.

Vierailija
26/27 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi paha suustani yleensä, mutta nyt en edes mitenkään pahasti sanonut vaan totesin että nyt meni mun suunnitelmat sit mönkään ja että olisi ollut kiva kuulla asiasta tosiaan edes vähän aiemmin kun oli ilmoittanut että ei järjestä juhlia.

Minä siis loukkaannuin siitä ettei mulle ilmoitettu tai edes vihjattu että aikoo järjestää jotain ja tottahan toki haluaisin auttaa juhlajärjestelyissä. Ja myös siitä että nyt mun suunnitelmat meni pieleen.

Mies raivostui ihan käsittämättömästi (huusi että on niin vihainen että tekisi mieli lyödä) kun sanoin nuo ylläolevat asiat. Onhan tuo äkkipikainen mutta tämä reaktio oli aivan mieletön ja mielestäni täysin kohtuuton. Minä pilaan kaiken, olen kusipää, en anna hänen ostaa näköjään sukkiakaan ilman että pitää asiasta kertoa mulle.. viimeisin ei tod. pidä paikkaansa, viimeksi äijä osti parilla tonnilla urheilujuttuja kertomatta siitä mulle, enkä koe edes että asiasta olisi pitänyt kertoa.

Vierailija
27/27 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyse siis mieheni omista juhlista! Ei minun synttäreistä, eikö silloin pitäisi hänelle järjestää juhlat eikä hänen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi