Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla kauniin lihaksikkkaat käsivarret, miten treenaatte?

Vierailija
01.02.2011 |

Eli teetteko perus hauisten ja ojentajien sekä olkapääliikkeiden lisäksi jotakin spesiaalia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa keskitysleiriläisistä pieni määrä kantoi tätä rasvaprosenttia. Eli vaikka kuinka laihduttaisi ei ne läskit lähde. En muista lähteitä väitteilleni.

Vierailija
2/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet on aina olleet ihan rimpulat. Pelkkää luuta ja nahkaa sormista olkapäähän. Hiihtämällä olen saanut hauikset ja hartioihinkin leveyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ne ovat tulleet jotenkin ihan kummemmin treenaamatta.

Tällä hetkellä(kään) en kummemmin treenaa, käyn kerran viikossa astangajoogassa ja hiihdän n kerran viikossa. Tosin kanniskelen myös taaperoa vielä jonkin verran. Lisäksi meillä on iso koira, jonka ulkoiluttamista epäilen osasyyksi etenkin hartioiden lihaksistoon. Vaikka koira ei ole mikään himovetäjä, niin saa sen kanssa kuitenkin vähän aina vastusta :)

Vierailija
4/12 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi treenikerta on pelkästään käsitreenille varattu. Teen supersarjoina eri liikkeitä hauiksille ja ojentajille.

Vierailija
5/12 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan lihaksikkaitten käsivarsien vuoksi himotreenaajaksi, mutta totuus on aivan toinen...

Vierailija
6/12 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauikset, ojentajat ja olkapäät. ja en voi kehua, että käsivarret olis lihaksikkaat, mutta teen ihan allien poissaamiseksi, vuoden olen nyt joka pvä punttaillut ja tulosta kyllä näkyy jo.

hiihto käy muuten tosi hyvin käsiin, olen vähän innostunut.

Vierailija
7/12 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut pehmeät käsivarret. Ei ole alleja siis, mutta eipä myöskään näy lihakset. Ei näkynyt silloinkaan kun vielä urheilin päätoimisesti, vaikka laji oli kyllä myös erinomaista käsivarsitreeniä. Voimaa löytyy, mutta patit ovat piilossa.

Nyt olen katsellut kahta hoikkaa teini-ikäistä tytärtäni, joista toinen on kilpauimari ja toinen liikkuu ihan vaan ilokseen. Tällä ilokseen liikkuvalla käsivarren lihakset piirtyvät hyvin selkeästi, uimarilla puolestaan on samanlaiset käsivarret kuin minulla. Selkä, lavat ja peffa ovat hänellä sitten taas näkyvästikin voimakkaat.

Epäilen siis sitäkin, että ainakin osin geneettistä on. Uimarityttö on tullut äitiinsä, toinen taas isäänsä.

Vierailija
8/12 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen?

Mulla on pari kiloa ylimääräistä, myönnän, mutta silti esimerkiksi rinnassa lihakset jo näkyvät. Oma BMI taitaa olla nyt 23. Käsivarret ovat kovin "pehmeät" :(

ap

Mulla on aina ollut pehmeät käsivarret. Ei ole alleja siis, mutta eipä myöskään näy lihakset. Ei näkynyt silloinkaan kun vielä urheilin päätoimisesti, vaikka laji oli kyllä myös erinomaista käsivarsitreeniä. Voimaa löytyy, mutta patit ovat piilossa.

Nyt olen katsellut kahta hoikkaa teini-ikäistä tytärtäni, joista toinen on kilpauimari ja toinen liikkuu ihan vaan ilokseen. Tällä ilokseen liikkuvalla käsivarren lihakset piirtyvät hyvin selkeästi, uimarilla puolestaan on samanlaiset käsivarret kuin minulla. Selkä, lavat ja peffa ovat hänellä sitten taas näkyvästikin voimakkaat.

Epäilen siis sitäkin, että ainakin osin geneettistä on. Uimarityttö on tullut äitiinsä, toinen taas isäänsä.

Vierailija
9/12 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki ylimääräinen kertyy yleensä peppuun ja reisiin. Siksi sain nopeasti kauniit ja näkyvät lihakset ylävartaloon, kun aloitin treenaamisen.

Teen pystypunnerruksia käsipainoilla (7-8kg), vipunostoja sivuille kädet SUORANA (4kg), hauiskääntöjä alataljassa (25-30kg), hammer-hauiskääntöjä käsipainoilla (8kg) ja sitten ojentajia ylätaljan avulla tai vaikka penkkidippeinä. Rintalihasten ja yläselän lihasten liikeet vaikuttavat myös käsivarsiin jonkin verran.

Itse treenaan koko kroppaa, mutta pääpaino ylävartalossa. Alavartaloa haluan lähinnä kiinteyttää ja harrastankin hölkkää. Takareisi- ja peppuliikkeitä kyllä teen aktiivisesti.

Vierailija
10/12 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin. Salitreeni auttaa luonnollisesti, mutta mulla kahvakuula on tehnyt ihmeitä!

Vierailija
11/12 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on tullut nosteltua paljon kaksosia. 10kg molemmissa käsissä tuo mukavaa harjoitusta.

Yleensä, mitä urheilemiseen tulee niin treenaan vain käsiä. En jaksa ähkiä lattialla vatsojen tai selkien parissa.

T: V:n muotoinen isi

Vierailija
12/12 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin. Salitreeni auttaa luonnollisesti, mutta mulla kahvakuula on tehnyt ihmeitä!

Minulla on valtava vatsa. Ympäryysmitta 122cm.

Kun vedän sisään on vatsa 97cm.

Käsivarret näkyy ja erottuu hyvin lihaksikkaina.

Syynä siihen on ettei rasva kerry käsiin vaan lähinnä niskaan "makkaroina" ja vatsaan, lähinnä vatsaonteloon. Vatsalihaksetkin näkyy mutta vatsa pullottaa melkoisesti.

T: V:n muotoinen isi