Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitolalle kovaa kritiikkiä

Vierailija
01.02.2011 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuollaisia ylilyöntejä voi vahingossa tulla, mutta toivottavasti niistä opitaan ja jäävät kokonaan pois televisioista.

Koulukiusaaminen pois televisiosta. Tuo on vaarallista. Aleksi osui oikeaan kirjoituksessaan ja myönsi itsekin syyllistyneen vastaavaan.

Vierailija
22/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppi 17:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muistakaahan nyt, että Tuksu elää julkisuudesta. Hän ei tee töitä vaan elää seiskan ja muiden juorulehtien maksamilla palkkioilla. Hän TARVITSEE julkisuutta, hän tarvitsee kutsuja "kiusattavaksi" keskusteluohjelmiin, hän tarvitsee ihmisten pöyristyneitä reaktioita saadakseen elantonsa.

Älkää tehkö tästäkin asiasta tekosyvällistä Tuksun puolesta. Lukekaan vaikkapa Tuksun omia facebook-päivityksiä, niin tiedätte että siitä naisesta on uhrius kaukana.

Kannattaa vähän miettiä ennen kuin älähtää.

Vierailija
24/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa jo tuollainen ihmisten hyväksikäyttö. Joku roti pitää olla "viihteessäkin". Tuntuu surulliselta, että ihmiset ylipäätään viitsivät nauraa sairaille ja heikoille ja heidän kömmähdyksilleen. Sairas maailma meillä :/

Onneksi nyt on selvästi alkanut monen muunkin ymmärrys mennä tällaiseen. Aika paljon on nyt kuulunut ihmetteleviä kommetteja.

Vierailija
25/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä Maria!-show'ssa on kyse. Tukiainenkin meni uudestaan mukaan, vaikka sai jo viime kerralla kylmää kyytiä.

Veitolan duuni on piikitellä haastateltaviaan, jotta ihmiset saisivat taivasteltavaa. Simple as that. Jos ohjelmasta tulee paha mieli, katsokaa Strömsötä.

Vierailija
26/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiainen meni uudestaan, kyllä. Ihminen, joka on itselleen olemassa vain, kun on julkisuudessa ja jolla on täysin hämärtynyt satu ja todellisuus ei pysty arvioimaan omaa parastaan. Silloin vastuu siirtyy ympäröiville ihmisille.

Meidän muiden pitäisi pystyä arvioimaan myös tämän ihmisen paras, eikä ilkkua hänellä ja hänen käytökselleen.

Veitolan duuni voisi olla jotain muuta kuin piikitellä heikoille ja sairaille ihmisille. Ihmettelen, että tuollainen tapa tehdä ohjelmaan on jollekin ok. Piikitellä saa, mutta vain ihmisiä, jotka pystyvät siihen oikeasti vastaamaan tässä todellisuudessa.

Minusta oli Veitolalta niin suuri pohjanoteeraus kutsua Tukiainen jo toisen kerran "huvittamaan" kansaa, että taidan todellakin siirtyä katsomaan jotain muuta keskusteluohjelmaa. Strömsö ei juurikaan kiinnosta ;)

Vierailija
27/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastatteluun niin kyllä Maria oli "kiltimpi" kuin Johanna itse omalle sulhaselleen.En katsonut kuin tuon lopun kys. ohjelmasta eikä se mielestäni kovinkaan paha ollut.

Vierailija
28/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiainen meni uudestaan, kyllä. Ihminen, joka on itselleen olemassa vain, kun on julkisuudessa ja jolla on täysin hämärtynyt satu ja todellisuus ei pysty arvioimaan omaa parastaan. Silloin vastuu siirtyy ympäröiville ihmisille.

Meidän muiden pitäisi pystyä arvioimaan myös tämän ihmisen paras, eikä ilkkua hänellä ja hänen käytökselleen.

Ymmärtääkseni Tukiainen ei ole holhouksen alainen, joten mitäpä me televisionkatsojat ja juorulehtien lukijat sille voidaan, jos valtakunnan ykkösbimbo haluaa habituksensa joka puolella esille? Kas kun ei kielletä internettiä, sielläkin kaikki vastuuntunnottomat saavat repostella täysin vapaasti.

Ei ole mun tehtäväni arvioida, onko Tuksu täydessä järjessä polyesteriperuukkinsa alla. Jos se on telkkarissa, mä katson sitä, koska friikkisirkuksissa on käyty maailman sivu.

Vai mitä pitäis tehdä? Luokitella ohjelmat jonkun Reilun Kaupan sääntöjen mukaan? "Tässä ohjelmassa ei riistetä idiootteja. Katso hyvällä omallatunnolla!"

Vierailija
29/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni Tukiainen ei ole holhouksen alainen, joten mitäpä me televisionkatsojat ja juorulehtien lukijat sille voidaan, jos valtakunnan ykkösbimbo haluaa habituksensa joka puolella esille? Kas kun ei kielletä internettiä, sielläkin kaikki vastuuntunnottomat saavat repostella täysin vapaasti.

Ei ole mun tehtäväni arvioida, onko Tuksu täydessä järjessä polyesteriperuukkinsa alla. Jos se on telkkarissa, mä katson sitä, koska friikkisirkuksissa on käyty maailman sivu.

Vai mitä pitäis tehdä? Luokitella ohjelmat jonkun Reilun Kaupan sääntöjen mukaan? "Tässä ohjelmassa ei riistetä idiootteja. Katso hyvällä omallatunnolla!"

Mutta vielä enemmän ohjelmantekijöille. Hirveän surullista, että ihminen on sitä mieltä ettei tässä nykyisessä tavassa käyttää ihmisiä hyväksi julkisuudessa ole mitään vikaa. Että nykyinen "viihde" on ihan ok. Että ei ole katsojan tehtävä arvioida toisen ymmärrystä.

Minusta me katsojat voidaan paljonkin, jos haluamme. Voimme ilmaista,ettemme pidä tuollaisesta viihteestä ja äänestää ns. jaloillamme. Aika hurja ajatus, että joku oikeasti tykkää tuollasesta vessanpönttöjournalismista.

Vierailija
30/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parviaisen haastettelu oli kyllä kanssa kylmää kyytiä. En ole ikinä ennen ko henkilöä niin seurannut, mutta tuntui olevan aika realiteetit tuossa hukassa?

Vierailija
31/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aika omahyväinen ja pirullisenoloinen. En tykännyt. Tai no joo, silloin se olisi ok jos se haastattelisi vaikka Jari Sarasvuota, mutta Johanna Tukiainen ei tosiaan ollut hänen "vertaisensa".

Vierailija
32/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka vitsailun varjolla on väärin ja tuomittavaa. Erityisen tuomittavaa se on jos siitä tehdään julkista viihdettä televisoon.

Itse en katso tuollaisia ohjelmia koskaan.

Vierailija
33/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaamista....Ei ihme jos roolimalli löytyy televisiosta.

Vierailija
34/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata enää ihmetellä miksei kiusaamiselle saada mitään.

Vierailija
35/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ihen vielä ole täydellinen hyysäys-ja holhousvaltio vaikka sitä kohti ollaan kukkahattutätien toimesta hyvää vauhtia menossa.

Vierailija
37/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aikuiset voivat odottaa lapsilta jos itse käyttäytyy kuin koulukiusaajat konsanaan.? Suuri syy koulukiusaamiseenkin on juuri se, että suuri osa kokee asian ihan hyväksytyksi.

Vierailija
38/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ihen vielä ole täydellinen hyysäys-ja holhousvaltio vaikka sitä kohti ollaan kukkahattutätien toimesta hyvää vauhtia menossa.

Surullista, ettet sitä ymmärrä.

Vierailija
39/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaamista.

Ehkä kaikkein ilkeintä oli, kun Maria sanoi Johannalle

"sä oot tosi kaunis".

Marian olisi aivan turha selittää, että "niin siis, mun mielestä Johanna ON tosi kaunis..." - se olis jo liian paksua.

Kuinka moralittomina Maria + ohjelmatiimi pitää katsojiaan? Haluaako Tarinatalo lanseerata tälläisen "eiks olis hauskaa, jos kiusattais oikein kunnolla niitä, jotka on niinku tyhmii ja luulee itsetään vähän liikoja, eiks oliskin superhauskaa ja sellasta ihan uutta ja rohkeeta??"

Tästäkö on kyse? Vai mistä?

Muistuu mieleen ala-asteen kiusausringit, jossa tehtiin

( minullekin, kyllä vain, mutta joskus olin myös kiusaajan roolissa ) juuri tollasta - sanottiin jollekin kivoja juttuja esim. ulkonäöstä, vaatteista tai muusta - ja minuutin kuluttua naurettiin samaa tyyppiä ja irvailtiin, että "et kai luullut, että me tosissaan oltas sun kavereita" buahhah hahh

Mua itkettää, kun muistelen noita juttuja, se oli niin hirveetä. En vieläkään voi käsittää, enkä hyväksyä, miksi menin siihen mukaan - enkä myöskään ole unohtanut, miltä tuntui, kun joutui itse kiusatuksi. Onneksi oivalsin aika nopeasti, miten hirvittävää on kiusattuna oleminen ja miten sitä ei kukaan ansaitse ja aloin ennemminkin puolustamaan kiusattuja. Olin silloin 10-vuotias.

Maria on 38v.

Olen aikaisemmin tykännyt Mariasta, mutta nyt valitettavasti katson häntä uusin silmin - enkä yhtään pidä siitä, mitä näen.

Vierailija
40/45 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä meso yhdestä n.10min.jutusta,miksi ihmiset ei reagoi siihen että TV5 aikoo kuvata farssihäät ja Seiska on hehkuttanut häitä jo kuukausi tolkulla ja vieläpä kustantavat ne.

Ihminen joka tekee pilaa niinkin vakavasta aiheesta kuin avioliitto,ei ansaitse minkäänlaista tukea,toteuttaakseen omia hulluja fantasioitaan.Tuksu haukkuu kännipäissään sulhoaan FB:ssa mitä törkeimmin ja samaan aikaan kehuu kuinka hyvin osaa nuolla p***ua.Tuollaista ovatjotkut mediat valmiita tukemaan.Sulhasen läheisen lähes epätoivoiset pyynnöt tuksulle perua häät eivät saa aikaiseksi muutakuin tuksun pilkan.Onneksi on mahdollisuus valita mitä kanavia katson ja mitä lehtiä luen,ainakaan kanava TV5 ja Seiska ei tule kuulumaan suosikkeihini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän