Toimiskohan tälläinen homma laihdutuskuurilla
Olen laihdutuskuurilla ja koko ajan tekee mieli jotain hyvää ja lihottavaa. Mietin että onnistuisikohan jos tekisi niin että aina vaikka joka kolmas päivä söisi juuri sitä mistä eniten tykkää, mutta vain sen verran että kalorien enimmäismäärä ei ylity ja lisäksi jotain kasviksia ja hedelmiä. Niin että yhteismäärä on sama kuin laihduttaessa olen pitänyt enimmäismääränä, kalorien siis. Onko kukaan tehnyt niin ja miten on homma toiminut? Nyt olen tehnyt niin että kerran viikossa pidän herkkupäivän , mutta se on liian harvoin..
Kommentit (3)
mutta jos koko ajan mussuttaa niitä herkkuja, niin ajan myötä ne kilot tulee takas, jos ovat ees lähteneetkään. Ja nehän vie kaloreineen tilaa oikealta ruualta, josta saa mm.tärkeitä vitamiineja!
Kun ruokavalionsa saa tasapainoiseksi ja syö kunnon ruokaa, niin mielitekoja ei enää niin usein tule, koska verensokeri ei heilahtele rajusti.
Rasvan jättäminen pois ruokavaliosta ja hiilaripitoisen ruuan suosiminen tekee eniten noita heilahduksia ja mielitekoja!
Älä anna periksi ja ole ylpeä itsestäsi, kun pystyt vastustamaan mielitekoja. Tsemppiä!
ja sitten lisäksi terveellisiä ruokai sen verran kun jää kaloreita.
Vai pitääkö vain rouskukella porkkanoita jos aikoo laihtua? Kertooko nuo kalorimäärät kaiken edes?
AP