Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ne Egyptissä vakituisesti asuvat suomalaiset evakuoidaan niin

Vierailija
31.01.2011 |

mekö sen maksamme?

En kyllä ole tyytyväinen jos noin käy. Eikö sieltä muka pääse itse pois tai ainakin omalla kustannuksella? Kohta päättävät asiasta!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneet joten tulkoot takas omin neuvoin.

Vierailija
2/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä verorahoista makseta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ne pysyvästi asuvat pitäisi hakea pois? itsehän ovat sinne muuttaneet? voi miksi-miksi?

Vierailija
4/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on helvetti, jos vakituisesti asuvat pitää evakuoida! Kaikkeen sitä rahaa työnnetäänkin! Onneksi meillä koko-Suomessa on kaikki asiat niin hyvin, että on varaa hassata euroja tuollaiseen.

Vierailija
5/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä se, se on turvallista kun tietää että perään kysellään jos jotain sattuu.

Vierailija
6/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuko ne edes sitä evakuointia?

Jos mä muuttaisin pois suomesta niin en mä muuttais takas vaan sen takia että joku stubbi päätti niin...

Vierailija
7/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla Suomeen.

Vierailija
8/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellyt.

Jos joku muuttaa toiseen maahan niin ei kai hän enää Suomen apuja tarvitse. Ja samaa olen miettinyt kaksoiskansalaisten kohdalla.

Vierailija
9/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi Suomen palkkoihin nähden nelinkertaisella palkkatasolla pystyvän itse lentolipun ostamaan :D

Vierailija
10/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittynyt demokratia huolehtii kansalaisistaan

se on hyvä se, se on turvallista kun tietää että perään kysellään jos jotain sattuu.

Miten voi olla kiire pois maasta, jossa on hienoa asua kun on niin hyvät palkat ja elintasot ja alhainen verotus ja kaikki muutenkin paremmin kuin Suomessa?

Vierailija
11/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

evakuointi suoritetaan julkisin varoin. Samoin kuin Etelä-Savossa evakuoitiin mummoja sähköttömistä mökeistä, ne haettiin sieltä laskua lähettämättä, vaikka olivatkin päättäneet varmasti ihan itse siinä mökissään asua.

Valtion tärkein tehtävä on kansalaistenta turvallisuuden takaaminen tai siihen pyrkiminen. Sitä tässäkin nyt vain toteutetaan.

Vierailija
12/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla asuviin!!??

Vierailija
13/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

evakuointi suoritetaan julkisin varoin. Samoin kuin Etelä-Savossa evakuoitiin mummoja sähköttömistä mökeistä, ne haettiin sieltä laskua lähettämättä, vaikka olivatkin päättäneet varmasti ihan itse siinä mökissään asua. Valtion tärkein tehtävä on kansalaistenta turvallisuuden takaaminen tai siihen pyrkiminen. Sitä tässäkin nyt vain toteutetaan.

ja Etelä-Savolaiset käsittääkseni asuvat Suomessa?

Vierailija
14/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanpetturit pysyköön siellä ja toivotavasti saavat islamisteilta kunnolla tukkapöllyä.

Vierailija
15/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Etelä-Savolaiset käsittääkseni asuvat Suomessa?

Suomessa evakuoidaan pääsääntöisesti muutkin kuin suomalaiset, ulkomailla lähinnä suomalaiset. Ihan normikäytäntö. Näin pääsääntöisesti kaikki valtiot toimivat.

Vierailija
16/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan sitten niin kateellisia muille.. Demokratiaan kuuluu myös se että saa välillä asua muulakkain kuin vain Suomessa.

Osa siellä asuvista on siellä työkommenuksella.

Vierailija
17/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan sitten niin kateellisia muille.. Demokratiaan kuuluu myös se että saa välillä asua muulakkain kuin vain Suomessa.

Kuuluuko demokratiaan evakuoida verorahoilla idootit taikaisin?

Vierailija
18/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko demokratiaan evakuoida verorahoilla idootit taikaisin?

sivistysvaltion tai mihinkään rationaalisiin toimintatapoihin jättää Suomelle ulkomailta talouskasvua hakevat ammattilaiset ulkomaille?

Vierailija
19/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä olisi varaa tulla omalla kustannuksella suomeen!

Niillä perutuilla lennoilla?

Vierailija
20/50 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tällä hetkellä äärettömän vaikea saada lentoja eurooppaan, kentät on täynnä odottavia ihmisiä. Tottakai suomen pitää hoitaa omat ihmisensä sieltä pois! Siellä on paljon ihmisiä mm työkomennuksilla. Ja se se vasta teidän otsasuomia pullistaakin että aikovat tuoda muita pohjoismaalaisia ja virolaisia samassa koneessa jos sekaan mahtuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi