Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä on taas tulossa nuori äiti(blogi sivu)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi viisasta ja aikuismaista kertoa julkisessa blogissa, että on menettänyt neitsyytensä 13 vuotiaan ja kännissä!

Vierailija
2/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietää - ei olla mitään bestiksiä.

Isälle ottaa koville tuo raskaus. Jos ei ole kyseessä tämä 15-vuotias, niin sitten tiedän toisen lapsukaisen, joka odottaa lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitätte tänne jatkuvasti nuorten äitien blogeja ja haukutte heitä? Käytättekö kaikki päivät näiden blogien etsimiseen?

Alkaa tämä aihe jo kyllästyttää!

Vierailija
4/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin "teini-äiti - mummo-äiti" - väittelyihin, mutta tulipa vaan mieleen, että nykyään taitaa olla jotenkin hienoa olla raskaana ja lisääntyä alle 17-vuotiaana? Itse olisin ollut todella peloissani ja rikki, jos olisin tullut niinkin nuorena, kuin viisitoistavuotiaana raskaaksi.

Sain lapsen vuosi sitten ja nyt olen 26, joten en ihan kamalan vanha kuitenkaan ole..ja silti hirvitti saada lapsi näin "nuorena"..

Kyllä silloin pitää kestää arvosteluja ihan laidasta laitaan, kun laittaa itsestään nettiin tällaisia päiväkirjoja kaiken kansan nähtäväksi.

Linkitätte tänne jatkuvasti nuorten äitien blogeja ja haukutte heitä? Käytättekö kaikki päivät näiden blogien etsimiseen? Alkaa tämä aihe jo kyllästyttää!

Vierailija
5/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheensä avulla selviytyy vanhemmuudesta kyllä.

Nyt hän on vasta raskaana, en usko, että tuon ikäinen vielä ihan täysin ymmärtää tilannetta vielä silloin. Ihan normaalia 15-vuotiaalta kertoa tuollaista. Vaikka hän on raskaana, ei hän ole sen vanhemmaksi muuttunut.

Kaikkea hyvää hänelle!

Vierailija
6/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nimittelee teini- ikäistä tytärtään huoraksi.

Vierailija
7/8 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin "teini-äiti - mummo-äiti" - väittelyihin, mutta tulipa vaan mieleen, että nykyään taitaa olla jotenkin hienoa olla raskaana ja lisääntyä alle 17-vuotiaana? Itse olisin ollut todella peloissani ja rikki, jos olisin tullut niinkin nuorena, kuin viisitoistavuotiaana raskaaksi.

Sain lapsen vuosi sitten ja nyt olen 26, joten en ihan kamalan vanha kuitenkaan ole..ja silti hirvitti saada lapsi näin "nuorena"..

Kyllä silloin pitää kestää arvosteluja ihan laidasta laitaan, kun laittaa itsestään nettiin tällaisia päiväkirjoja kaiken kansan nähtäväksi.

Linkitätte tänne jatkuvasti nuorten äitien blogeja ja haukutte heitä? Käytättekö kaikki päivät näiden blogien etsimiseen? Alkaa tämä aihe jo kyllästyttää!

Mutta tänne on nyt viime aikoina linkitetty jo hirveän paljon näitä blogeja. Minusta kaikki saa tehdä lapset sen ikäisenä kuin itse haluaa, enkä ole näihin ketjuihin ennen itsekkään vastannut.

Tuskin se on kenestäkään hienoa saada lapsi alaikäisenä, mutta toiset pärjäävät silloinkin melko hyvin ja ovat valmiita ottamaan vastuun. Luin kyseisen blogin eikä tainnut olla tuonkaan tytön mielestä hienoa huomata olevansa raskaana. Hänen ikänsä ei kerro sitä millainen äiti hänestä tulee..

Tietysti mielipiteen voi muodostaa esim. kirjoitustyylistä, mutta en usko että se kertoo niin paljoa ihmisestä että sen perusteella voidaan tuomita.

Vierailija
8/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en takuu kuu 11 vuotias harrastaa seksiä! Vähä rajaa mulla ei sen ikäsenä ollu mitään haluja Eka orgasmi joskus 13 vuotiaana suihkussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän