ANTTILA boikotiin tyrkyttämisen vuoksi, misssä muualla tyrkytetään kassalla ?????
Osta ässäarpa, osta karkkia, osta sitä sun tätä... Tuollainen ääliömainen tyrkyttäminen OTTAA AIVOON.
Minä ostan kaupasta mitä tarvitsen ja maksan sen kassalla, en siedä kassalla tyrkyttämistä.
ANTTILA on boikotissa tämän takia. Missä muualla tyrkytetään ??? Jotta tietää välttää ?
Tiedän että myyjät inhoavat sitä yhtä paljon kuin kaikki asiakkaat. Silti heidät pakotetaan tyrkyttämään. Ostoboikotti on ainoa joka auttaa.
Kommentit (107)
se eri asia kritisoida kaupan toimintaa asiakkaan näkökulmasta kuin sieltä työntekijäpuolelta, vaikka sitten olisikin jo lopettanut työt ko yrityksessä.
että menisikö sitten salassapitovelvollisuuden rikkomiseksi tai mustamaalaamiseksi jos kaupan nimen kerron huonon asian yhteydessä? En ikinä kirjoita netissä henkilöistäkään edes etunimellä tai liian kuvaavasti vaan muutan aina esim. omaa perhettäni erilaiseksi tyyliin. jos minulla on 3 lasta kirjoitan 2 yms.
Ei kukaan sua tunnista jos haukut täällä ihan suoraan mitä tahansa kauppaa. Facebook on eri asia kun siellä olet nimelläsi.
mä en tykkää että siinä ja siinä kaupassa tyrkytetään sukkahousuja. Jos se on kuitenkin tosiasia, että siellä niitä tyrkytetään.
huonosta palvelusta ja kaupasta missä sitä saa.
Myös työntekijä saa kertoa totuuden paikasta, jossa oli töissä
huonosta palvelusta ja kaupasta missä sitä saa. Myös työntekijä saa kertoa totuuden paikasta, jossa oli töissä
ainakaan jos asia kuuluu vaitiolovelvollisuuden piiriin.
että menisikö sitten salassapitovelvollisuuden rikkomiseksi tai mustamaalaamiseksi jos kaupan nimen kerron huonon asian yhteydessä? En ikinä kirjoita netissä henkilöistäkään edes etunimellä tai liian kuvaavasti vaan muutan aina esim. omaa perhettäni erilaiseksi tyyliin. jos minulla on 3 lasta kirjoitan 2 yms.
Ei kukaan sua tunnista jos haukut täällä ihan suoraan mitä tahansa kauppaa. Facebook on eri asia kun siellä olet nimelläsi.
mä en tykkää että siinä ja siinä kaupassa tyrkytetään sukkahousuja. Jos se on kuitenkin tosiasia, että siellä niitä tyrkytetään.
minä voin kertoa että Postissa tyrkytetään 7-päivää lehteä ja että inhoan sitä
Koska se on totuus ja suomi on vapaa maa
Antilasta, siiden tyrkytyslistoista ja haamuosajista ja siitä että toisiä työntekijöitä laitetiin vakoilemaan toisten tyrkyttämistä ....
fakta
huonosta palvelusta ja kaupasta missä sitä saa.
Myös työntekijä saa kertoa totuuden paikasta, jossa oli töissä
Niin, eihän mahdollinen salassapitovelvollisuus suinkaan koskea kaikkea työhön liittyvää. Jos kerrot työntekijänä kuulemasi luottamuksellisen tiedon, että kauppa x tulee lanseeraamaan tuotteen x kahden kuukauden päästä, niin todennäköisesti rikot jotain pykälää.
Mutta jos kerrot rehelisesti, miten työntekijöitä kyseisessä kaupassa kohdellaan, tuskin rikot mitään pykäliä.
huonosta palvelusta ja kaupasta missä sitä saa. Myös työntekijä saa kertoa totuuden paikasta, jossa oli töissä
ainakaan jos asia kuuluu vaitiolovelvollisuuden piiriin.
Siitäkin on omat sääntönsä, mitä asioita voi sisällyttää NDA:han. Ei suinkaan kaikkea mahdollista työhön liittyvää.
Niin, eihän mahdollinen salassapitovelvollisuus suinkaan koskea kaikkea työhön liittyvää. Jos kerrot työntekijänä kuulemasi luottamuksellisen tiedon, että kauppa x tulee lanseeraamaan tuotteen x kahden kuukauden päästä, niin todennäköisesti rikot jotain pykälää. Mutta jos kerrot rehelisesti, miten työntekijöitä kyseisessä kaupassa kohdellaan, tuskin rikot mitään pykäliä.
Tämä on ihan hyvä ketju! Älkää nyt taas pilatko tätä jankkaamalla asiasta, joka ei liity aiheeseen! Perustakaa vaikka uusi!
Niin, eihän mahdollinen salassapitovelvollisuus suinkaan koskea kaikkea työhön liittyvää. Jos kerrot työntekijänä kuulemasi luottamuksellisen tiedon, että kauppa x tulee lanseeraamaan tuotteen x kahden kuukauden päästä, niin todennäköisesti rikot jotain pykälää. Mutta jos kerrot rehelisesti, miten työntekijöitä kyseisessä kaupassa kohdellaan, tuskin rikot mitään pykäliä.
Tämä on ihan hyvä ketju! Älkää nyt taas pilatko tätä jankkaamalla asiasta, joka ei liity aiheeseen! Perustakaa vaikka uusi!
ssi en ymmärrä miksi siellä tarvitsee ylipäätään myydä Seiska-lehteä ja suklaata??! Ja sitten on JYSK, joka ainakin Tuusulassa sai karvatkin pystyyn viime vuonna.
on noloa, töykeää ja asiakkaan ali-arvioimista.
Ja varsinkin, jos sitä kytätään ja myyjää syyllistetään kun ei ole saanut kassalla tuputettua jotain halpaa paskaa.
Ihnoan myös sitä, että kaupossa myyjät iskee heti kiinni kun tulee oveasta. Haluan katsella rauhassa ja osaan kyllä pyytää apua kun sitä tarvitsen. Onneksi tätä on nykyään vähemmän, kun kaupat säästävät työntekijöiden määrässä
tuputtamaan pakottava esimies ei kommentoi ?
eivät varmaan osaa perustella
inex
eivät varmaan osaa perustella inex
Sitä tuputtamaan pakottavaa esimiestäkin ylempää. Itse olen esimies kaupan alalla. Luojalle kiitos, en ole joutunut pakottamaan ketään tuputtamaan. Kuitenkin, jos käsky kävisi, olisi pakko oman kaupan henkilökunta pakottaa.
Oma esimieheni käskisi minua, koska hänet olisi pakotettu käskemään jne. aika ylös saisi mennä, että se lopullinen "pakottaja" löytyy.
mä vaan voin sanoa, että siellä ja siellä kaupassa on töykeet myyjät tai tyrkytystä. Eihän ne liikkeet muuten voi kehittää palveluaan ellei kukaan sano poikkipuolista sanaa
vieressä jossa tulee asioitua paljon ja aika monessa kaupassa tarjoavat milloin mitäkin hienovaraisesti.
Mutta meillä pahin tyrkyttäjä on lähi Posti. Aina tarjoavat jotain. Ymmärrän,että joulun alla tarjotaan joutumerkkejä etc.Mutta kun tarjoavat esim 7päivää lehden tilausta tai karkkia kun viet pakettia. Ja jos sanot kiitos ei,niin tyrkyttävät lisää.
lehdessä Anttilan kohdalta.Meillä tyrkytetään ärrällä ja oikeesti loppui siihen kun laitoin netin kautta asiakaspalautetta.
useaan otteeseen todettu on hienovarainen tarpeenkartoitus ja tyrkyttäminen kaksi aivan eri asiaa. Itse olen ollut töissä liikkeessä jossa seurattiin tätä kassalla tapahtuvaa lisämyyntiä aktiivisesti. Kauheinta myyjän näkökulmasta onkin juuri tyrkyttää jotain tiettyä ja samaa tuotetta jokaiselle asiakkaalle esim. "tästä nyt tahranpoistaja edullisesti mukaan" tms. Varmasti menee työskentelyhalut useamman kieltäytymisen jälkeen ja sen lisäksi joutuu vielä jollekkin häpeälistalle. Mutta se että myyjiä oikeasti kannustetaan kartoittamaan asiakkaan tarpeita kehoittamalla heitä tarjoamaan jotain sopivaa tuotetta asiakkaalle on vain myyjien aktivointia. Tarkoituksena kun ei ole se että myyjät sanoisivat vain pakolliset "kiitos", "39,95" ja "ole hyvä", vaan ottaisivat asiakkaaseen muutakin kontaktia, vaikka sitten kertomalla kampanjasta tai tarjomalla sitä paperia vesivärien ostajalle.
Murhankin saa tehdä, kunhan ei jää kiinni?