ANTTILA boikotiin tyrkyttämisen vuoksi, misssä muualla tyrkytetään kassalla ?????
Osta ässäarpa, osta karkkia, osta sitä sun tätä... Tuollainen ääliömainen tyrkyttäminen OTTAA AIVOON.
Minä ostan kaupasta mitä tarvitsen ja maksan sen kassalla, en siedä kassalla tyrkyttämistä.
ANTTILA on boikotissa tämän takia. Missä muualla tyrkytetään ??? Jotta tietää välttää ?
Tiedän että myyjät inhoavat sitä yhtä paljon kuin kaikki asiakkaat. Silti heidät pakotetaan tyrkyttämään. Ostoboikotti on ainoa joka auttaa.
Kommentit (107)
Siellä tosin taitavat olla myyjätkin kypsiä kyseiseen touhuun. Perseestä.
on ollut Postissa myös. Eli osta jotain, ja kassalla alkavat tyrkyttämään lehteä ja ties mitä :/.
noutanut vain paketteja ja silloin ei ole tyrkytetty.
Mutta että 7-päivää tyrkytetään postissa, voi ristus, ei voi muuta sanoa !!!
Mähän olen jo itseäni itse palvellut ja ostokseni valinnut kun tulen kassalle niitä maksamaan. Vai tarkoittaako se sitä, että se kassa siitä kenties nousee mua auttamaan rintsikkavalinnassa jos keksisin sellaista ehdottaa?
tuleekohan se kassantäti sit vaikkapa Anttilassa minua palvelemaan, jos tarvin jotain muuta mitä olen kassalle kantanut ????
voi enää käydä missään kaupassa, lähes kaikissa yritetään tehdä lisämyyntiä kassalla.
Suomalainen kirjakauppa on yksi pahimmista, siellä tarjotaan aina jotakin muka halpaa, samoin Tiimari.
Vaatekaupoista Lindex tai Kappahl myös samaa tyrkytystä, en nyt muista kumpi näistä vai oliko molemmissakin?
Ruokakaupan kassallakin joskus tyrkyttävät arpoja, se menee jo liian pitkälle, vaikka osaankin ihan hyvin sanoa; ei kiitos, en tarvitse. Myyjiä kuitenkin käy sääliksi, kun pakotetaan tuollaiseen, älkää ainakaan niille syyttömille myyjille kiukutelko!
ja kyllä ärsyttää kun aina ylempää tulee se "pitäisi saada lisämyyntiä.." ja esimies tsekkaa päivittäin lisämyynnit ja kysyykin sitä meiltä joka päivä. Hänellekin tulee painostusta ylempää. Näin se kehä jatkuu. :( Mitään listaa ei luojan kiitos vielä ainakaan ole.
Kurjaa se on itsestäkin tarjota jatkuvasti jotain.. Tietty silloin, jos on tosi hyvä tarjous ja sellanen tuote jonka voisin itsekin ostaa niin helpompaa on kaupata. Itse kyllä osaan lukea asiakkaita, enkä kaikille rupee mitään tarjoamaankaan. Tilanteeseen sopivaa tietenkin, mutta se nyt tulee automaattisesti eikä silloin tule lisämyyntiä edes ajateltua.
että ne muutamat ropot joita lisämyynnillä saadaan, aiheuttavat asiakasboikottia...
Taitaa sattua omaan nilkaan...
Mutta niin tyhmä johto, joka tätä vaatiin, on varmaan niin tyhmää, ettei tajua sitäkään....
asiakkaalle jotain kassalla. Esimies oikein vahti tasaisin väliajoin teemmekö lisämyyntiä.
Sain kenkää kyseisestä lafkasta ja voin vaan sanoa ettei harmittanut yhtään jälkikäteen katsottuna. Oli niin huono ilmapiiri sen tyrkyttämisen johdosta että.
En sopinut kuulemma konseptiinsa ja olen samaa mieltä.
Minut erotettiin koeajalla eli en varsinaisesti heille edes töihin ollut edes "päässytkään" :)
Minkä tähden jättätte kaupan nimen mainitsematta? Ketä te siinä säälitte/suojelette?
toimarin, joka on puolestaan ihan varma, että "tyrkyttäminen" lisää myyntiä selvästi, kunhan myyjä osaa tarjota sellaista tuotetta, joka selvästi liittyy jollakin tavalla ostettavaan tuotteeseen (kuten juhlasukkahousut pikkumustaan ja patterit taskulamppuun). Niinhän sen pitäisi mennäkin. Mutta on teennäistä ja kiusallista, jos postimerkkien kylkeen kaupitellaan vakuutuksia, kuten Postissa aikoinaan. Tässä on iso ero.
Omassa työpaikassani ei tähän vielä ole onneksi menty, vaikka lisämyynti onkin ollut päivittäinen puheenaihe jo vuoden ajan.
Tyrkyttäminen on ihan oikeasti hirveää, ja sillä saa aikaan hyvin minimalistisia myyntituloksia. Kyllä se lisämyynti tulee jostain ihan muualta. Parempia keinoja ovat mm erilaiset käyttöyhteystuotteiden esittelyt ja sopivat satsitarjoukset.
Se, että kysyy esim taskulampun ostavalta asiakkaalta pattereiden tarvetta, on hyvää asiakaspalvelua. Mutta perusteeton tyrkyttäminen on kamalaa, niin asiakkalle kuin myyjällekin.
T. myymäläpäällikkö
asiakkaalle jotain kassalla. Esimies oikein vahti tasaisin väliajoin teemmekö lisämyyntiä. Sain kenkää kyseisestä lafkasta ja voin vaan sanoa ettei harmittanut yhtään jälkikäteen katsottuna. Oli niin huono ilmapiiri sen tyrkyttämisen johdosta että. En sopinut kuulemma konseptiinsa ja olen samaa mieltä. Minut erotettiin koeajalla eli en varsinaisesti heille edes töihin ollut edes "päässytkään" :)
mitä sinä sitä panttaat ?
toimarin, joka on puolestaan ihan varma, että "tyrkyttäminen" lisää myyntiä selvästi, kunhan myyjä osaa tarjota sellaista tuotetta, joka selvästi liittyy jollakin tavalla ostettavaan tuotteeseen (kuten juhlasukkahousut pikkumustaan ja patterit taskulamppuun). Niinhän sen pitäisi mennäkin. Mutta on teennäistä ja kiusallista, jos postimerkkien kylkeen kaupitellaan vakuutuksia, kuten Postissa aikoinaan. Tässä on iso ero.
Omassa työpaikassani ei tähän vielä ole onneksi menty, vaikka lisämyynti onkin ollut päivittäinen puheenaihe jo vuoden ajan. Tyrkyttäminen on ihan oikeasti hirveää, ja sillä saa aikaan hyvin minimalistisia myyntituloksia. Kyllä se lisämyynti tulee jostain ihan muualta. Parempia keinoja ovat mm erilaiset käyttöyhteystuotteiden esittelyt ja sopivat satsitarjoukset. Se, että kysyy esim taskulampun ostavalta asiakkaalta pattereiden tarvetta, on hyvää asiakaspalvelua. Mutta perusteeton tyrkyttäminen on kamalaa, niin asiakkalle kuin myyjällekin. T. myymäläpäällikkö
ja kaikki on sitä mieltä että tyrkyttäminen on noloa ja epämielyttävää. ja itse asiassa laskee myyntiä
Miksi kaupat eivät sitä ymmärrä ?
viime talvena d-vitamiineja. tai kysyttiin, että saanko tarpeeksi d-vitamiinia ja d-vitamiinivalmisteita oli muistaakseni tyrkyllä siinä hollilla. Vaikka olin ostamassa ihan muuta lääkettä, mikä ei liittynyt millään tavalla d-vitamiinipuutokseen.
H&M:ssä en ole törmännyt tuputukseen enkä Stokkalla. enkä S-marketissa tai prismassa Melkein joka paikassa muualla.
olen saanut asioida rauhassa ilman tuputusta.
että menisikö sitten salassapitovelvollisuuden rikkomiseksi tai mustamaalaamiseksi jos kaupan nimen kerron huonon asian yhteydessä?
En ikinä kirjoita netissä henkilöistäkään edes etunimellä tai liian kuvaavasti vaan muutan aina esim. omaa perhettäni erilaiseksi tyyliin. jos minulla on 3 lasta kirjoitan 2 yms.
suomalaisessa kirjakaupassa. Mutta jos siellä on tuollaista, en menekään. Kirjat voi tilata netistä.
minulle ei ainakaan koskaan ole tuputettu, vaikka useamman kerran olen siellä vuoden aikana käynyt.
että menisikö sitten salassapitovelvollisuuden rikkomiseksi tai mustamaalaamiseksi jos kaupan nimen kerron huonon asian yhteydessä? En ikinä kirjoita netissä henkilöistäkään edes etunimellä tai liian kuvaavasti vaan muutan aina esim. omaa perhettäni erilaiseksi tyyliin. jos minulla on 3 lasta kirjoitan 2 yms.
ole ihan yleistä kahvipöytäkeskustelua. Kai nyt sellaista saa keskustella? Eri asia jos joku työntekijä paljastaa jotain liikesalaisuuksia.
että menisikö sitten salassapitovelvollisuuden rikkomiseksi tai mustamaalaamiseksi jos kaupan nimen kerron huonon asian yhteydessä?
En ikinä kirjoita netissä henkilöistäkään edes etunimellä tai liian kuvaavasti vaan muutan aina esim. omaa perhettäni erilaiseksi tyyliin. jos minulla on 3 lasta kirjoitan 2 yms.
Facebook on eri asia kun siellä olet nimelläsi.
Lyön vetoa, että ette edes huomaa että teille on lisämyyty, kun se tehdään oikein. Maksatte vain tyytyväisenä, kun kerrankin myyjä osasi asiansa.
Tosiasia on se, että kaupoilla alkaa mennä paskat housuun, kun ihmiset kohta ostavat kaiken paitsi tuoreimmat elintarvikkeet netistä. Tässä lopun edellä yritetään keksiä vielä jotain pelastavaa oljenkortta.
Tällöin ainoa pelastus olisi se, että kaupat panostaisivat todelliseen hyvään palveluun, josta asiakkaat ovat valmiita maksamaan. Tyrkytysmyynnillä loputkin asiakkaat katoavat nettikauppoihin, koska eivät halua kiusata itseään ja myyjää.
on ollut Postissa myös. Eli osta jotain, ja kassalla alkavat tyrkyttämään lehteä ja ties mitä :/.