Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkatkaa, mitä mies tarkoittaa tämmöisellä tekstarilla?

Vierailija
31.01.2011 |

Hei!

Kertokaa, annanko olla vai mitä ihmettä?

Olen tapaillut yhtä ihanaa miestä. Eilen hän tekstaili minulle pariin otteeseen ja kysyin, että "olisko kiva vielä nähdä?". Vastasi: Juu, nähdään varmaankin" ja sit luki vielä "ollaan yhteyksissä".

Tarkoittaako tuo varmaankin, ettei ole varma vai mitä ihmettä? Ja jos, niin miksi sitten laittaa ollaan yhteyksissä.

Mä olen tosi huono näissä miesjutuissa ja siksi tämmöisiä kyselen :DD

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauan viipyy. Neuvoisin myt vaan odottamaan.

Vierailija
22/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä?

Varmaankin ja ollaan yhteyksissä on sellaisia epävarmoja sanoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä muuten olette tavanneet ?

Vierailija
24/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo sitä tarkoittaa. Onko viime tapaamisesta pitkäkin aika?

Vierailija
25/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tavanneet baarissa. Ja nähneet viimeksi eilen :). Mutta siis, koska tämä koulutushässäkkä ja yövuoroviikko oli edessä, niin halusin vain varmistaa, että nähdäänhän vielä.

Mies ei ole varattu, tiedän sen tuttavani kautta. On kehunut miestä luotettavaksi. Ihan helmi siis.

Vierailija
26/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. 20

Vierailija
27/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota epäilen pettämisestä. Tekstailee selvästi jonkun kanssa. Ero kyllä pian varmaan tulossa eli mies siis sitten vapaa. Kerro kiltti, että näittekö eilen illalla n. klo 20 ja onko töissä vantaalla

Vierailija
28/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää.

Vierailija
29/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on oikeasti seuraavat kaksi viikkoa ihan kiinni yövyorojen ja koulutuksen takia eikä pysty sille ajalle sopimaan tapaamisia. Tai sitten haluaa vaan pitää useampaa naista lämpimänä eikä ole kiinnostunut vakavasta suhteesta vaan siitä, että tapaillaan silloin kun huvittaa.

Pitäisin jälkimmäistä todennäköisempänä, koska jos tosissaan haluaisi jotain, sanoisi varmaan suoraan, että seuraavat kaksi viikkoa on ihan täys kaikkea, tavataanko heti niiden jälkeen. Tuollainen "ollaan yhteyksissä" kuulostaa siltä, että ehkä soitellaan, jos jaksetaan. Ja noinhan sanotaan usein myös niille, joiden kanssa ei haluta tavata, mutta ei kehdata ihan suoraankaan sanoa.

Eli sanoisin, että hän varmaan haluaa joskus vielä tavata, mutta ei halua sitoutua ja ajatella jotain vakavaa.

Vierailija
30/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että annat miehen olla se, joka ottaa yhteyttä seuraavan kerran. Viesteistä on vaikea sanoa, mutta minusta hän voi olla hyvinkin kiinnostunut sinusta. MUTTA saat varmuuden asiasta kun et itse ota yhteyttä. Jos hän on kiinnostunut, hän kyllä ottaa sinuun yhteyttä ensimmäisen tilaisuuden tullen.

Vierailija
31/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi antaa vaan ajan kulua? Mut kun kaiken pitäisi tapahtua heti...

Itse käytän tuota ollaan yhteyksissä tai palataan ihan silloin, kun todella haluan olla yhteyksissä ja aijon ollakkin.

Se mikä minua ahdistaa on siis tuo "joo, nähdään varmaannkin". Mutta mitä sitä pohtimaan, pitää antaa ajan kulua.

Vierailija
32/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun on ainakin saatava tietää kaikki ja heti. Muuten en pysty oikein mihinkään keskittymään. Oletko muuten käynyt miehen kotona vai tapaatteko hänen luonaan?

Vierailija
33/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan vaan ajan kulua. Ei kannata hätiköidä. Ehkäpä mies onkin ihan hulluna sinuun mutta on myös ehkä vähän ujo ja ei halunnut että näyttää liian innokkaalta. Siksi tuo "varmaankin"... Mies ei varmaan ajatellut että pikku sanaan niin takerrutaan, ei ne miehet sellasia kelaile ennen viestin lähetystä ;) Mutta syitä voi olla miljoona muutakin joten katso rauhassa miten käy...

Vierailija
34/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jotain merkitystä?

ap

Vierailija
35/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität nyt vaan malttaa mielesi ja odotat sitä miehen yhteydenottoa.

Vierailija
36/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika on pitkä.

Vierailija
37/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieleen tuli heti, että mies on puhunut jonkun naisen kanssa aiheesta (siis ystävän ;) ja nainen on varoittanut olemasta liian innokas ja nyt ies(kin) leikkii hankalaa, vaikka samalla tavalla vain odottaa, että pääsisi ottamaan kontaktia :D

Vierailija
38/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa kuulemma, että ei aleta mitään treffejä sopia. Jos osutaan samaan aikaan baariin, niin nähdään.

Eli sorry ap, ei mies taida olla kovin tosissaan kiinnostunut...

Vierailija
39/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekkin kaverilleen...oli siis ottanut pari bisseä ja puhui ohi suunsa :)...

Mutta tämä yksi "varmaankin" sai minut nyt aivan sekaisin. Olen ihan tulisilla hiilillä täällä. Hittolainen.

Että siinä mielessä voisin uskoa myös tätä, joka oli mieheltään kysynyt asiasta :(. Plääh.

Vierailija
40/53 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekkin kaverilleen...oli siis ottanut pari bisseä ja puhui ohi suunsa :)...

Mutta tämä yksi "varmaankin" sai minut nyt aivan sekaisin. Olen ihan tulisilla hiilillä täällä. Hittolainen.

Että siinä mielessä voisin uskoa myös tätä, joka oli mieheltään kysynyt asiasta :(. Plääh.

Siis mitä tarkoitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi