Tulkatkaa, mitä mies tarkoittaa tämmöisellä tekstarilla?
Hei!
Kertokaa, annanko olla vai mitä ihmettä?
Olen tapaillut yhtä ihanaa miestä. Eilen hän tekstaili minulle pariin otteeseen ja kysyin, että "olisko kiva vielä nähdä?". Vastasi: Juu, nähdään varmaankin" ja sit luki vielä "ollaan yhteyksissä".
Tarkoittaako tuo varmaankin, ettei ole varma vai mitä ihmettä? Ja jos, niin miksi sitten laittaa ollaan yhteyksissä.
Mä olen tosi huono näissä miesjutuissa ja siksi tämmöisiä kyselen :DD
Kommentit (53)
mukaan miehet kyllä osoittavat kiinnostuksensa, eivätkä ala pelata mitään pelejä, jos siis nainen on jo ehtinyt osoittaa oman kiinnostuksensa. Kyllähään mies tässä vaiheessa tietää, että sinua kiinnostaa, kun tapaamisestakin kysyit. Mustakin kuulostaa, että mies ei niin kauhean innoissaan ole, eikä ole ihan varma, että haluaako enää tavata. Jos mies on tällä hetkellä koko elämäsi, niin se voi vaikuttaa käytökseesi ja olet liian ripustautuvaisen oloinen, eihän kukaan halua olla toisen ihmisen ainoa ilo elämässä.
Lupaan sinulle, että en ole ripustautunut häneen. Enkä vielä viikonloppuna ollut hänestä yhtä innoissani kuin nyt.
Mutta ihan niinkuin moneen kertaan olen jo todennut ja joudun toteamaan, aika näyttää. Ei voi muuta.
sehän on päivänselvää. Ja toiseksi, jos ravintolassa on vapaana HELMImies, niin älä usko. Kyllä sen täytyy olla pelkkä lasihelmi. Kyllä joku nainen olisi aidon helmen jo vienyt mennessään.
Miksi naisen pitää vaan odottaa miehen yhteydenottoa ja ei saa näyttää kiinnostustaan?
Musta nää on ihania neuvoja, en olisi uskonut, että näin moni eläytyy mun tuskaani.
Se vain, että epävarmuuteni on tämän seurauksena vain kasvanut, mutta enpähän sitten putoa korkealta, jos miehestä ei kuulu mitään.
Olen kuitenkin näyttänyt kiinnostukseni ja jos se ei riitä, niin sitten en tätä ihanaa miestä varten. Ja jos näin on, niin mies menettää ja paljon ;).
Musta saisi ihanan, mustasukkaisuudesta vapaan, vapautta antavan naisen :)
olenko missannut jonkun deittauskoodiston? Minusta mies ihan selvästi haluaa vielä tavata, eikä ole edes mitenkään epäselvää. Siis mies on itse viestitellyt ja laittaa vielä lopuksi, että ollaan yhteyksissä. Miten sen voi ymmärtää toisin? Jos olisi niin päin, että ap itse olisi viestitellyt ja mies olisi laittanut pelkästään tuon "ollaan yhteyksissä" -viestin, niin sitten voisi olla tulkinnnan varaa, mutta mitä tässä tapauksessa nyt on ihmeellistä?
saamani neuvo vastaavantyyppisessä tekstiviestintulkintakysymyksessä: älä analysoi, älä lue rivien välistä, ei sinne ole mitään piilotettu - ellei heti tule sitä varmaa tunnetta, että tässä on ihan varmasti jotain pielessä. Jos on epäselvää, kannattaa ihan suoraan kysyä.
Tuo "varmaankin" voi viitata myös siihen, että kirjoittaja ei ole varma vastaanottajan ajatuksista.
Kannattaa ehkä vielä olla vuosikymmen yksin ja opetella miten aikuiset toimivat.
opiskelemassa kaukana kotikaupungistani ja seurustelin yhden kundin kanssa, tai siis oltiin tapailtu jonkin verran ja jo sillä tasolla että seurusteltiin, ainakin mun mielestä. Koska saattoi mennä viikkoja ettei nähty niin kerran puhelimessa sanoin hänelle tyyliin:" No ehkä me joskus vielä nähdään." Tyyppi otti sen hyvästinä ja jo samana iltana oli uusi kierrossa lähibaarissa...
Oma lausahdukseni oli ihan täysin epävarmuuden sanelema (en ollut varma toisen tunteista enkä kyllä omistanikaan...) eikä siis merkki siitä, että olisin ollut jättämässä.
Luulen, että haluaa tavata ja soittaa piankin.
Voih ja oih. Mies ottikin sitten eilen yhteyttä ja puhuttiin pitkään :). Vaikuttaa tosi innostuneelta. Kiitos kaikille vastanneille. Tuo epävarmuuskin teki hyvää, onnentunne yhteydenotosta oli mieletön.
Olen aivan innoissani tästä miehestä. Iiiks, maltan tuskin odottaa, mitä elämä tuo tullessaan :)
ja pe ja ma koulutuksessa. Itselläni on siis lapsia enkä heitä vielä mieheen tutustuta. Mutta seuraavana vapaana viikonloppuna näemme :DD.
Olen siis aivan pilvissä. Pitäisi nyt vähän rauhoittua, ehkä.
Työkaveri (jolle en puhu asioitani) tuli toteamaan minulle, että "olen jotenkin niin erinäköinen, pirteämpi". Ihastuminen on ihanaa.
No, hehkutus sikseen :).
Ihan teini ap
Siis puhui mulle, että oli jutellut kaverinsa kanssa, että oli tavannut mut :)
Mä olen sekava ja siksi tämä sekava ulosanti. Ja ihan teinin tasolla. Ihastuminen on kamalaa. Mutta mä NIIN harvoin ihastun kehenkään ja muutenkin olen elänyt pitkään yksin...