Olen _todella_ kyrpiintynyt lapseni erään kaverin äitiin!!!!!!
En nyt jaksa tässä sen kummemmin purkaa mutta kys täti ei tunnu millään muotoa tajuavan että meillä on perheessä toinenkin lapsi ja esikoisemme, lapsensa luokkatoveri siis, on myös hänen kanssaan parina päivänä viikossa koulun jälkeen.
Ja ihan omasta tahdostaan, pääsevät silloin samaan aikaan koulusta, tulevat kotiin, nauttivat rauhasta ja välipalasta, tekevät läksyt ja leikkivät.
Se on asia joka ei mene kys naisen jakeluun, pitäiis sumplia ja olla hänen lapsensa kanssa tuon esikoisemme.
Vituttaa niin lujaa että oksennus tulee suuhun kun puhunkin hänen kanssaan..
Kommentit (12)
paitsi, että tuo naikkonen lähettää oman 4 vuotta nuoremman lapsensa isosiskon mukaan "leikkimään".
paitsi, että tuo naikkonen lähettää oman 4 vuotta nuoremman lapsensa isosiskon mukaan "leikkimään".
Olenko ainoa, joka ei ymmärrä ollenkaan mikä ongelma?
Jos oikein ymmärsin? Eli ko. nainen haluaa, että lapsesi pitää seuraa hänen lapselleen. Sen sijaan te haluatte, että lapsenne on välillä kotonaan ja pitää seuraa omalle sisarukselleen(kin).
tiedän vastaavan ja todella ärsyttävää...kyllä 2pvää vkossa jo paljon...
[iEt ole... en mäkään ymmärrä!!]
Olenko ainoa, joka ei ymmärrä ollenkaan mikä ongelma?
En jaksa nähhä vaivaa, selvittää mikä tämän viestin sisältö on.
nyt ehkä kuvittelen saaneeni ap:n ajatuksesta kiinni. Väkisinkin silti tulee mieleen, että hän on se tämän riidan heikompi lenkki, jos ilmaisu on tätä luokkaa. Eihän se kaverin äiti voi tajuta, mitä te haluatte, jos et sitä tämän selkeämmin saa ilmaistua
ja painotan/tarkennan, että se on myös kummankin lapsemme oma tahto!
Lisäksi sama täti rupesi rutisemaan siitä etten anna 3-4 lapsen tulla meille touhuamaan koulupäivän jälkeen, sanoin etten halua ottaa vastuulleni niin montaa suht pientä lasta ilman että olen itse paikalla.
Hän vastasi että "no sehän on ihan tavallinen tapa toimia".
No eipä ole meillä.
Ylipäätään tuo hänen sätkätyksensä sen päälle mitä olen sanonut meidän toimintatavoistamme/säännöistämme, se on todella inhottavaa ja epämiellyttävää!!
ap
lapsesi eivät tunnu pitävän kaveristaan ja jos vanhemmillakin on ihan erilaiset tavat toimia.
etköhän sinä itse päätä kuka, kuinka monta lasta ja milloin saa tulla kylään.
Onko kyseessä äiti, joka haluaa omansa lapsensa kaverin luokse, mutta ei ota itse lastasi kaverikylään.
Mä en ymmärrä mitä sä puhut!
Ei siis selviä mikä sua siinä naisessa ottaa päähän.