Kun annat lapsesi maistella alkoholia kotona niin
totutat hänen aivonsa alkoholiin!
Joku nuori koittaa vaikka 5 kertaa tupakkaa, eikä ala polttamaan.
Toinen maistaa kerran ja se on menoa.
Joku nuori koittaa huumeita ja se jää siihen,
toisesta taas tulee riippuvainen ja narkkari.
Kaverin vanhemmat antoi meille aina maistiaisia kun olin heillä. Kotona en saanut.
Tässä minä kirjoitan mutta kaveri on jo kuollut.
Ei lasta tarvitse opettaa kotona kohtuukäyttäjäksi.
Jokaisen aivot reagoivat erilailla päihteisiin.
Etukäteen ei voi riittää kuka jää koukkuun.
Jos annat lapsellesi joskus vaikka viiniä niin antaisitko myös tupakan tai jointin (meniköhän oikein)?
Kommentit (25)
Luuleeko joku ettei se alkoholi muuta sitä kehitystä? Mielihyväkeskus toimii ihan uudella tavalla kun on saanut mitä tahansa päihdettä.
Siihen riittää ihan lasillinen harvakseltaankin.
olen 22v kokeillut itse tupakkaa alkoholia ja lieviä huumeita. Minulla itsellä kaksi lasta enkä todellankaan aijo antaa kokeilla mitään kotona alle 18. hyvät AIKUISET IHMISET kuinka voitte antaa lastenne alaikäisenä kokeilla kotona alkoholia tai muita päihteitä!!?johan jo lakikin sanoo että se on kiellettyä alle 18 ja mitä tämä lapsi ajattelee jos isä ja äitikin rikkovat lakia?..tiedän pieni rikkomus mutta silti, eivät teidän nuoret lapset tyhmiä ole.
antaa maistella. Itse maistoin ekaa kertaa, ja samalla vedin ekat kännit, 16-vuotiaana. Kumma etten jäänyt esim. auton alle, olin tosi sekaisin.
lakia tarvitse noudattaa. Sama kai koskee tupakkaa ja huumeitakin, vai??
Alaikäiselle ei saa antaa alkoa! Laki kieltää sen.
Joku saa kotoa ja hänestä tulee alkkis. Jostain toisesta taas ei tule. Ei meillä kellään ole kristallipalloa joka kertoo tulevan. Aivosoluja tuhoutuu kun juo alkoholia. Miksi kukaan haluisi sitä lapselleen?