Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BMI 29 ja juoksen 5km lenkkejä

Vierailija
29.01.2011 |

Mielipiteitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut kävelijä ja pyöräilijä, ja lasten jälkeen (4kpl) mun BMI on ollut välillä 24-29 eli reilun 10kg heitolla. Viime vuonna aloitin spinningin ja syksyllä huomasin että parin kolmen kerran harjoittelun jälkeen onnistui 5km juoksu. Kipeäksi tuli hartiat/lapojen väli ja lonkan koukistajat, polvet eivät vaivanneet mitkä ovat joskus helposti nuorena ja hoikkana kiusanneet. 5km ei ole paljon, mutta kohtuullisen kylmiltään se ylipainoiselle oli musta hyvin. Innostaa itseään satsaamaan juoksuun kun liukkaat häipyy ja pääsee lenkkareilla lenkille, sitä varten en talvijuoksukenkiä osta.

Ja vaikka toki mielelläni painoa pudottaisin en ensisijaisesti ajattele tekeväni sitä liikunnalla vaan syömisellä. Oon vaan itse aika tyytyväinen omaan ylipainoiseen kuntooni :)

Vierailija
2/9 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa enemmän kuin läski ja juokseminen kasvattaa lihaksia, olet siis lihaksikas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat ovat muotoutuneet spinningin myötä, muuten ei lihaskunto ole hyvä.

Vierailija
4/9 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä niinkun peukku ylös vai säälittävä pullukka lenkkipolulla?

Vierailija
5/9 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelinkin kohta lähtee. tai no, en juokse vaan hölkkään. ja mitat 153/67kg..

Vierailija
6/9 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö jalat hyvin?

Itsellä BMI 31 ja laihtunut 10 kiloa. Yritän vielä hetken laihdutella ennen kuin lisään juoksua ohjelmaan. Pelkään, että jalat ei kestä. Mitään ongelmaa ei ole tiedossa ja ikää 34, mutta jotenkin penikkatauti tai muut ongelmat pelottaa, kun painoa on tän verran paljon.

Vierailija
7/9 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauvakävelen pitkiä, 10km lenkkejä, mutta juosta en pysty.

Vierailija
8/9 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sehan on ihan loistohomma jos ylipainosta huolimatta pystyt ja haluat juosta :)

Toinen mielipide on se, etta jos haluaisit bmi:n olevan pienempi, vaihda ne vitosen juoksut kympin kavelyiksi.

Vierailija
9/9 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juoksin juuri vuoden tauon jälkeen 5km. Ilahduin kovasti kun jaksoin sen niin hyvin! Parit raskausvuodet takana ja liikuntakiellot sun muut. Tarkoitus päästä kevääksi 10km kuntoon. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme