Paljonko käytät asusteita?
Lähinnä siis mietin kaulassa huivien ja korujen käyttöä. Kuuluuko sinusta melkein asuun kuin asuun huivi tai koru, vai oletko yleensä tyytyväisempi koruttomaan ilmeeseen?
Kommentit (4)
Huiveja käytän vähemmän, mutta joidenkin peruspaitojen kanssa piristää kivasti.
Kaulakoruja ja korvikia käytän lähes aina, tuo mukavasti ilmettä asuun. Etenkin ilman korviksia on alaston olo, mutta niin se taitaa kyllä olla ilman jonkinlaista kaulakoruakin.
Mielestäni jokainen asu kaipaa pienen asusteen, mutta vain pienen. Yksinkertainen on kaunista, ei sen tartte olla välttämättä muuta kuin kaunis kello, käsilakku, pienet korvikset tai rannekoru tms. :)
Mainittakoon vielä, että mulla on aika tavis tyyli, olen aika mutkaton, mukavuudenhaluinen ja laiska pukeutuja. :)
sormuksia enemmän kuin kaulakoruja, mutta niitäkin sillointällöin. Huiveja käytän paljon kesäisin. Talvella tuntuu riittävän se villahuivi, joka on monta keirrosta kaulan ympärillä ulkona :)
Kesällä vaihtelen myös laukkuja enemmän kuin talvella.
Korullinen tai koruton - kunhan ihminen on kotonaan oman tyylinsä kanssa niin hyvä. Silloin ei välttämättä edes huomaa yksityiskohtia, vaan vain hyvän kokonaisuuden.
helminauhoja haluaisin tottua käyttämään. Rannekoruja olen käyttänyt nuoresta asti.
Eri tyylisiä, nahkanarussa roikkuvasta kivestä helmiin.
Huiveja käytin työelämässä hyvin usein, mutta en ole ollut töissä 9:ään vuoteen...