Helpot, edulliset ja herkulliset lauantairuokareseptit pinoon!
Olen kohta suuntaamassa kauppaan, ja pää lyö tyhjää: Mitä tekisin ruoaksi? Tilin saldo näyttää huonolta, mutta haluaisin silti tehdä jotain hyvää ja ravitsevaa ruokaa, mikä olisi myös helppo tehdä. Ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä!
...ja siis vinkkejä muustakin kuin perusmakaronilaatikoista ja nakkikastikkeista; tällaisista ketjuista olen muutaman kerran bongannut hyviä ohjeita, mutta nyt haluaisin kokeilla jotain uutta!
Kommentit (3)
"dippikanaa" kuten meidän lapset sanoo. Eli grillattua kanaa esim siipipalat tai kokonainen broileri, tai ihan vaan koivetkin käy. Dippiä (bbq, joku salsa tms maun mukaan tai lapset tykkää dipata pelkkää ketsuppiakin). Kaveriksi runsas kasvissalaatti. NAM!
jauhelihaa ja sit sellasta santa marian maustesekoitusta lihapullile/pihveille (niitä on muutama erilainen) ja teet sit pullia/pihvejä. Tulee tosi hyviä, tarjoat perunamuusia ja salaattia kaverina. (saattaa olla ihan pienten makuun liian mausteisia.)
Uudessa yhteishyvän ruokaliitteessä oli liharuukku ohje, itse teen sitä tänään, vaihdan vaan naudanlihan possuun ni tulee aika edulliseks. :)
mutta kohta syömme meidän helppoa ja edullista ruokaa:
- broilerin koipireisiä (nahat irroitettu, kuorrutettu mauste-korppujauhoseoksella)
- riisi-ohrasekoitusta
- omena-currykastiketta
- keitettyjä vihreitä papuja