Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka use in miehesi vonkaa? Ikä?

Vierailija
29.01.2011 |

37v, vonkaa ihan max. kerran viikossa. Vielä pari kesää sitten vonkasi useammin, joskus saattoi mennä kolmekin iltaa putkeen, että tuli oltua silleen. Nyt ei kykene enää kuin kerran, sitten on taas oltava taukoa. Onko se a) vanha, b) stressaantunut (ainakin tätä tiedän sen olevan) vai c) kyllästynyt samaan naamaan, olemme olleet 13 vuotta kimpassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 35v

Ei tässä ite kerkiä kuin korkeintaan hoitamaan "aviolliset velvollisuudet"...

Vierailija
22/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomata, etten ole sentään ainoa, jonka mies ei todellakaan vonkaa... Ikää tuolla 45, mä olen alle 30, mutta eipä paljon herraa kiinnosta... Mä aina välillä vonkailen, mutta kun pakit tulee aina, niin en viitti itekään olla vailla enää :(

En haluais ajatella, että ei enää tämä naama kiinnosta, yhdessä ollaan oltu alle 2 vuotta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se joka saa pyytää ja joskus tulee pakit :/ Haluaisin joka päivä, mutta miehelle 26v riittää suunnilleen joka toinen päivä..

Vierailija
24/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen sijaan ehdottelen kerran pari viikossa. Noin joka kolmannella vonkauksellani saan tuloksia aikaiseksi. Tympii, että ollaan haluiltamme näin erilaisia. Muuten on kyllä paras mies maailmassa!

Vierailija
25/25 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi