Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kiva kun elämä on ohi alle 3-kymppisenä!

Vierailija
28.01.2011 |

nimim.kuolemaa odottaessa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLA on oikeasti elämä ohi, mutta harvalla muulla.

Vierailija
2/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan halua, että vituttaa, kun tajuan viimeisen hetken olevan kyseessä. Sen mukaan on elettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä vuonna tulee 25 täyteen, vuoden päästä valmistun ja sit pitäis se viimenen mukulakin tehdä. Mitä sit? Töitä 50v? ei kiitos.

Vierailija
4/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme pientä lasta,ei työpaikkaa odottamassa,jätin mieheni viime syksynä,ensi vuonna täytän 30...mikään ei ole huonosti,on vaan niiiin tylsää ja merkityksetöntä

ap

Vierailija
5/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme pientä lasta,ei työpaikkaa odottamassa,jätin mieheni viime syksynä,ensi vuonna täytän 30...mikään ei ole huonosti,on vaan niiiin tylsää ja merkityksetöntä

ap

No ensi viikolla keksit jotain kivaa sisältöä elämään ja yhtäkkiä sun elämä ei olekaan ohi. Ehkä mun pitäisi ladella tähän minun elämän faktat jolloin tajuaisit ettei sun elämässä ole mitään suurempaa vikaa ja kaikki on vielä avoinna.

Vierailija
6/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen tarvitsee aikuista seuraa!

Itse kasvoin aikuiseksi lähihoitajakoulussa juurikin about 30-vuotiaana.

Sillä alalla on ainakin töitä ja kaupan päälle saa kasvun ihmisenä.

Vierailija
8/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parikymppisenä alakuloa, sellaseksi lääkäri se määritteli.

Meni ohi aikanaan. Kävin vähän juttelemassa niitä näitä asiantuntijan kanssa ja niihin pahoihin päiviin on nyt 10 vuotta myöhemmin levollista matkustaa, minulla on niin paljon kaikkea hyvää ja kaunista sen jälkeen saatuna!

Elämä on joskus taistelua. Yksinäistä vääntämistä.

Mutta sinun elämässä on vuosikymmeniä edessä ja nämä ajat kun sinulla menee huonesti vaan täyttää onnenmaljat, ne pursuaa joskus yli!

Mene eteenpäin, älä vaadi liikoja itseltäsi. Parane rauhassa.

Sinulla saa olla kaikki ne tunteet joita ihmisillä on.

Kannattaa sallia itselleen paha olo ja muistaa että lapsillakin ne on.

Oma äiti erotessaan 22 vuotta sitten ei huomannut minun tarvetta suruun, silloin oli vaan huonosti käyttäytyä häirikkölapsi. :(

Vierailija
9/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa kiva kun tietää mitä tää on:lasten hoitoa,työssä käyntiä seuraavat 20v kunnes lapset lentää pesästä..ja sitte työssä käyntiä ja illat tyhjässä asunnossa,luultavasti äiti silloin jo kuollut,ystäviä ei nytkään ole kun pari..miestä tuskin tulee,kun tuskin kukaan huolii.Siinä se sitten olikin.Aika surullinen tulevaisuus.

ap

Vierailija
10/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hänen kanssaan vielä jonkin aikaa kotona,kelapummina

ap

Vierailija
11/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa kiva kun tietää mitä tää on:lasten hoitoa,työssä käyntiä seuraavat 20v kunnes lapset lentää pesästä..ja sitte työssä käyntiä ja illat tyhjässä asunnossa,luultavasti äiti silloin jo kuollut,ystäviä ei nytkään ole kun pari..miestä tuskin tulee,kun tuskin kukaan huolii.Siinä se sitten olikin.Aika surullinen tulevaisuus.

ap

ja uusi työpaikka ja kaikki voi olla oikein mainiosti :). Tärkeintä on kai lähteä liikkeelle. Aloittaa jotain pientä uutta. Pienikin ohjausliike tekee ison eron pitkällä aikavälillä.

Vierailija
12/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa kiva kun tietää mitä tää on:lasten hoitoa,työssä käyntiä seuraavat 20v kunnes lapset lentää pesästä..ja sitte työssä käyntiä ja illat tyhjässä asunnossa,luultavasti äiti silloin jo kuollut,ystäviä ei nytkään ole kun pari..miestä tuskin tulee,kun tuskin kukaan huolii.Siinä se sitten olikin.Aika surullinen tulevaisuus. ap

Eli miehen haluat!? No siihen on helppo ratkaisu, joka varmasti toimii! Laitat nettiin ilmoituksen tai vastaan muiden ilmoituksiin ja rakastut! Se on siinä!

Vierailija
13/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kotona,kun mihinkään en pääse kun ex ei ota lapsia,ainakaan vielä ole ottanut,olen ruma,lihava ja en ole edes hauska tai iloinen.Tosin nyt mitään ukkoa kaipaakkaan,mutta...

ap

Vierailija
14/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on just hyvä puoli siinä, että ovat yh-isiä, että he ovat olleet parempia vanhempia kuin lasten äiti tai voi tietenkin olla, että lasten äiti on kuollut, mutta yh-isät kaipaisivat juuri sinua.Sinun on vaan löydettävä tie jonkun kivan luokse!

Älä vaivu synkkyyteen ap.,lapsesi kasvavat nopeasti.

Tosin näin jälkikäteen ajatellen kehottaisin sinua keskittymään juurikin siihen, että rakastat itseäsi, lapsiasi ja sitten kun tuo asia on kunnossa, alat vasta etsiä uutta miestä?

Vierailija
15/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikein kiva mies :). Ja se nainen on todella, todella ruma.

Vierailija
16/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua ahdistaa vaan niiiin pirusti..ymmärrän hyvin itsemurhan tekijöitä

ap

Vierailija
17/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että välttämättä kolmen pienen lapsen taloon ei ihan kuka tahansa mies uskallla. Mutta: olet nuori vielä, voit hoikistua, lapset kasvavat, jolloin sinulla on mahdollisuus tod.näk. parisuhteeseen jne.

Tsemppiä! Olet terve fyysisesti!

Olet saanut kolme lasta. Minä en tule koskaan saamaan niin montaa :/

Vierailija
18/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa lapsesi hoitoon joskus, jos tarvetta, jos asut Pirkanmaan alueella ja voit itse tuoda lapset meille?

Vierailija
19/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkinen puoli tässä mättää :) toki olen iloinen lapsista,eipä siinä mitään.

Vierailija
20/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tuntia nukuttua.Hyvää yötä kaikille ihanille ihmisille!

ap