Tekeekö muiden miehet katoamistemppuja?
Eli lähdetään ryyppäämään eikä tulla takaisin kun on sovittu. Ottaa niin päähän, että tekis mieli ottaa ero.
Kommentit (38)
en hyväksy sellaista. Pitäisi sellaisen puhuttelun, että ei uskaltaisi moista tehdä toiste.
kaikki ukot ei välttämättä muuta tapojaan vaikka pitäisit 5 puhuttelua. Ystävällä oli sellainen mies että saattoi hävitä viikoksi reissuilleen, ystävä yritti puhua asiasta mutta ei se mies mitään uskonut. Häipyi entistä useammin. Ystäväni ollessa raskaanakin, lähti reissuilleen. Esim. 3vk ennen laskettua aikaa oli 9 pv hukassa. Ystävä soitti kavereille, miehen vanhemmille että onko miestä näkynyt. Yleensä joku aina sanoi että oli se tässä pari tuntia sitten tai eilen, mutta koskaan mies ei suostunut tulemaan puhelimeen.
Itse pitkään yritin puhua kaverille että jätä se, lapsi oli 2-vuotias ennenku kaveri uskoi ja jätti miehen.
Myöhemmin olen saanut tietää, että kaiken näköistä oli kuvioissa, huumeita, rikoksia jne...
Alkoi jopa itkemään ja vakuutti, että voi luottaa tästä lähtien. Haluan uskoa, koska rakastan niin älyttömästi, että olen valmis uskomaan. Ei ehkä unelmien prinssi-käytöstä, mutta vielä olen valmis antamaan anteeksi.
ap
Olin pari vuotta sitten kuukauden mittaisella reppureissulla, miehen ollessa kotona hoitamassa lasta. Pari päivää ennen kotoa lähtemistä alkoi kuitenkin se kodin minimaalisiin ympyröihin palaaminen ahdistaa ihan niin että fyysisestikin oli paha olo kun sitä ajatteli; vaikea hengittää yms. Venytin matkaani sitten yhdeksään kuukauteen pikkuhiljaa itsekään miettimättä kestoa. Ilmoittelin välillä olevani hengissä mutta aika vähän tuli pidettyä yhteyttä, koska kyllähän tuollainen temppu samalla hävetti.
Suomeen palatessa oli kyllä eropaperit odottamassa mutta enpä hirveästi kadu.
Enää ei kiinnosta. Aina vannoi ja valehteli lähtevänsä jonnekin muualle tai ettei aio ryypätä ym. Saattoi menää useita päiviäkin. Juoppo sika.
Tai ei oikeastaan ole koskaan "kadonnut" mutta on lähtenyt sovitusti reissulleen ja tullut vasta päivää myöhemmin kuin piti. Pari kertaa. Sitten totesin, että tällaista isää ei meidän lapset tarvitse, muutat pois tai lopetat juomisen. Lopetti juomisen.
Jos tekisi katoamistempun, ero. Ei minullakaan ole oikeutta noin vain kadota ja jättää lapsiani.
Aina on päällimmäisenä vastuu ja huoli lapsista. Mies on huoleton kuin taivaan lintu. Siis ei munkaan mies ryyppäämään lähtenyt, vaan syömään työkaverin kanssa, mutta nyt ei vastata enää puhemelimeen. En tiedä jaksanko katsella enää.
ap
Onneksi. En tiedä mitä tekisin jos tekisi. Nyt ainakin sanon että ottaisin eron, koska en voisi luottaa eikä tuo käytös näytä siltä että mies arvostaisi puolisoaan, ja luottamus sekä puolison arvostaminen ovat kaiken a & o. En tiedä millä mies voisi paikata jos niitä ei olisi...
Aina on päällimmäisenä vastuu ja huoli lapsista. Mies on huoleton kuin taivaan lintu. Siis ei munkaan mies ryyppäämään lähtenyt, vaan syömään työkaverin kanssa, mutta nyt ei vastata enää puhemelimeen. En tiedä jaksanko katsella enää.
ap
että "lähdetään ryyppäämään" jne. Halusitko vain juoppojen vaimoja/exiä tänne kertomaan tilanteistaan ja itse olet vihainen, kun mies meni ihan syömään...
Niin siis tosiaan jätin hänen hyvin pikaisesti, ei tulisi mieleenikään olla/jatkaa tuollaisen kanssa.
ap
että "lähdetään ryyppäämään" jne. Halusitko vain juoppojen vaimoja/exiä tänne kertomaan tilanteistaan ja itse olet vihainen, kun mies meni ihan syömään...
Kun vielä vastasi puhelimeen oli ihan humalassa ja enää ei edes vastaa. Ryyppäämistä se minun mielestäni on eikä syömistä.
ap
en hyväksy sellaista. Pitäisi sellaisen puhuttelun, että ei uskaltaisi moista tehdä toiste.
hakkasi minua, jos vastustin, en uskaltanut siten.
Aikani kestin, mutta erosin. Harmi, että vanhemmat lapset joutuivat kärsimään silloin, kun vielä uskoin että mies voisi muuttua.
Yleensä melkein tiedän, mistö hänet löytää (mökiltä), mutta pari kertaa on mennyt aivan muualle.
Raivoissani olen toki ollut mutta en jaksa montaa päivää moista murehtia. Kotiin hän tulee joka tapauksessa. Tai on ainakin toistaiseksi tullut.
alotukses suoraan,että lähti ryyppäämään? Enpä tähän suolla sitten kommenttia enenpää!
alotukses suoraan,että lähti ryyppäämään? Enpä tähän suolla sitten kommenttia enenpää!
luki, että ap:n mies lähtee ryyppäämään.
Ja kauaa en katselisi jos tekisi.
Mikä hemmetin oikeus niillä miehillä on muka lähteä ryyppyreissuille ja kadota päiviksi?
Onneksi otin ulkomaalaisen miehen, joka täyttää oman vastuunsa perheestä.
kaverilleen yöksi, nukkui siellä eikä vastannut kännykkäänsä. Olin huolesta sairas ja ihan raivona kun se kotiutui iltapäivällä.
Ja ei, se ei ollut missään vieraissa naisissa.
Oppi kerrasta, ei se kyllä juuri koskaan ryyppääkään.