Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin näyttää "vanhemmalta".. ongelma tämäkin..

Vierailija
28.01.2011 |

Yleensä kaikki itkee että pitäs näyttää nuoremmalta ja plaa plaa.....

Minulla ongelma on toisinpäin..olen mielestäni aivan liian nuoren näköinen ikäisekseni. Eikä se ole mukavaa.

Olen 36v ja haluaisin myös näyttää siltä. Joo pitäs varmaan pätkästä pitkät hiukseni...mm..mitähän muuta että saisi itseensä sellaista "arvokkuutta"...???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama ongelma, oon 30-vuotias ja mua pidetään ihan teininä. Se vituttaa.

Vierailija
2/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos joku muukin kärsii samasta robleemasta. Joo, paljon varmaan pukeutuminen vaikutta, mutten missään nimessä haluais näyttää myöskään miltään "tädiltä". Ja tähän olen koittanut kiinnittää huomiota..pukeutumiseen siis.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin minäkin tietää..

Jotain voi tietysti tehdä, jättää teinivaatteet kaappiin ja leikata se tukka vähän "vanhemmaksi". Matala puheääni tuo arvokkuutta.

Mutta koko persoonaansa ei kannata ruveta muuttamaan.

Vierailija
4/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama "ongelma". Olen 30 ja minua luullaan ihan liian usein nippa nappa kakskymppiseksi. Olen valtion virkamies, joten se kyllä karsii vakuuttavuuttani asiakkaiden silmissä. Hiuksiani en kuitenkaan halua leikata lyhyiksi ja pukeutumiseenikaan en hirvittävästi voi vaikuttaa normaaleissa asiakastilanteissa, vaatetus kun on käytännön syistä vaelluskengät ja turvaliivi. Olen tullut siihen lopputulokseen, että luulkoot nuoremmaksi, puheella ja käytökselläni olen ainakin toistaiseksi saanut vakuutettua asikkaani pätevyydestäni.

Vierailija
5/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 33, ja en todella halua näyttää vanhemmalta, saati ees ikäiseltäni. Käytänkin melko teinivaatteita jopa töissä. Silti, tiedän paikkani, ja osaamiseni, ja olen itsevarma, ja vakuuttava. En esitä mitään, vaan olen oma itseni, joka saattaa hihittää jos hihityttää. Mutta tarpeen tullen osaan esiintyä hyvinkin arvokkaasti ja "pelottavasti".

Kun aloitin 18v alani työt, niin näytin todellakin ikäiseltäni tai nuoremaltakin, ja yritin peitellä nuorta ikääni pukeutumalla jakkupukuihin jne. Oli typerää sekin.

Jos välttis haluat näyttää vanhemmalta, leikkauta hiukset lyhyehköiksi, hanki vakuuttavat silmälasit ja pukeudu tanttatyyliin.

Mutta kyllä se henkinen ikä ja käytös, itsevarmuus, jne, ratkaisee enemmän kuin vaatetus.

Vierailija
6/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitenkäs sitten muu nonverbaali viestintä ja olemus: hyvä ryhti ja seistessä vakaa tasapaino, hieman hitaampi puhe, matalampi ja rauhallisempi ääni. Älä katsoa killitä suurin silmin ja kuuliaisen näköisenä, vaan kuunnellessakin koita saada auktoriteettiä olemukseen. Älä näpertele, hypistele tai kiemurtele (äläkä jauha purkkaa).

Epävarmus olemuksessa luo lapsekkaan ja kokemattoman vaikutelman!

Vierailija
7/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-vuotias, jolta kysyttiin juuri paperit Alkossa. Aiemmin se nolotti, mutta kyllä tässä iässä se jo imartelee. On mulla silmänympärysrypytkin! Olen myös korkeastikoulutettu, kuten joku aiemmista. Lapsiakin on kaksi. Olen kokeillut myös lyhyttä tukkaa, mutta koska pitkä sopii minulle paremmin, niin kasvatan taas pidemmäksi. Ihanaa olla säilynyt hyvin, aion nauttia nuoresta ja kauniista ulkomuodostani häpeilemättä.

Vierailija
8/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 30 vuotias ja en usko että Kukaan usko minun olevan yli 25-vuotias. Minulla myös pitkä tukka, mutta vaikka 10 vuotta sitten oli lyhyt en todellakaan näyttänyt vanhemmalta. Työelämässä koen asiasta jopa "ikärasismia" sillä joudun todella pitämään puoliani ja perustelemaan asioita, vain sen takia että näytän niin nuorelta. En kyllä viitsi kuuluttaa puolituntemattomille ihmisille heti kättelyssä oikeaa ikääni, jotta minut voisi ottaa enemmin tosissaan.

Toisaalta, katsoessani äitiäni joka jää tänä vuonna eläkkeelle. En voi muuta sanoa kun wow! Kukaan ei myöskään uskoisi äitini olevan pian 65-vuotias. Kaikilla asioilla on puolensa..

Vierailija
9/10 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tajua, mistä kohtaa näytän nuoremmalta. Minulla on tummat, lyhyet hiukset (siis mulla on polkkakampaus), ja ei mun kasvot kyl nyt niin pyöreät oo, ja oon n. 168 cm pitkä, normaalipainone. Ja pukeudun ihan asiallisesti. Ehkä, jos käyttäsin laseja, tummia ja murrettuja värejä, niin ehkä se vakavoittaisi olemusta. Ja meikkaisin kulmat ja laittaisin ihan aavistuksen mustaa ripsiväriä ja hieman varjostuspuuteria poskiluun kohalle. Noh, en tiedä, mutta kai sitä voi aina kokeilla...mielestäni näytän kyllä ihan ikäiseltäni tietyntyyppisissä vaatteissa, mutta ehkä ihmiset eivät vain osaa arvioida ikääni kovin tarkkaan.

Vierailija
10/10 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voihan sitä ilman lasejakin näyttää vanhemmalta...panostaa sillon vaa enempi hiuksiin ja niihin kulmiin, eikä mitää teinimeikkejä laita naamaa. Ja pukeutuu sillee hienosti. Kaippa sitä tuollakin konstilla onnistuu saamaa itestää vanhemman olosen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi