Pieni- ja rumarintaisten naisten seksielämä?
Tai lähinnä onko sitä?
Varmasti muitakin naisia on samassa tilanteessa.
Viiden imetyksen jälkeen sain rintojen tilalle kansallispuvun taskut ts. todella rumat, roikkuvat ja pienet rinnat. Olen muuten siro, hoikka, kauniskin, on sanottu, mutta nämä rinnat.
En olisi kuvitellut, että muuten normaalilla järjellä varustettuna saisin näin ison ongelman itselleni tästä.
En halua mieheni näkevän, en koskevan, en yhtään. Kaipaisin kyllä seksiä, kosketusta, mutta en vain kehtaa enkä pysty.
Pilkkopimeässä ja paita päällä, tosi hauskaa...
Naiset, mitä te tekisitte? Kauniit rintaliivit... tai jotain? Muuten inhoamani silikonit..? Kohta taitaa olla entinen mies, niin fiksu ja ymmärtäväinen kun muuten onkin.
Ja asiaa ei tietenkään yhtään auta, että esim. täällä (ja joka puolella) hehkutetaan, kuinka isot rinnat ovat ainoat oikeat...
Kommentit (31)
On naisia, jotka eivät ole olleet ikinä tyytyväisiä rintoihinsa, ei ennen lapsiakaan. Joillekin "maltilliset" B-C-kupit voi olla liian pienet. Mikä sinä olet sanomaan, että D-kuppi ei olisi maltillinen? Onhan niitä E tai FF-kuppisia naturaalejakin...
Asia erikseen ovat Pamelat ym. Mutta oman itsensä takia laitetut maltilliset silikonit..
Jos ongelma kerran on henkilökohtainen, on mielestäni ihan turha tulla täältä kyselemään, että mitä pitäisi tehdä. Pahoittaa vaan turhaan mielensä sekä "ei ne riipparit mitään haittaa"-kommenteista että terhakoiden tissien ylistyksestä.
Minä päätin leikkauttaa rintani. Päätös on aivan oma. Rinnat ovat aina olleet aivan no1 omassa seksuaalisessa identiteetissäni. Kun ne rupsahtivat entisestä uhkeudesta mitättömiksi nahkoiksi, päätin toimia heti. Silikonit ovat kuitenkin se toiseksi paras vaihtoehto luomujen jälkeen. Minä haluan olla vielä nainen naisen vartalossa enkä mikään mummo, jolta valitettavasti alasti rintoineni näytin. Muuten olen elänyt terveellisesti ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
Kuten sanoin, en etsi ymmärrystä täältä. Kerron vain miten minä tein.
N35
Jos ongelma kerran on henkilökohtainen, on mielestäni ihan turha tulla täältä kyselemään, että mitä pitäisi tehdä. -- Silikonit ovat kuitenkin se toiseksi paras vaihtoehto luomujen jälkeen. Minä haluan olla vielä nainen naisen vartalossa enkä mikään mummo, jolta valitettavasti alasti rintoineni näytin.
Eli jos rinnat häiritsevät kohtuuttomasti omaa minäkuvaa, ne kannattaa korjauttaa. Jopa julkisella puolella korjataan (halvalla), jos psyykinen kärsimys on riittävän suurta. Kai sen joku psykologi arvioi?
Mutta palstalla kyselystä olen eri mieltä. Vaikka kommentteja tulee puoleen ja toiseen, tulee myös rohkaisua, kuten oma viestisi. Se kai ei ole kenellekään epävarmaan, että silikoneista on monta mielipidettä ja osa paheksuu suuresti (henk koht en ymmärrä miksi)
Olkaa onnellisia et teillä on rinnat, vaikka riippuvatkin. Mulla on rintojen kehityshäiriö, joten mulle ei oo kasvanu naisen rintoja ollenkaan... Arvatkaa häpeänkö minä sekasukupuolista vartaloani, ja katselen surullisen kateellisena teidän roikkutissejänne naisten puolella... Te olette ihan oikeita naisia, normaaleja, sellasia kun kaikki muutkin naiset. Mä en ole koskaan tuntenu itseäni naiseksi rintojen puuttumisen takia. Ja on eri asia olla tyystin rinnaton kuin pienirintainen. Miehellilläkin on rintarauhaset, mulla ei...
Minulla on erittäin roikkuvat rinnat. Miehet tykkäävät niistä. Olen yllättynyt.
P.s. siis niin roikkuvat, että olen menossa korjauttamaan ne. Ei tehdä julkisella puolella muuten psyykkisistä syistä niin kuin joku arveli. G-kuppi nyt, on ollut H-kuppikin. Edellinen viestin kirjoittaja.
Omalta osaltani voin sanoa, että sitä ei ole. Rinnoistani saamieni ilkeiden kommenttien ja jatkuvan riittämättömyyden tunteen vuoksi en enää harrasta seksiä muuten kuin itsekseni. Joitakin lähestyjiä on ollut, mutta olen antanut kaikille pakit rumien pienien rintojeni vuoksi. Turha aiheuttaa itselle ja muille pettymyksen tunteita.
Mulla on pienet (aa-kuppi) tissit mutten sanoisi niiden olevan rumat. Ainoastaan aivan liian pienet :( Seksiä olen saanut viimeksi 4 kk sitten ja tuokin mies paljasti oikeasti kiihottuvansa ja himoitsevansa vain isoista tisseistä. En halua enää tavata häntä. Haluaisin löytää miehen jolle pienet tissit ovat ihanat eikä pane mua vaan paremman puutteessa.
Mulle on pienet rinnat huomattavasti kiihoittavammat kuin isot, varsinkin jos nainen on timmikroppainen ja kiihkeä herkkupeppu.
M-37
On se vaan harmi, kaikkien (paitsi isorintaisten) kannalta, että tissien koko on niin merkittävä seikka varsinkin länsimaissa ja pienten rintojen vuoksi moni muuten hyvä nainen jää seksittä ja miehettä. Pienirintainen ehkä kelpaa hetkellisesti, mutta ei ole sitä mitä tosiasiassa halutaan, eikä kukaan halua olla joku säälipano paremman puutteessa. Tapelkaa vaan rauhassa niistä isorintaisista.
Tämä aihe on tavallaan yksi niistä aiheista joissa ei voi päästä ns.sopuun ikinä, koska ihmiset ovat erilaisia.
Osa naisista pystyy hyväksymään roikkuvat patalappunsa, osa ei.
Jos jokuu hakee silikonit ja se parantaa hänen oloaan, miksi siitä pitää toisten naisten nähdä vaivaa ja moittia.
Rinnat ovat iso osa naisellisuutta, osalle miehistä ja naisista se ei ole tärkeä osa, mutta väitän että suurimalle osalle kuitenkin on, turha sitä asiaa kiistämään lähteä.
Jos joku on tyytyväinen rumiin tai pieniin tai pieniin rumiin rintoihinsa, ei tästäkään voi ottaa pulttia. Todella mahtava asia heille.
Nainen on naiselle susi ja silikonit edelleen halveksittu asia jostain kumman syystä jota en edelleen tajua.
Asia erikseen ovat Pamelat ym. Mutta oman itsensä takia laitetut maltilliset silikonit..turha ruikuttaa jos on rahaa korjata rinnat, ja turha ruikuttaa niidenkään jotka eivät silikoneja halua, niille jotka ne päätyvät ottamaan.