Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukoussa "toisena naisena" olemiseen

Vierailija
03.05.2015 |

Jooh, paskamyllyhän tästä varmasti lähtee, mutta pakko nyt avautua.. Onneksi kukaan ei tiedä kuka olen niin eipä voi tappouhkauksia tulla..

Teini-ikäisenä jo olin sen sorttinen, että tykkäsin kiusoitella kavereiden poikakavereita, eipä sen takia tytöt kovinkaan halunneet minuun tutustua.. En saanut omilta vanhemmilta paljoakaan huomiota, joten olen koukussa siihen että saan mieheltä huomiota. Sinkkumiehet eivät kiinnosta, varattujen miesten kanssa olemalla tulee spesiaalimpi olo, he valitsevat mielummin minut, ikävöivät minua, tekstailevat anoppilasta ja lupailevat jättää vaimonsa(mitä he eivät kuitenkaan koskaan tee). Ikää minulla alkaa olla yli 30, eikä vakituisesta parisuhteesta ole tietoakaan..

Syyt miksi miehet "tulevat" luokseni, ovat hyvin kliseisiä. Kotona ei saa, vaikka saa niin se ei riitä, vaimo ei enää huomioi, arki kyllästyttää.. En varmaan koskaan tule haluamaan parisuhdetta, kun miehet ovat tuommoisia sikoja.

Olen pahoillani.. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin vanhoja kirjoituksia. Tämä on mennyt mun ohi.

Olisin kysynyt käytännön kokemuksia toisena naisena olemisesta hesan lähellä. Onko se käytännössä vaikeata? Olen ihastunut erääseen naimisissa olevaan mieheen ja hänkin on katsonut minua sillälailla.

Vierailija
2/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:27"]

Siis, uskotko okeasti noihin tarinoihin?

[/quote]

Mitä sillä on merkitystä,kuka mitäkin uskoo. Win-win-tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakivarattu on ainakin mun mieleen. Ei tarvitse koko ajan miestä "etsiä". Ei yksinkertaisesti ole aikaa, eikä kotiin voi eri miehiä kutsua. Kun ei tiedä tuleeko siitä mitään pitempi aikaista suhdetta. En kaipaa nyt miestä rinnalleni, mutta vakivarattu voi niitä käydä joskus hyväilemässä. Järjestän vain, että ollaan vain kahdestaan. N37

Vierailija
4/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mahdllisesti rikkinäinen persoonallisuus ja/tai et kykene muuten muodostamaan normaalia ihmissuhdetta. Tunnet myös tarvetta jatkuvasti testata omaa viehätysvoimaasi. Saadessasi vastakaikua, se on sinulle kuin huumetta etkä voi elää ilman tuota tunnetta. Jospa se johtuu kertomastasi huomion, ehkä rakkauden, puutteesta varhaisemmalla iälläsi? ajattelet saavasi nautintoa ja jonkinlaista hyvitystä saadessasi miehiä mukaan peliisi. Samalla halveksut heidän moraaliaan ja alhaista sitoutumistaan. Tosiasiassa ongelma vaivaa sinua itseäsi. Koet itsekin vaikeutta sitoutua, ja se tekee tunne-elämästäsi alitajuisesti epätyydyttävää. Pitäisiköhän sinun etsiä ammatillista keskusteluapua?

Vierailija
5/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ukkomies kumppanina jo 20 vuotta. Ja viimeiseyt 10 vuotta hänen vaimonsa on tiennyt suhteestamme. Meillä on lupa tavata kaksi iltaa viikossa, eli rakastelemme neljä kertaa viikossa. Se riittää minulle sillä saan orgasmin/orgasmeja helposti hänen kanssaan. Yksi tapaaminen kestää koko illan, joten meille jää hivenen aikaa muuhunkin kuin rakasteluun. Ja kuten täällä on todettu, aviomiehet huomioivat sinkkuja paremmin, sillä heidän tulee turvata seuraava tapaaminen. Saan kukkia ja pikku lahjoja liki joka kerta. En halua lapsia, joten sekin puoli on kunnossa. Hänellä on niitä ja hänet on leikattu, joten mitään häiritseviä kondomeita ei tarvitse käyttää. Ja kolmanteen suhteeseen en usko. Kukin taaplaa tyylillään, niin mekin kolme.

Vierailija
6/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmit ootte niin koukussa siihen että joku kehuu. Ei sillä väliä onko se tai ootko itse varattu. Tosin, vaimo matsku -naiset on niin uppoutuneita siihen helppouteen että voi vaan olla etteivät kysele missä mies menee. Kun voi vaan olla ja syödä. Niin, arjen täyttää maut ja se että ei tarvi olla yksin.

Vaarallisia asioita ihmiselämässä. Passivoituminen ja toisaalta se että kuhan joku edes valehtelee välittävänsä ja haluavansa. Niitä perisyntejä kaikki? Sälytettynä sukupuolille. Mies on kuitenkin vaistojensa orja siinä kun nainen on koukussa kehuun. Miehen iki-aikainen tehtävä on panna, lisääntyä. Jos se on parisuhteessa vaan laskujen maksu ja katsella kun kumppani on mukavuusalueella niin vaisto vie siihen.

No onko ydinperhe ja tiukka parisuhde sitten vaan kuvittelua. Sotien jälkeen niukkuudessa oli tietty pakko olla yhdessä ja nuhteessa. Nyt on tietty vapaus mennä ja elää enemmän taas vaistojen varassa. Nainen jättää jos ei ole turvaa ja helppoutta. Mies jättää jos ei ole kumppanuutta ja sitä kautta mikään ei tarvitse hänen miehisyyttään.
Mut se on turhaa. Sanoisin että rohkeammin pitäisi myöntää että kotikuvio on ihan ok mutta ihmisoikeudet vaatii muutakin. Antaa vieraiden miesten nähdä miten upea rouva on ja saada vuolaat kehut. Miehellä on seikkailunsa ja viettinsä.

Menettämisen pelko on paha. Mutta mitä tulee siihen että miten ilmatiivis suhde on niin sen suurempi on katastrofin mahdollisuus. Pitäiskö rohkeemmin puhua siitä että minkälaisessa suhteessa haluaa elää. Mitä elämässä haluaa. Yrittääkö merkittävä osa ihmisistä elää parisuhde tai perhemallissa johon he eivät kykene. Mutta väitän että jos ollaan valmiita myöntämään ettei ole kuin muut niin ei tarvitsisi erota pienien eroavaisuuksien takia.

Vierailija
7/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih taidat olla hyvä sängyssä, nyt alkoi panettamaan...

Vierailija
8/39 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja varatuilla Naisillahan on sädekehä pään päällä ehkäpä korkeintaa aavistuksen vinossa.
-jak-

Vierailija
9/39 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:23"]

Vakivarattu on ainakin mun mieleen. Ei tarvitse koko ajan miestä "etsiä". Ei yksinkertaisesti ole aikaa, eikä kotiin voi eri miehiä kutsua. Kun ei tiedä tuleeko siitä mitään pitempi aikaista suhdetta. En kaipaa nyt miestä rinnalleni, mutta vakivarattu voi niitä käydä joskus hyväilemässä. Järjestän vain, että ollaan vain kahdestaan. N37

[/quote] Mainitsemasi vakivarattu on hyvä järjestelmä molemmille. Siinä kumpikin saa hellyyttä ja nautintoja ilman terveysriskiä (verrattuna kertapanijaan), ja kumpikaan ei sitoudu mihinkään. / vilivallaton

Vierailija
10/39 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:02"]

Sulla on mahdllisesti rikkinäinen persoonallisuus ja/tai et kykene muuten muodostamaan normaalia ihmissuhdetta. Tunnet myös tarvetta jatkuvasti testata omaa viehätysvoimaasi. Saadessasi vastakaikua, se on sinulle kuin huumetta etkä voi elää ilman tuota tunnetta. Jospa se johtuu kertomastasi huomion, ehkä rakkauden, puutteesta varhaisemmalla iälläsi? ajattelet saavasi nautintoa ja jonkinlaista hyvitystä saadessasi miehiä mukaan peliisi. Samalla halveksut heidän moraaliaan ja alhaista sitoutumistaan. Tosiasiassa ongelma vaivaa sinua itseäsi. Koet itsekin vaikeutta sitoutua, ja se tekee tunne-elämästäsi alitajuisesti epätyydyttävää. Pitäisiköhän sinun etsiä ammatillista keskusteluapua?

[/quote] Ei välttämättä niin kuin kirjoitit. Ainakin itse elän liitossa, jossa kaksi lasta ja pankkilainaa, mutta ei rakastelua ollenkaan. Katson silloin oikeudekseni hankkia ns.vakipanon kun vaihtoehtona olisi ero tai väkisinpanot kotona.

Vierailija
11/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samanlainen tilanne. Mieheni on liian stressaantunut töistä tullessaan. Olen hankkinut vakipanon itselleni, hän on varattu ja käy luonani päivisin pari kertaa viikossa. Hyvä näin, kunnes mieheni järkiintyy.

Vierailija
12/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:02"]

[/quote] Ei välttämättä niin kuin kirjoitit. Ainakin itse elän liitossa, jossa kaksi lasta ja pankkilainaa, mutta ei rakastelua ollenkaan. Katson silloin oikeudekseni hankkia ns.vakipanon kun vaihtoehtona olisi ero tai väkisinpanot kotona.

[/quote]

Ihan kiva järjestely, jos vaimosi hyväksyy.

N32v

Vierailija
13/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:00"]

Hei älkää ihan oikeasti ottako vakavasti varattuja miehiä

[/quote] Eihän niitä tarvitsekaan ottaa vakavasti. Kevyesti rakastellen silloin tällöin ja mieluusti aina saman kanssa.

Vierailija
14/39 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:00"]

Hei älkää ihan oikeasti ottako vakavasti varattuja miehiä

[/quote] Eihän niitä tarvitsekaan ottaa vakavasti. Kevyesti rakastellen silloin tällöin ja mieluusti aina saman kanssa.

[/quote] Parempi asia molempien kannalta kuin kuulostaa. Kannattaa miettiä ihan oikeasti. Kokemusta on sellaisesta parin vuoden ajalta. / Anu 29

Vierailija
15/39 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä kirjottelee, en edes ymmärrä miksi tein tämän aloituksen!! Tuohon aikaan jotenkin v..... elämäni.. Nyt alkaa menee parempaan päin, olen yrittänyt opetella olemaan itsekseni.. Tottahan se on että varatut miehet lupaavat kuun taivaalta, mutta kai he sitten rakastavat vaimoaan ja lapsiaan niin paljon ettei raaski lähteä.. Moni mies sitä sanonut että taloudellisista syistä ei JAKSA lähteä kun vaimon kanssa on hauskaa, vaikka romanttiset piirteet puuttuvatkin.. Mutta minä olen elävä todiste siitä että miehiset himot saa kyllä tyydytettyä..

Vierailija
16/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:26"]

Niin, noinhan ne tarinat menee. Ei varattuja kannata ikinä ottaa vakavasti. Huvia ne vain yleensä hakee

[/quote] Lue eilinen Iltalehden sivut 22-23.

Vierailija
17/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:23"]

[/quote] Mainitsemasi vakivarattu on hyvä järjestelmä molemmille. Siinä kumpikin saa hellyyttä ja nautintoja ilman terveysriskiä (verrattuna kertapanijaan), ja kumpikaan ei sitoudu mihinkään. / vilivallaton

[/quote] Lue eilinen iltalehti s.22-23.

Vierailija
18/39 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, noinhan ne tarinat menee. Ei varattuja kannata ikinä ottaa vakavasti. Huvia ne vain yleensä hakee

Vierailija
19/39 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, uskotko okeasti noihin tarinoihin?

Vierailija
20/39 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:27"]Siis, uskotko okeasti noihin tarinoihin?
[/quote]

Miksi en uskoisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän