remun haalari
Ostettiin tammikuun alussa pojalle travellan remu haalari ja nyt oiskohan siitä parisen viikkoa taaksepäin siitä irtos vetoketjun vedin ja nyt haalaria on vaikea lapsen itse vetää kiinni. Siihen ei saa edes itse viritettyä mitään jatkoosaa mikä helpottais kiinni pistämistä, vetskari kyllä toimii mutta on hankala.
Mitä hyödyn siitä jos laitan valmistajalle viestiä asiasta? Sanooko ne vaan voi voi ja pahoittelee tilannetta vai voitasko ehkä saada uusi haalari tilalle? kuittia ei meillä enää ole :(
Kommentit (5)
Kannattaa varmaan laittaa s.postia ja kysyä.
Meillä ei kyllä ole ollut ikinä mitään ongelmia ko. merkin kanssa vaikka on ollut monia uusia ja käytettyjä vaatteita. Harmi, että teillä kävi noin!
soittasin tai meilaisin travalleen
ei ole meillakään ollu onkelmia
icepeakilta sain uudet hanskat kun valitin siitä että sisäsaumat aukes 3 pv:n käytöllä, eikä ne kuittia tarvinnu tosin erihintaluokka
Ja jos sieltä eivät ole halukkaita hyvittämään, kiertele muutama suutari läpi; olen kuullut että vetoketjuihin on mahdollista uusia se vedinosa.
että hyödytte mitenkään, koska kuittia ei enää ole. Tämän vuoksi säästän aina kaikkien vähänkin hintavampien (yli 50e) vaatteiden kuitteja ainakin kuukauden päivät...