Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavani mies ehdotti suhdetta!

Vierailija
27.01.2011 |

Tuttavani, ei siis kaveri, satunnaisesti nähdään. Heidän suhteensa on mennyt hienoista alamäkeä pidemmän aikaa. Näen miestä ajoittain työn kautta, emme ole samassa firmassa, mutta teemme yhteistyötä. Hän ajoittain kertoo elämästään ja käymme kahvilla ihan "kavereina". Välillemme on kehittynyt pientä jännitystä ja tunnustan, että hän kiehtoo minua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko olla tyhmä vai fiksu? Sen sinä päätät itse.

Vierailija
2/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainko miehen puheista? "Vaimoni ei ymmärrä minua", joojoo.

Kehittelet nyt jotain mielessäsi tuon miehen kanssa ja hankit heidän suhteensa huonoudesta moraalisen oikeutuksen omalle teollesi.

Rakastatko miestä? Oletko valmis kaikkeen siihen mitä suhde varattuun mieheen tuo tullessaan, kaikkiin valheisiin ja odottamisiin ja pettymyksiin? Rakkauden voimalla sen ehkä kestää (kokemusta on), mutta jos hänen kiinnostuksensa vain hivelee turhamaisuuttasi, niin anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut heidän suhteestaan myös naisen siskolta, joka on samassa jumpparyhmässä ja joskus on käyty siiderillä yhdessä. Tietysti se hivelee turhamaisuutta jos joku on kiinnostunut ja osaa vielä sen näyttää. Rakkaudesta en tiedä, mutta joskus mietin yleisesti että tänä päivänä otetaan se mikä halutaan ja tehdään itsekkäitä valintoja ajattelematta muita. Miksen siis minäkin?

Vierailija
4/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ryhdyn kanssasi suhteeseen, kun voit todistaa, että sinun ja tuttuni parisuhde on todella ohi.

Jutut yleensä paljastuu jotain kautta ja sitten olet melkoisen huora-haukkumaryöpyn keskellä, vaikka se mies onkin se, joka petti. . Mutta noin se menee kuitenkin. Ikinä ei kannata sekaantua ystävien ja tuttujen miehiin, vaan pitää oma maine sen suhteen puhtaana. En ottaisi riskiä.

Sitten jos niin pitkälle mentäisi, että kiintyisin tuohon mieheen, niin kyllä mun päähän kiemurtelisi se inhottava ajatus, että "jos meillä menisi suhde hienoista alamäkeä, niin se pettää..?"

Mieti siis itsesi tuttusi paikalle ja miltä sinusta tuntuisi, jos saisit tietää.

Vierailija
5/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus sulla on olla itsekäs kusipää? Jos jotkut muut on, niin ei se tarkoita, että sunkin pitäisi olla. Toivottavasti saat siltä mieheltä kupan ja tippurin, tuskin olet ainoa pirkko jolle se tuollaista selittää. Ja ei, mua ei (tietääkseni) ole petetty.

Vierailija
6/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos (siis yleisesti ajatellen) jossain asiassa, joka tässä tapauksessa on tämä ihmissuhde. Jossa ainakin toinen osapuoli on suht onneton, tällä ei ole oikeutta edes pieneen hetkeen onnea sillointällöin. Eli ajatusmaailma on edelleen tiukkapipoista?

Vierailija
7/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos (siis yleisesti ajatellen) jossain asiassa, joka tässä tapauksessa on tämä ihmissuhde. Jossa ainakin toinen osapuoli on suht onneton, tällä ei ole oikeutta edes pieneen hetkeen onnea sillointällöin. Eli ajatusmaailma on edelleen tiukkapipoista?

jos se on niin onneton, niin se voi varmaan erota kumppanistaan? Ei pettäminen ole oikeutettua missään tilanteessa.

Vierailija
8/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen samaa mieltä. Mutta jos ajatellaan, että sillä ei olisi väliä sille toiselle osapuolelle, missä mies menee. Ja se mies on todella namu!!

Vierailija
9/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen samaa mieltä. Mutta jos ajatellaan, että sillä ei olisi väliä sille toiselle osapuolelle, missä mies menee. Ja se mies on todella namu!!

sepä kiva. Et voi itse keksiä, että toiselle osapuolelle ei ole väliä missä mies menee ja sillä oikeuttaa suhdetta. Jos ne on niin onnettomia, niin ne varmaan eroaa pian, ja voitte paneskella niin paljon kuin lystäätte.

Vierailija
10/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( joskus se suhde on paljon muutakin kuin pelkkää paneskelua..

Vierailija
11/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota, että he eroavat? Onko kuviossa lapsia?

Vierailija
12/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloinhan voit vaimolta asian varmistaa. Jos antaa luvan, niin asia selvä.

Vierailija
13/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut heidän suhteestaan myös naisen siskolta, joka on samassa jumpparyhmässä ja joskus on käyty siiderillä yhdessä. Tietysti se hivelee turhamaisuutta jos joku on kiinnostunut ja osaa vielä sen näyttää. Rakkaudesta en tiedä, mutta joskus mietin yleisesti että tänä päivänä otetaan se mikä halutaan ja tehdään itsekkäitä valintoja ajattelematta muita. Miksen siis minäkin?

Leikitäämpä ajatuksella, että alkaisit hänen kanssaan suhteeseen ja sen seurauksena heidän avioliittonsa menisi rikki.

Haluaisitko jatkaa elämääsi miehen kanssa, joka suurella todennäköisyydellä, kun teille tulee ensimmäiset vaikeudet, alkaakin katsella muita, sen sijaan, että haluaisi selvittää asiat sinun kanssa? Elämä tuollaisen miehen kanssa on todella raskasta ja kuluttavaa. Saat joka kerta kun mies on esim. saunailloissa tai reissussa, miettiä itsesi kipeäksi, et mitähän siellä oikeesti tapahtuu:( Jos ei voi 100% luottaa toiseen, on suhteelta kyllä pohja pois.

nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
14/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, koska sinä tulet pettymään. Jos mies haluaisi sinun kanssasi oikean suhteen, hän eroaisi vaimostaan.

:( joskus se suhde on paljon muutakin kuin pelkkää paneskelua..

Vierailija
15/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei, heillä yksi teini joka muttanut jo opiskelupaikkakunnalleen. Ja miksi odottaa? Jos suhde kuralla ja ihminenhän tarvitsee jossain määrin onnea/hellyyttä/tuntea siitä että merkitsee jollekin jotakkin. Tämä varmasti kuulostaa provosoivalta, mutta miksi ei?

Vierailija
16/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tunne- ja ihmissuhdeasioissa niin vanhanaikainen että mut voi varmaan kohta siirtää museoon. :) Mä nyt vaan olen sitä mieltä, että toista ihmistä ei saa käyttää oman turhamaisuutensa hinkkaamiseen.

Toi "pieni hetki onnea sillointällöin" on ihan iskelmää, sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Jos alat siihen namuusi, niin teitä on siinä suhteessa kolme, plus se joku sisko jonka kanssa käyt siiderillä ja ties keitä muita. Et ehkä voi käydä sen siskon kanssa siiderillä enää. Joutuisit kuuntelemaan miten vaimo epäilee miestään uskottomuudesta, on onneton jne. Sinä olisit siitä vastuussa.

ja muista. Jotta mies voisi kokea sen pienen hetken onnea silllointällöin sun kanssa, hänen on valehdeltava vaimolleen. Jotta sinä pysyisit rauhallisena etkä esittäisi vaatimuksia suhteenne suhteen, hänen on valehdeltava sinulle. Se on salasuhteiden koreografia, muita ei ole.

Luulet, että pystyt hallitsemaan tilannetta ja kaikkien asianosaisten tunteita, mutta niin ei ole.

Vierailija
17/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei, heillä yksi teini joka muttanut jo opiskelupaikkakunnalleen. Ja miksi odottaa? Jos suhde kuralla ja ihminenhän tarvitsee jossain määrin onnea/hellyyttä/tuntea siitä että merkitsee jollekin jotakkin. Tämä varmasti kuulostaa provosoivalta, mutta miksi ei?

aika usein suhteissa tulee erilaisia vaiheita. Vaikka heidän suhteensa olisi nyt kuralla, ei se tarkoita, että se olisi sitä lopun ikää. Pettäminen ei paljon auta asiaa. Lisäksi teinille on usein paljon kovempi paikka se, että isä pettää äitiä (nää jutut tulee aina ilmi varsinkin jos isukki paneskelee äidin tuttua..) kuin pikkulapselle. Pilaat siis teinin ja isänkin välit kenties loppuiäksi, niin siinä usein käy. Että jospa yrittäisit ajatella vähän muitakin kuin omaa pesääsi.

Vierailija
18/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näin ajattelinkin teidän reagoivan. Tässä oli joku ketju jossa kysyttiin kumpi olet? En nyt seurannut miten sille ketjulle kävi, mutta ainakaan alkuun se ei saanut vastauksia niiltä, jotka ovat siinä salasuhteessa. Eli tuomitsevaa tähänkin suhteeseen ryhtyminen olisi :( Harmi sinällään, sillä meillä synkkaa keskustelut, ajatukset, mielipiteet, huumori kaikki niin hyvin!

Vierailija
19/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synkkaahan ne tällä hetkellä. Et kuitenkaan tunne miestä oikeasti ja teillä ei välttämättä synkkaisi enää ollenkaan, kun olisitte suhteessa. Mies tod näk yrittää esittää parhaita puoliaan saadakseen sinut sänkyyn. Ja jos kyse on ns. tosirakkaudesta, niin se kyllä odottaa, kunnes mies eroaa. Jos ei odota, niin se halusi vain tyhjentää kassinsa johonkuhun. Ei kai se nyt ole mikään ihme, jos tuomitaan teko, joka on väärin ja joka aiheuttaa loppuiän kestävää tuskaa monille ihmisille, vähintään sille teinille.

Vierailija
20/35 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee puolustettua miehiä tällä vastauksella, mutta puhutaan nyt siitä murto-osasta joka ei välttämättä käyttäydy noin. Eli miksi aina syyllistetään miehet juuri noin "tyhjentää kassinsa johonkuhun". Ehkä on myös niitä, jopa namuja!! jotka eivät hae pelkästään sitä! Tietysti haluan itsekin jotain muutakin kuin kahvipöytäkeskusteluja :)