Lue keskustelun säännöt.
Eilen selkeästi vähemmän nälkä kuin tänään. Nyt syönyt jo
26.01.2011 |
Aamulla jogurttia ja marjoja, pari kinkkusiivua, juustoa pala
Lounaalla kalaa kermakastikkeessa, kasviksia paljon
Leipäjuustoa reilusti ja kahvia
Mites muut karppaajat? Illalla seuraavan kerran....
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla