Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kiva laskupino tammikuun tyyliin:

Vierailija
26.01.2011 |

lattiaremppa 10 000€ ja päälle vakuutusmaksut, muutama tasauslasku ym, joten maksettavaa oli liki 12 000€. Olen aikaisempina vuosina huomannut saman, että tammikuussa on aina normaalia enemmän laskuja. Ärr

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammikuussa lankeavat harrastemaksut hipovat melkein tonnia? lapsia viisi, miten niitä saisi pitkin vuotta maksettua, kun ne on maksettava tammikuussa?

Vierailija
22/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko tarkoitettu mulle mutta ei taida olla mun asia miettiä miten hoidatte raha-asianne tai lastenne harrastusmaksut.

Jokainen hoitakoon oman taloutensa miten haluaa.

Itselläni ei ole viittä lasta, en pystyisi elättämään sellaista määrää, se on mun valintani.

Te olette valinneet toisin.

Mulle on jotenkin päivänselvä asia että jos harrastuksiin ei ole varaa, sitten niitä ei harrasteta tai säästetään rahaa pitkin vuotta etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan normaalia että joinakin aikoina on enemmän laskuja. Kaikki ne kuitenkin on tiedossa, eikö niihin voi etukäteen pistää rahaa säästöön kun tietää että ne pitää maksaa joka tapauksessa?

vesivahinko ei kerro tulevansa tietysssä kuussa

edellisessä tammikuussa maksamatta?

tapellaan asunnon myyjän kanssa, on hieman monimutkaisempi juttu. Ja laskut maksetaan aina ajallaan.

Vierailija
24/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsilla siis voi olla kalliita harrastuksia jos teillä ei ole niihin varaa?

Ihan asiallinen kysymys johon toivon asiallista vastausta.

Vierailija
25/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tammikuussa on paljon laskuja. Ihan samaa mieeltä olen ja mietin miksi ne harrastusmaksut KAIKKI tulee tammikuussa. No älä sinä sitä murehdi, kyllä me taas jostain ne rahat revitään. Kyllä sitä mielellään niistä lasten harrastuksista maksaa. Mutta olis kiva, kun laskut tulisivat pikkaisen eri kuukausina.

Vierailija
26/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat revitään vaan jostakin kasaan.

Se vaan on jotenki jännä, että joillekkin laskut tulee yllätyksenä aina tammikuussa. Kyllä minä ainakin tiedän, että tammikuussa tulee normilaskujen lisäksi liikennevero ja lasten harrastemaksu, kesällä tulee vakuutusmaksut, syksyllä kiinteistövero ja ennen joulua autovakuutus. Ja niihin sitten SÄÄSTETÄÄN joka kuukausi vaikka ihan muutama kymppikin niin ei sitten koko kuukauden palkka mene pelkkiin vakuutusmaksuihin.

Vierailija
27/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän meistäkin suurin osa entuudestaan muista, että tammikuu on Laskunmaksukuu. Silti se rasittaa. Mätkytkin vielä maksamatta. Mutta antaa olla, eihän täällä koskaan lapsiperheitä ymmärretä, omaa tyhmyyttä vaan lapset ja laskutkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi