Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kiva laskupino tammikuun tyyliin:

Vierailija
26.01.2011 |

lattiaremppa 10 000€ ja päälle vakuutusmaksut, muutama tasauslasku ym, joten maksettavaa oli liki 12 000€. Olen aikaisempina vuosina huomannut saman, että tammikuussa on aina normaalia enemmän laskuja. Ärr

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrä nyt pyörii jokaisella Vuittonin pohjalla...

Vierailija
2/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta tuo, että tammikuussa tuntuu tulevan paljon kaikenlaisia laskuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta tuo, että tammikuussa tuntuu tulevan paljon kaikenlaisia laskuja.

tuntuu että silloin pukkaa jos jonkin sortin tasauslaskua ja ties mitä :) t.ap

Vierailija
4/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne visatut jouluruoat/lahjat rupeaa lähestymään eräpäiväänsä ;))

Vierailija
5/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla se jäsenmaksu lappu just tammikuussa???

Kun niitä laskuja on tosiaan muutenkin riittämiin tälle kuulle.

Vierailija
6/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla se jäsenmaksu lappu just tammikuussa???

Kun niitä laskuja on tosiaan muutenkin riittämiin tälle kuulle.

ja maksut on maksettava, seuroilta laskutetaan lisenssit tammikuussa, joten ei voi mitään

Vierailija
7/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv-lupa

vakuutusmaksut

sähkö

+ normaalit kuukausilaskut

Vierailija
8/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minkäs teet, pakko se on sitä joulua ja lahjoja lasten vuoksi järjestää.

Vierailija
9/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt järjestellä omat harvemmin kuin kerran kuukaudessa tulevat laskut siten että ne eivät kasautuisi samoille kuukausille. Tai sitten jakanut isompia laskuja vielä useampiin eriin. Pyrin kyllä aina siihen että isotkin laskut maksetaan yhdessä erässä, jos siitä saa silloin maksutapa-alennusta.

"Huonoja" kuukausia itselläni on yleensä juuri tammikuu ja heinäkuu. Mutta nämä laskut on kuitenkin etukäteen tiedossa, joten sitten voi vaikka mahdollisista veronpalautuksista ja lomarahoista säästää osan laskuihin.

Harvoin kuitenkin tulee mitään ihan oikeasti yllätyksellisiä laskuja. Suurin osa on tiedossa etukäteen, mutta jos niihin ei ole varautunut niin kassa voi painua pakkaselle. Tähän auttaa kaksi asiaa, budjetointi ja varakassa. Aina pitäisi olla hieman puskuria yllättäviin menoihin, mutta liian harvalla on. Itsellänikään ei ole, mutta aion sellaisen kartuttaa.

Vierailija
10/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa 500 e..

-joku numero.

Vierailija
11/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan normaalia että joinakin aikoina on enemmän laskuja. Kaikki ne kuitenkin on tiedossa, eikö niihin voi etukäteen pistää rahaa säästöön kun tietää että ne pitää maksaa joka tapauksessa?

Vierailija
12/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan normaalia että joinakin aikoina on enemmän laskuja. Kaikki ne kuitenkin on tiedossa, eikö niihin voi etukäteen pistää rahaa säästöön kun tietää että ne pitää maksaa joka tapauksessa?

vesivahinko ei kerro tulevansa tietysssä kuussa

Vierailija
13/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuraa tulee niskaan, jos kertoo että on taloudellisesti tiukkaa laskujen kanssa...

Vierailija
14/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisessä tammikuussa maksamatta?

Vierailija
15/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla erääntyy veromätkyjen toinen erä 1.2.11 ja summa vaivaiset 9500 euroa..

Vierailija
16/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö (seuraavaks 2kk)

Vakuutukset (kaikki seuraavaks 6kk)

Lapsen harrastus (loppu kevääksi)

Sitte kaikki normaalit laskut

ja

Vuokraakin korotettiin:D

Vierailija
17/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta ei mulla laskut mitenkään kasaannu, ainoastaan autopaikkamaksu tälle vuodelle on nyt tammikuussa normaalien kuukausittaisten laskujen lisäksi.

Mulle tulee joka kuukausi maksettavaksi lainanlyhennys + korot, yhtiövastike ja laajakaista.

Sähkölasku tulee kolme kertaa vuodessa (täsmälasku, ei arvioita ja tasauksia) Tv-maksu touko- ja marraskuussa, auton käyttömaksu heinäkuussa, vakuutusmaksut tammikuussa (maksoin jo joulukuussa) huhtikuussa, heinäkuussa ja lokakuussa.

Harrastuskausi alkaa mulla syyskuussa joten vuosimaksu menee silloin maksuun.

Musta on kiva että maksut menee suht tasaisesti. Joulukuuta helpottaa aina se että pidän veroprosentin korkeana jotta tulee edes vähän palautusta ja lisäksi silloin maksetaan palvelusvuosilisät ja tietty talvi- ja kesäloma-aikaan tulee sitten lomarahat.

Enkä millään pahalla kysy mutta oliko ap:lla kotivakuutusta jos noin paljon jäi itselle maksettavaa vesivahingon aiheuttamasta lattirampasta?

Vierailija
18/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elelen toimeentulon rajoilla joten minulla tuo aloittajan lasku summa on noin vuoden tulot:0

minulla jää lasten kanssa elämiseen kuukaudessa vajaa 1000e...

Vierailija
19/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 asuu kyllä yksin.

Mutta ei ole varma miten se tähän aiheeseen vaikuttaa, varmaan perheellisetkin voi saada laskuja tulemaan tasaisemmin, esim tv-maksun ja vakuutusmaksujen rytmityksen voi itse sopia, samoin sähkölaskun.

Vierailija
20/27 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisessä tammikuussa maksamatta?

tapellaan asunnon myyjän kanssa, on hieman monimutkaisempi juttu. Ja laskut maksetaan aina ajallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi